Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-06@15:28:54 GMT

بهترین بازی تیراندازی سوم شخص به PC می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۷۴۵۰۳

بهترین بازی تیراندازی سوم شخص به PC می‌آید

گروه فناوری: در این موضوع که استودیوی بازی‌سازی «پلاتینیوم گیمز» بهترین بازی‌های اکشن دنیا را می‌سازد، شکی نیست. از «متال گیر رایزینگ» گرفته تا «بایونتا» و «دنیای دیوانه»، این استودیو تا به امروز بازی بد نساخته است. چند هفته‌ی پیش شاهد عرضه‌ی «بایونتا» روی کامپیوتر بودیم؛ آن‌ هم سال‌ها پس از اینکه این بازی روی کنسول‌های پلی‌استیشن۳ و ایکس‌باکس۳۶۰ عرضه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش بولتن نیوز، به غیر از اکشن‌های ژانر بزن و بکش یا همان Hack & Slash، استودیوی پلاتینیوم گیمز یک تیراندازی سوم شخص هم به اسم «ونکوییش» (Vanquish) ساخته است. اغراق نمی‌کنیم اگر بگوییم ونکوییش، بهترین تیراندازی سوم شخصی است که تا به حال ساخته شده.
بازی ونکوییش را «شینجی میکامی» (Shinji Mikami)، خالق مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل، کارگردانی کرده است. این تیراندازی سوم شخص، با روند بسیار سریع خودش و مکانیک‌هایی که در بازی‌های هم‌سبک، سابقه نداشتند، هنوز هم رودست ندارد.
خبر عرضه‌ی ونکوییش روی کامپیوتر زمانی زیباتر می‌شود که به شما بگوییم نسخه‌ی PC این بازی، از وضوح تصویر ۴K پشتیبانی می‌کند و هم‌چنین میزان فریم در بازی کاملا آنلاک شده است. تنظیمات گرافیکی زیادی هم به نسخه‌ی کامپیوتر ونکوییش اضافه شده است تا با بهترین نسخه‌ی این بازی طرف شویم. پشتیبانی کامل بازی از ماوس و کیبورد هم کاری می‌کند تا احتمالا دیگر به سمت نسخه‌های کنسولی ونکوییش نروید.
سگا، تهیه‌کننده‌ی این بازی، گفته است که اگر بایونتا را روی استیم خریداری کرده باشید، به هنگام خرید ونکوییش، از ۲۵ درصد تخفیف برخوردار خواهید شد. با پیش‌خرید ونکوییش در استیم، موسیقی‌های بازی، آواتارهای مختلف و هم‌چنین دفترچه‌ی طراحی بازی را دریافت خواهید کرد.
می‌توانید در ادامه، تریلر نسخه‌ی کامپیوتر ونکوییش را ببینید. ونکوییش از روز ۲۵ ماه می براری خرید از استیم موجود خواهد بودمنبع: دیجی کالا

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد

افشاگری چینی مشخصات پردازنده‌ی آینده‌ی هواوی برای کامپیوترها را که با نام Kirin PC شناخته می‌شود در پلتفرم ویبو به اشتراک گذاشت. به‌نظر می‌رسد هواوی قصد دارد پردازنده‌ای بسازد که از نظر عملکرد بتواند با محصولات اپل و اینتل رقابت کند.

گفته می‌شود تراشه‌ی Kirin PC از معماری Taishan v130 و پیکربندی ۸ هسته‌ای با فرکانس پایه‌ی ۲٫۵ گیگاهرتز بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات این سیستم-روی-چیپ می‌توان به پردازنده‌ی گرافیکی ۱۰ هسته‌ای با اسم رمز Ma Liang 920 اشاره کرد.

طبق گزارش‌ها، تراشه‌ی Kirin PC در تست چندهسته‌ای گیک‌بنچ ۶ امتیاز ۱۱٬۶۴۰ را با مصرف انرژی ۳۰ وات کسب کرده است. این امتیاز، تراشه‌ی هواوی را در رده‌ای مشابه با پردازنده‌ی M2 اپل و پردازنده اینتل مدل Core i7-13700H قرار می‌دهد که به‌ترتیب امتیازهای ۱۰,۰۶۴ و ۱۲,۲۰۳ را در آزمایش مذکور به‌دست آوردند.

گفته می‌شود Kirin PC در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ ۵ به‌ترتیب امتیاز ۱٬۱۳۰ و ۸٬۷۶۵ را به‌دست آورده است. این پردازنده در تست 3D Mark Wild Life Extreme با مصرف انرژی ۲۰ وات، امتیاز ۶٬۴۹۰ را کسب کرد.

پردازنده‌ی کامپیوتر هواوی Kirin PC در بنچمارک Cinebench R24 امتیاز کلی CPU برابر با ۷۲، امتیاز تک‌هسته‌ای ۶۸۰ و امتیاز چندهسته‌ای ۱٬۶۹۵ را ثبت کرد.

گفته می‌شود تراشه‌ی Kirin PC حداکثر از ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5-6400 با باس ۱۲۸ بیتی و پهنای‌ باند ۱۰۰ گیگابایت‌برثانیه پشتیبانی می‌کند. از دیگر امکانات این پردازنده می‌توان به پشتیبانی از حداکثر دو ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD و سه پورت USB-4 اشاره کرد.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی
  • مینی‌کامپیوتر گیمینگ جدید کورسیر سخت‌افزار پرقدرت و پنل جلویی چوبی دارد
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد