Web Analytics Made Easy - Statcounter

فناوری اطلاعات>نرم افزار - کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان مایکروسافت موسوم به Build 2017 در سیاتل برگزار شد و مهم‌ترین رونمایی ویندوز 10 با ساختاری جدید بود (Windows 10 Fall Creators Update) که در پاییز به‌عنوان آپدیت عمده راهی بازار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، توسعه‌دهندگان ویندوز، امسال با توسعه استراتژی ویندوز روی همه پلتفرمها ازجمله اندروید و آی او ای در کنار لینوکس مواجه شدند که نشان داد مدیران اجرایی قصد دارند ویندوز را بدون دیوارکشی روی همه سیتسم عامل‌ها توسعه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همان‌طور که گفته شد نسخه بعدی ویندوز Windows 10 Fall Creators Update است که بر مبنای سیستم دیزاین فلوئنت توسعه‌یافته است. لازم به یادآوری است طراحی ویندوز از روی مترو به‌سوی پروژه نئون رفته و سپس فلوئنت به‌صورت تثبیت‌شده در این کنفرانس با ویژگی‌های خاص رونمایی شد تا توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های خود را بر این اساس تولید و توزیع کنند.

قابلیت Microsoft Graph نیز در بیلد 2017 رونمایی شد تا ادیت عکس و متن و ویدئو از روی پی سی آغازشده و در اندروید و آی او اس ادامه یابد. درواقع کاربر ادامه کار خود را روی سایر ابزارهای غیر ویندوزی می‌دهد.

اما Windows Story Remix اجازه ادیت تصاویر و ویدئوها به‌صورت سه بعدی را بر اساس عناصر واقعیت مجازی می‌دهد.

«کلیپ بورد» یونیورسال بر مبنای کلود، رونمایی شده در بلید 2017 ، اجازه کپی یا کات از روی ویندوز و پیست روی ابزار غیر ویندوزی را می‌دهد.

خبر بعدی ورود آی تیونز به‌صورت مستقل روی فروشگاه ویندوز است که همگان را خوشحال کرد و شایعات مبنی بر عدم رسیدگی مایکروسافت برای توسعه فروشگاه اختصاصی ویندوز را کم‌رنگ کرد. با ورود آی تیونز شاهد حضور اپ های قدرتمند دیگری به فروشگاه ویندوز خواهیم بود تا این فروشگاه غنی‌تر از گذشته شود.

توسعه قلم دیجیتال روی ویندوز 10 از دیگر رونمایی‌های بیلد 2017 بود که اجازه نوشتن در هر قسمت از صفحه ویندوز را به کاربر می‌دهد.

تزریق باینری‌های لینوکس به فروشگاه ویندوز از سوی مایکروسافت تحول عمده دیگری بود که در بیلد 2017 رونمایی شد تا توسعه‌دهندگان قادر به اجرای کامندهای لینوکس بر اساس اوپن سوزه، اوبونتو و فدورا روی اپلیکیشن های ویندوزی باشند.

5656

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر خارجه ترکیه با نمایندگان حماس در قطر

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه حُریت ترکیه به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که «هاکان فیدان» وزیر خارجه این کشور امروز سه‌شنبه در قطر با نمایندگان حماس دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

دولت و مقامات ترکیه در جریان جنگ غزه همچنان به حمایت‌های لفظی خود از فلسطین ادامه می‌دهند، درحالی‌که به گفته کارشناسان و ناظران علی‌رغم این انتقادهای لفظی، آنکارا همچنان به روابط تجاری خود ادامه می‌دهد.

نظرسنجی اخیر مرکز «مطالعات امت» در «امان»، پایتخت اردن نشان می‌دهد که وجهه ترکیه در منطقه عربی به دلیل موضع رسمی این کشور در قبال تجاوزات اسرائیل به نوار غزه به نفع ایران و انصارالله یمن و گروه‌های مقاومت عراقی کاهش یافته است.

به گزارش قدس پرس، تعدادی بسیاری از پاسخ‌دهندگان (حدود ۷۸ درصد) بر این باورند که وجهه ترکیه تحت تأثیر منفی موضع رجب طیب اردوغان در مورد تجاوز به نوار غزه و عملیات طوفان الاقصی به دست حماس قرار گرفته است.

به گزارش قدس پرس، ۷۸ درصد از پاسخ‌دهندگان بر این باورند که وجهه ترکیه تحت تأثیر منفی موضع رجب طیب اردوغان در مورد تجاوز به نوار غزه و عملیات طوفان الاقصی به دست حماس قرار گرفته است.
در همین حال، ۴۲ درصد پاسخ‌دهندگان معتقدند که تصویر ایران تحت تأثیر مثبت موضعش در قبال حمله غزه قرار گرفته و عملکرد بهتری از ترکیه داشته است.

از طرفی ۸۹ درصد از نخبگان اردنی که در نظرسنجی شرکت کردند، معتقد بودند جنبش انصارالله یمن به دلیل موضعش در قبال حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیشترین سهم را در تأثیر مثبت بر وجهه خود در منطقه عربی داشته است و این گروه علاوه بر هدف گرفتن مکرر بندر ایلات (ام الرشراش) در جنوب اراضی اشغالی فلسطین، عملاً وارد نبرد علنی و عملی در حمایت از مردم غزه شده و مانع از حرکت کشتی‌ها در دریای سرخ به مقصد رژیم صهیونیستی شده است.

در عین حال، ۵۷ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که تصویر حزب الله لبنان به طور مثبت تحت تأثیر موضع آن در قبال حمله به غزه قرار گرفته است، ۳۳ درصد هم اعلام کردند که وجهه گروه‌های مقاومت عراقی تحت تأثیر مثبت موضع آنها در قبال جنگ غزه قرار گرفته است.

کد خبر 6079786

دیگر خبرها

  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری
  • دیدار وزیر خارجه ترکیه با نمایندگان حماس در قطر
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی در شیراز رونمایی می‌شود
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود
  • ویندوز ۱۱ به قابلیتی مشابه macOS مجهز شد
  • پایان برتری زود‌هنگام ترامپ بر بایدن
  • برطرف شدن ۱۵۰ آسیب‌پذیری در به‌روزرسانی جدید مایکروسافت
  • رفع ۱۵۰ آسیب‌پذیری در به‌روزرسانی مایکروسافت
  • تهران میزبان نشست توسعه دیپلماسی علم و فناوری کشورهای سازمان کنفرانس اسلامی شد