Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازمهاباد،مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت : 135 هزار نفر از جمعیت حاشیه‌نشین ‌ استان در قالب 158 کارگاه آموزشی ‌توانمند‌سازی می‌شوند.

هوشنگ عطاپور افزود: 16 محله در استان با محوریت آموزش مهارتهای اجتماعی و فرهنگی زیرپوشش جامعه هدف طرح توانمند سازی قرار میگیرند که در شهرستان‌های ارومیه، خوی، میاندوآب، مهاباد، پیرانشهر و بوکان طرح در حال برگزاری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کارگاه آموزشی ویژه زنان، مردان، کودکان، نوجوانان و جوانان مناطق حاشیه نشین با موضوع مهارتهای فردی و بین فردی، مهارتهای تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده و ارتقای توانایی مقابله با مهارتهای زندگی، در حال اجرا است.

عطاپور با بیان اینکه ارتقاء دانش خانواده ها در زمینه مهارت های زندگی اهمیت بسزایی دارد افزود: حرفه آموزی به خانواده ها در مسیر اقتصاد مقاومتی می تواند زمینه بیشتری را برای پیشرفت ها فراهم کند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،چهارصد و هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره شرکت گاز استان با حضور تمامی اعضا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در اداره گاز مهاباد برگزار شد.

در این نشست مسائلی از جمله انتخاب دو پیمانکار و تصمیم‌گیری در خصوص اعضای کمیسیدن مناقصات شرکت گاز آذربایجان‌غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی