Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی امارات در فاصله چند ساعت از امضای قرارداد دو ساله مدعی شد هنوز به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می اندیشد.

به گزارش قدس آنلاین، ادگاردو بائوزا سرمربی جدید اماراتی ها که تا یک ماه قبل روی نیمکت رهبری ارژانتین می نشست اما به خاطر نتایج ناامید کننده در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در آمریکای جنوبی برکنار شد بعد از کوچ به حاشیه خلیج فارس از امیدهایش برای حضور در بزرگ ترین تورنمنت فوتبالی جهان در روسیه صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بائوزا در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:« هدایت امارات برای من چالشی جدید و بس هیجان انگیز خواهد بود چون بعد از اتفاقاتی که در آرژانتین رخ داد به چنین فضایی نیاز داشتم تا دوباره در متن فوتبال قرار بگیرم. خوب می دانم سه بازی بسیار حساس و سرنوشت ساز پیش روی من و شاگردانم است و از حالا برای تشکیل تیمی قدرتمند برنامه ریزی خواهم کرد».

او ادامه داد:« هنوز از رفتن به جام جهانی روسیه ناامید نیستیم گرچه کار دشوار شده است اما ما تیمی در اختیار داریم که می تواند دست به کارهای بزرگی بزند. در الویت نخست من باید دیداری با شاگردانم داشته باشم و سپس نقاط ضعف موجود را به حداقل برسانم تا در سه بازی باقی مانده حداکثر امتیازات را جمع آوری و امیدوار به غفلت سایر مدعیان گروه باشیم».

بائوزا در پایان صحبت های خود به ناکامی روی نیمکت آرژانتین اشاره و گفت:«یک تجربه بسیار مهم و گرانبها برای من بود گرچه اعتقاد دارم ما به هیچ عنوان بد کار نکردیم و تنها نقطه تاریک پرونده ما شکست برابر پاراگوئه بود. امیدوارم آرژانتین بتواند با مربی جدید انتظارات را برآورده کند».

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران

حمیده اسماعیل‌نژاد به مدال برنز تور برنزی جهانی دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی تور برنزی جهانی به میزبانی امارات در حال برگزاری است و در ماده دوی ۱۰۰ متر زنان حمیده اسماعیل‌نژاد به رقابت با دیگر دونده‌ها پرداخت.

نماینده ایران در پایان این رقابت موفق شد به مدال برنز دست پیدا کند.

او در این مسابقه زمان ۱۱.۷۴ ثانیه را ثبت کرد و به عنوان نفر سوم از خط پایان عبور کرد به این ترتیب به مدال برنز دست پیدا کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا

دیگر خبرها

  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران