Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز |

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه تنگ ابوالحیات به‌صورت چهارخطه به زیر عبور برود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس در بازدید از پروژه‌های بزرگ در دست اجرای شهرستان کازرون گفت: بزرگراه در دست احداث دشت ارژن تا تنگ ابوالحیات به طول ۲۰ کیلومتر توسط دو پیمانکار در قطعات ده کیلومتری مورد بازدید قرار گرفت و پروژه کاملاً فعال و پیشرفت مناسبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دو دستگاه تونل در این ۲۰ کیلومتر در حال حفاری است و پیشرفت نسبتاً خوبی را داراست و ۳ دستگاه پل بزرگ نیز در طول این مسیر در حال ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: یکی از پل‌های شاخص در این مسیر در درون تنگ ابوالحیات در دست اجراست و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، طول این پل ۱۶۰ متر است و امیدواریم تا پایان شهریورماه با اتمام این پل چهارخطه درون تنگه ابوالحیات را بهره‌برداری کنیم.

تکاور بیان کرد: خوشبختانه مشکل مالی پروژه با تزریق اعتبارات مناسبی که صورت گرفته مرتفع شده و پروژه سرعت بیشتری گرفته است.

شایان ذکر است در پایان این سفر یک‌روزه محور در دست ساخت شهرنجان به پریشان مورد بازدید قرار گرفت و از نزدیک در خصوص مشکلات و موانع پروژه دستوراتی داده شد و این محور به‌زودی به جاده جدید کازرون به دشت ارژن در حوالی آبگینه متصل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه راه روستایی جره – حسین‌آباد – پشت بر بازدید و تصریح کرد: این مسیر یک راه مهم بین استانی محسوب می‌شود و بخشی از این راه در محدوده برازجان در استان بوشهر و بخشی دیگر در محدوده شهرستان کازرون در دست احداث است و با اتمام این پروژه مسیر جدیدی برای اتصال شهرستان برازجان به شهرستان کازرون ایجاد خواهد شد.

تکاور در ادامه این بازدید از پل بالاده که در سیل اخیر تخریب شده بود بازدید کرد و گفت: پل بالاده شهرستان کازرون که در سیل اخیر تخریب شده نیز به‌زودی وارد عملیات اجرایی و ساخت می‌شود.​

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل، گفت: ۱۳ پروژه با اعتبارات ملی در استان اردبیل سال جاری در اولویت تکمیل و بهره‌برداری قرار گرفته است. - اخبار استانها -

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اظهار داشت: در آخرین روز سال و به دنبال پیگیری استاندار اردبیل و مساعدت سازمان برنامه و بودجه 800 میلیارد تومان اعتبار به صورت ملی و استانی ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: با ابلاغ این اعتبارات پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور اجرایی و عملیاتی می‌شود تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری 13 پروژه پیشران استان با تامین اعتبارات ملی باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: برای راه آهن اردبیل – میانه 210 میلیارد تومان و تونل دوم حیران 49 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته تا امسال شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه های مهم و حیاتی استان اردبیل باشیم.

شایقی گفت: برای توسعه بزرگراه‌های استان اعم از باند دوم مشگین شهر – سربند، اردبیل – مشگین شهر، سه راهی صحرا – رضی – امیرکندی – گرمی – بیله سوار و محور کلور – درام 160 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت تا در سال جدید شاهد تکمیل و بهره‌برداری از طرح های بزرگراهی استان باشیم.

دبیر شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل از اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی روستایی و بیان کرد: برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی در سطح استان 15 میلیارد تومان و طرح آبرسانی به اردبیل نیز 21 میلیارد تومان اعتبار تزریق شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟