Web Analytics Made Easy - Statcounter

«داود زارعیان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ادامه داد: وضعیت اینترنت در کشور در حال تثبیت شدن است و اگر مشکلی بوجود آید بحث توسعه ای است که ممکن است موجب بروز اختلال و یاقطعی موقتی شود.
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: براین اساس مقررشد از امروز تا پایان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و رستا هیچ برنامه توسعه ای که موجب بروز اختلال و قطعی در ارتباطات شود، در سراسر کشور انجام نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارعیان از ابلاغ این دستورالعمل به همه مناطق مخابرات در سراسر کشور خبر داد و گفت:برنامه هایی که ممکن است بروز اختلال در ارتباطات به همراه داشته باشند به بعد از برگزاری انتخابات موکول شده و شرکت مخابرات بر این امر نظارت خواهد کرد.
به گفته این مقام مسئول در شرکت مخابرات ایران، شرکت ارتباطات زیرساخت ایران به عنوان شرکت تامین کننده زیرساخت های ارتباطی در کشور نیز نظارت خواهد کرد تا مشکلی در تامین مطلوب ارتباطات در این مدت بروز نکند.
زارعیان از تامین و تجهیز سیستم های پشتیبان خبرداد و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده است این سیستم های پشتیبان در مواقع ضروری مورد استفاده قرارگیرد تا اختلالی در امر ارتباطات در این بازه زمانی بروز نکند.
معاون امورمشتریان شرکت مخابرات ایران همه اینترنتی که برای این ایام مورد استفاده قرارمی گیرد را داخلی و بربستر شبکه ملی اطلاعات اعلام کرد و گفت:براین اساس نگرانی در رابطه با بروز اختلال در اینترنت بین الملل نیز نخواهیم داشت.
زارعیان از تشکیل کمیته های ویژه در مخابرات استان های کشور خبرداد و افزود: کمیته ویژه ای در تهران تشکیل شده است تا بر روند تامین ارتباطات پایدار در این ایام نظارت کافی و دقیق داشته باشد.
این مقام مسئول شرکت مخابرات ایران گفت: نمایندگان شرکت مخابرات ایران در ستاد انتخابات کشور حضوری فعال دارند تا اگر مشکلی بروز کرد در اسرع وقت برای برطرف کردن آن اقدام کنند.
زارعیان با تاکید براین که مشکلی در ارتباطات و اینترنت در این ایام نخواهیم داشت، افزود: اگر مشکل پیش بینی نشده ای نیز رخ دهد آمادگی کامل برای برطرف کردن آن وجود دارد.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام**2078*1561** مصاحبه کننده:محمد مهدی بهرامی **انتشار: مژگان توانا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: رحیم فلاح زاده با اشاره به ورود سامانه بارشی و صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و مدیریت بحران استان گفت؛ همین موضوع، دستگاههای خدماتی و امدادی به حالت آماده باش در آورده است و در همین راستا، مخابرات منطقه خوزستان نیز همپای دیگر دستگاههای خدمات رسان، تیم‌های فنی و عملیاتی شبکه های ارتباطی خود را برای رفع اختلالات ناشی از بارش شدید باران و وقوع سیلاب احتمالی برای پایداری ارتباطات مخابراتی و ارائه خدمات به هم استانی‌های شریف با تجهیزات و ملزومات مورد نیاز به حالت باش مستقر کرده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به برخی تجهیزات و منصوبات مخابراتی در معرض خطر سیلاب، اظهار داشت: برخی موارد تجهیزات و منصوبات مخابراتی در معرض خطر شناسایی شده است، تا در صورت حادثه و ایجاد اختلالات احتمالی در شبکه، اقدامات مقابله‌ای لازم برای رفع خرابی و پایداری ارتباطات مخابراتی و خدمت رسانی به مشترکین انجام گیرد.

وی با اشاره به رصد و پایش شبکه های ارتباطی به صورت لحظه ای افزود: تمامی اقدامات و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات و مسائل برای حفظ و پایداری ارتباطات و کاهش آسیب ها به شبکه‌های مخابراتی اندیشیده شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901715

دیگر خبرها

  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان