Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا نوین روز شنبه در جمع طرفداران قالیباف که در هتل ماهان هشترود برگزار شد، افزود: وظیفه تمام آحاد ملت از هر حزب و سلیقه ای این اشت که با عزم ملی در پای صندوق های رای حاضر شده و با حضور گسترده و میلیونی خود دشمنان را مایوس کنند.
وی گفت: اگر مسئولان مردمی و در کنار مردم باشند غلبه بر تمامی مشکلات آسان می شود و فردی که با نیت خدمت به مردم پا در عرصه انتخابات گذاشته به طور یقین مورد حمایت مردم قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوین گفت: انقلاب اسلامی مال مردم است و سرمایه اصلی انقلاب مردم هستند و همه باید قدر این مردم را بدانند.
وی افزود: ما باید باور کنیم که می توانیم روی پای خودمان بیاستیم و اگر به این باور برسیم کشور در مسیر خودکفایی قرار می گیرد و هر روز بر قدرت نظام افزوده می شود.
رئیس ستاد قالیباف در آذربایجان شرقی افزود: باید محرومان و محرومیت ها را درک کرد و به فکر محرومان و مستضعفین بود اما کسانی که در خانه های میلیاردی سکونت دارند از درد مردم مستضعف بی خبرند.
وی گفت: قالیباف مرد عمل است وکارنامه درخشانی دارد و به وعده هایی که داده عمل می کند.
نوین اضافه کرد: بحران اقتصادی مملکت باید حل شود و قالیباف می تواند این مشکلات را برطرف کند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه جاری و همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و میان دوره ای مجلس برگزار می شود.
56 میلیون و 410 هزار و 234 نفر واجدان شرایط حضور در انتخابات 29 اردیبهشت هستند که از این تعداد یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر رأی اولی خواهند بود.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**تنظیم:عیسی عطاپور**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3077/7486/518

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

سالن جمهوری اسلامی در استانداری آذربایجان شرقی روز گذشته میزبان همایشی با عنوان «بررسی الزامات تحقق شعار سال» با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان اقتصادی و مدیران ارشد استان و با هدف همفکری و هم افزایی برای تحقق شعار سال بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074537 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • راهکار سند تحول برای استفاده حداکثری از فناوری‌های نوین
  • راهکار سند تحول برای استفاده حداکثری از فناوری‌های نوین در تحصیل و ارزیابی ادله