Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@04:48:52 GMT

توضیحات سینا عشوری به شایعه پرسپولیسی شدنش

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۷۶۲۴۹

توضیحات سینا عشوری به شایعه پرسپولیسی شدنش

سینا عشوری درباره شکست تیم تراکتورسازی در فینال جام حذفی مقابل نفت تهران، اظهار داشت: به تیم نفت تهران و علی دایی تبریک می‌گویم؛ این قهرمانی مبارک آنها. تیم ما هم موقعیت‌های خوب داشت و فرصت‌های زیادی از دست داد. متاسفانه بچه‌ها در ضربات پایانی تمرکز نداشتند. شاید قسمت نبود که قهرمان شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیچ چیز نمی‌توانیم بگویم، به جز اینکه شرمنده هواداران شدیم. از همه آنها عذرخواهی می‌کنم. درست است که فقط تا هفته ششم در تراکتورسازی بودم، اما در فینال جام حذفی رفتم که در کنار بچه‌ها باشم و از آنها حمایت کنم. مردم هم از همه جا که آمده بودند؛ از تبریز، ارومیه، اردبیل و حتی ترک‌های قشقایی که هم‌شهری‌های خودم بودند. از همه‌شان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم جبران کنیم.

بازیکن تراکتورسازی در مورد مشکلات این تیم برای فصل آینده و اینکه نمی‌تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد، گفت: اینکه تیم ما فصل آینده می‌تواند بازیکن بگیرد یا نه، بحثی است که باشگاه باید آن را حل کند. ما بازیکنان وظیفه داریم که برای تراکتورسازی با معرفت، مرام و غیرت بازی کنیم. امیدوارم سال آینده شرایط مهیا باشد تا بچه‌ها با خیال راحت قراردادشان را تمدید کنند.

عشوری که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تراکتورسازی نیست، تصریح کرد: همه بچه‌ها می‌خواهند قرادادشان را تمدید کنند و در تراکتورسازی بمانند به شرطی که باشگاه هم کمی بیشتر به ما رسیدگی باشد. امیدوارم مشکلات مالی هم به‌زودی حل شود، چون همه بچه‌ها مشکل مالی دارند. من خودم اصلاً فکر نمی‌کردم که قبل از چنین بازی حساسی، بازیکنان پول نگیرند.

وی در واکنش به این مسئله که محرومیت نقل‌وانتقالاتی شامل او هم می‌شود و نمی‌تواند سال آینده برای تراکتورسازی بازی کند، خاطرنشان کرد: به‌خدا خودم هم نمی‌دانم که وضعیتم برای سال آینده به چه صورت است. امیدوارم باشگاه پیگیر کارهای من شود تا سال آینده برای تراکتورسازی به میدان بروم، اما هنوز چیزی به من نگفته‌اند.

بازیکن تراکتورسازی درباره مطلبی که در شبکه اجتماعی‌اش منتشر کرده و پس از دقایقی آن را پاک کرد، گفت: من یک مطلب در صفحه شخصی‌ام گذاشتم، چون نمی‌دانستم تکلیفم چیست. همین پُست، سوء تفاهمی برای هواداران تراکتورسازی به وجود آورد و آنها فکر کردند که من می‌خواهم به پرسپولیس بروم. من هم به همین خاطر و به احترام هواداران تراکتورسازی، خیلی سریع آن مطلب را از صحفه شخصی‌ام پاک کردم.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات شهردار منطقه 22 درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی

تین نیوز

شهردار ناحیه ۳ منطقه ۲۲ درباره زمان بازگشایی اتوبان خرازی گفت: بزرگراه خرازی تا دقایقی دیگر بازگشایی می‌شود.

درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید

به گزارش تین نیوز به نقل از همشهری آنلاین، صبح امروز معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داده بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کشف بقایای مهمانخانه ۳۵۰۰ساله
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • توضیحات شهردار منطقه 22 درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین
  • توضیحات شهردار منطقه درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • جان سینا به همراه WWE عازم فرانسه شد
  • توضیحات پیرامون پیدا شدن یسنا ۴ ساله
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • ببینید | اولین توضیحات مادر یسنا درباره مفقود شدن دخترش