Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- شبکه سي ان ان گزارش داد دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا حتي قبل از رسيدن به مقام رياست جمهوري هم به مردم اين کشور دروغ مي گفت.
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري آريا، شبکه تلويزيوني سي ان ان در گزارشي اعلام کرد: بعد از چند هفته دروغگويي و اظهارات ضد و نقيض از سوي مقام هاي کاخ سفيد، اکنون اين سؤال مطرح است که آيا دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا اهميتي براي حقيقت و بيان آن قائل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آيا وي حتي قبل از رسيدن به مقام رياست جمهوري هم به مردم دروغ مي گفت؟ دونالد ترامپ در 27 نوامبر گذشته در پيامي در صفحه تويتر خود نوشت من علاوه بر کسب اکثريت آراي کالج هاي انتخاباتي، موفق شدم آراي عمومي را هم کسب کنم حتي اگر ميليون ها رايي را که به شکل غير قانوني به صندوق ها انداخته شده بود کم کنيد.
مجري سي ان ان افزود: اين اظهارات ترامپ حقيقت ندارد. مجري سي ان ان گفت: دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا در چهارم مارس گذشته نيز در صفحه تويتر خود نوشت بسيار وحشتناک است که متوجه شده ام اوباما قبل از پيروزي من در انتخابات گفتگوهاي تلفني مرا در برج ترامپ شنود کرده است. البته چيزي به دست نياورده است. اين اقدام مک کارتيسم يا عوام فريبي است.
مجري سي ان ان افزود: البته هيچ مدرکي براي اثبات اين اظهارات ترامپ هم ارائه نشد. دونالد ترامپ در بيستم ماه مارس هم در پيامي در صفحه تويتر خود نوشت آژانس امنيت ملي و پليس فدرال آمريکا به کنگره گفتند که روسيه بر انتخابات رياست جمهوري آمريکا تاثيري نداشته است.
مجري سي ان ان افزود: البته اين موضع ترامپ کاملا در تضاد با موضع جيمز کومي است که گفته بود روس ها براي تاثيرگذاري بر انتخابات رياست جمهوري آمريکا تلاش کرده اند.
مجري سي ان ان گفت: اظهارات ترامپ مبني بر کسب سيصد و شش راي الکترال در انتخابات رياست جمهوري، کسب بيشترين تعداد آراي کالج هاي الکترال از زمان رونالد ريگان، حضور بي سابقه مردم در انتخابات براي راي دادن به وي و تاثيرگذاري انتخابات آمريکا بر تحولات سراسر اروپا به ويژه در پاريس و نيس نمونه هاي ديگري از دروغگويي هاي ترامپ هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات

جبهه نجات ملی تونس از عدم شرکت این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جبهه نجات ملی تونس از پنج حزب مخالف نظام حاکم بر این کشور تشکیل شده‌ است که حزب اسلامگرای النهضه از برجسته ترین اعضای این جبهه به شمار می‌رود.

قرار است انتخابات ریاست جمهوری تونس در مهرماه امسال برگزار شود.

جبهه نجات ملی تونس اعلام کرد: به دلیل عدم وجود شرایط رقابت، در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت نخواهد کرد.

« احمد شابی» رئیس جبهه نجات ملی تونس با شرکت در یک نشست مطبوعاتی گفت: این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری آینده نامزد معرفی نمی‌کند چراکه شرایط رقابت آزاد و شفاف وجود ندارد.

وی درباره احتمال مشارکت جبهه نجات ملی در انتخابات ریاست جمهوری تونس گفت: چنانچه شرایط تغییر کند تصمیمات جدیدی اتخاذ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسمی تونس، شابی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی بسترهای لازم برای رقابت انتخاباتی وجود ندارد، اظهار داشت: جبهه نجات ملی می‌کوشد تا وضعیت را تغییر دهد و  اگر موفق نشد، این جبهه جزیی از تئاتر انتخاباتی نخواهد بود.

اعتصاب غذای «راشد الغنوشی» رهبر حزب النهضه تونس در زندان

وی با اشاره به مصادره مقر جبهه نجات ملی و عدم اجازه ورود به آن گفت: هنگامی که آزادی برگزاری نشست و سخن را نداریم از چه انتخاباتی حرف بزنیم؟ این در حالی است که رهبران سیاسی نه تنها در زندان هستند بلکه در اعتصاب غذا به سر می‌برند.

رئیس جبهه نجات ملی تونس تصریح کرد: در چنین شرایطی انتخابات برگزار می‌شود و ما برای برگزاری یک انتخابات آزاد مبارزه می‌کنیم.

بر اساس قانون اساسی تونس، دوره ریاست جمهوری در این کشور 5 ساله است و « قیس سعید» در 13 اکتبر 2019 به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد و زمام امور تونس را بدست گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند