Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

خمری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مورد مواضع دانشگاه در امر انتخابات گفت: مواضع دانشگاه فعلا از سوی مسئولین اعلام نشده است و بیشتر برنامه ها از سوی تشکل ها و کانونهای سیاسی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در مورد برنامه های اجرا شده در ایام انتخابات از سوی دانشگاه گفت:برنامه های مختلفی داریم؛ امابیشتر سعی در برگزاری مناظره و کرسی آزاداندیشی است.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مورد همکاری مسئولین دانشگاه در برگزاری برنامه های انتخاباتی تصریح کرد: تا به حال مشکل خاصی نداشتیم؛ اما امروز مناظره‌ای داریم که سنگ اندازی هایی از سوی برخی مسئولان شده است که احتمال لغو آن هم وجود دارد.


خمری در مورد سفرهای اخیر کاندیداها به استان ها و برگزاری برنامه های تبلیغاتی از سوی آنها خاطرنشان کرد: فی النفسه سفرهای کاندیداها به استان های مختلف خوب است و کسی که کاندیدای ریاست جمهوری می شود، باید این قبیل برنامه ها را در دستور کار خود داشته باشد؛ اما نکته ای که مورد نظر است این است که بیشتر در جمع مردم عادی می روند در صورتی که باید در جمع دانشجویان اجرا شود و از سوی دانشجویان محک زده شوند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مورد مناظره دیروز کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: تحلیلی که وجود دارد این است که جریان اصلاح طلب به نوعی واکنش انتحاری از خود نشان داد و تقوی را کنار گذاشتند؛ در عین حال خوشبختانه جریان اصولگرا سعی در رعایت اصل تقوی کرد. در کل مناظره دیروز از نظر بنده خیلی خوب نبود و تهمت های زیادی به جریان اصولگرا زده شد. باید منتظر ماند و دید تا پایان انتخابات چه اتفاقی خواهد افتاد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • همه تاریخ خوان باشیم و تاریخ را بدانیم
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند