Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوهر خیراندیش باحضور در برنامه «دورهمی» از خاطرات روزهای ابتدایی فعالیت هنری‌اش گفت و درباره آشنایی‌اش با جمشید اسماعیل‌خانی توضیح داد. آفتاب‌‌نیوز : گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون شامگاه جمعه 22 اردیبهشت مهمان برنامه «دورهمی» بود.
این بازیگر که سر صحنه سریال «دیوار به دیوار» دچار حادثه شد، درخصوص آسیب های زیادی که در محیط کار می‌بیند، گفت: «من خیلی آسیب دیدم و تعدادشان آنقدر زیاد است که نمی‌شود بیان کرد و هیچگاه نگذاشتم که در کار من خلل وارد کنند و مانع ارتباطم با بینندگان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او سپس از مهران مدیری درخواست کرد که یک قطعه برایش اجرا کند که او نپذیرفت.
خیراندیش درخصوص آغاز فعالیت هنری‌اش توضیح داد: «من در خانه بودم که در یک تئاتری شرکت کردم و اسماعیل‌خانی من را انتخاب کرد و سپس در عرصه هنری کار خود را ادامه دادم و از تئاتر به سینما و تلویزیون آمدم.»
این بازیگر در مورد سن و سال خود گفت: «من متولد اول شهریور هستم و در اینترنت هم تاریخ تولد من نوشته شده است، هر سنی که داشته باشم بهتر و جوان‌تر از آن به نظر می‌آیم.»
او درباره تعدد کارهایی که انجام داده و نحوه انتخاب نقش‌ها توضیح داد: «همه کارهایم را با وسواس انتخاب کرده‌ام و حدود 110 فیلم بازی کرده‌ام. جایزه‌های زیادی را هم برای نقش‌های مختلف دریافت کرده‌ام.»
به گزارش خبرآنلاین،خیراندیش آشنایی‌اش با جمشید اسماعیل‌خانی و عاشق شدنش را اینطور توصیف کرد: «وقتی عاشق شدم فکر می‌کردم که تمام دنیای آدم همان عشق می‌شود، اما وقتی که گذشت آنقدر عقل حاکم می‌شود که بسیار منطقی و درست با آن احساس برخورد کردم.»

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی