Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، رییس اداره گاز شهرستان تنکابن در آیین بهره برداری از این طرح که با مرکزیت روستای لتاک خرم آباد برگزار شد ، گفت : گازرسانی به این روستاها با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
رضا باقری افزود : با بهره برداری از این طرح ها 750 خانوار روستاهای پرچین پشته ، هرات بر ، علی آباد ، عسگری آباد ، مهدی آباد ، داربار ، عیسی آباد و لتاک از نعمت گاز بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در سه سال اخیر تاکنون 83 روستای این شهرستان گازدار شدند ، گفت که تاکنون در این 8 روستا 200 انشعاب به صورت رایگان نصب شده و 450 انشعاب دیگر نیز در روز های آینده نصب می گردد.
او افزود : دولت تدبیر و امید برای پروژه های گازرسانی در این شهرستان تاکنون 69 میلیارد تومان هزینه کرده است و هم اکنون تمامی جمعیت شهری از نعمت گاز بهره مند شده اند.
باقری با اشاره به گازرسانی 8 روستای بخش خرم آباد در دهه فجر سال گذشته ، خاطر نشان کرد : در این 8 روستا که 43 کیلومتر لوله گذاری صورت گرفت 750 خانوار روستاهای قاشق تراش محله ، سلیمان محله ، کل لات ، جیرسرا ، ولمرود ، امام زمین و خشکرود از نعمت گاز بهره مند شدند.
وی یادآور شد : دولت یازدهم مصمم است تا پایان سال 96 گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار را به اتمام برساند و تاکنون 9 هزار روستا در کشور از نعمت گاز بهره مند شدند.
بخش خرم آباد با دارا بودن 90 روستای دارای شورای اسلامی و 184 روستا و آبادی از توابع شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
تاکنون 162 روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره مند شدند و گازرسانی به 50 روستای دیگر نیز تا سال 97 به اتمام می رسد .
اداره گاز شهرستان تنکابن در حوزه روستایی 25 هزار و 500 انشعاب و در حوزه شهری نیز 16 و 500 انشعاب دارد.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7513/1654

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گلیج عصر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم ضمن بزرگداشت مقام شامخ گفت؛ شهرستان تنکابن ۲۵ هزار دانش آموز و ۸۰۰ نونهال پیش دبستانی دارد.

وی افزود: هزار و ۴۲۶ همکار شاغل و سه هزار و ۱۳۶ همکار فرهنگی بازنشسته عضو خانواده بزرگ آموزش و پرورش شهرستان تنکابن هستند.

گلیج با ییان اینکه ۱۹۳ مدرسه در مقاطع مختلف در تنکابن وجود دارد، اظهار داشت: تنکابن مجموعاً هزار و ۱۰۵ کلاس درس دارد.

مدیر آموزش و پرورش تنکابن با بیان اینکه ۳۵ مدرسه غیردولتی در این شهرستان فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۰۰ نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیان به کادر این اداره اضافه شدند.

این مسئول درباره مولد سازی هم گفت: برخی مدارس بلا استفاده در روستاها که سال‌ها راکد بودند، به افراد واجد الشرایط اجاره داده شده و محل درآمدی برای آموزش و پرورش ایجاد شده است.

گلیج با اشاره به گستردگی پروژه‌یپژوهش سرای دانش آموزی تنکابن، تصریح کرد: این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیگیر تأمین اعتبار آن هستیم تا این پژوهش سرا تکمیل شود.

وی ادامه داد: مدرسه شاقوزکتی هم در حال ساخت بوده و در تلاش هستیم تا امسال به بهره برداری برسد.

گلیج هوشمندسازی ۱۰ باب از مدارس و وصول بیش از دو میلیارد از عوارض شهرداری‌ها و سند دار شدن بیش از ۱۴۰ ملک از مجموع ۲۴۴ ملک این اداره از جمله اقداماتی است که انجام شد.

وی گفت: کسب رتبه استانی در بهداشت و درمان، کسب رتبه عالی استان در هفته‌ی مشاغل، برگزاری آزمون‌های غربالگری، جلسات توانمند سازی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و.. از جمله کارهایی است که توسط این اداره انجام شد.

مدیر آموزش و پرورش تنکابن، برگزاری مسابقات ورزشی در ۲۳ رشته ورزشی، برگزاری اردوهای دانش آموزی راهیان نور، اجرای طرح شهید خرازی، تلاوت جهانی قرغن، حضور فعال دانش آموزان در مناسبت‌های ملی و مذهبی و تشییع شهدای خوشنام را از دیگر اقدامات اداره آ پ تنکابن برشمرد.

وی از کسب رتبه نخست دانش آموزان تنکابنی در کنکور سال گذشته سخن گفت و پیش بینی کرد که بر اساس بررسی‌های کارشناسان، در سال جاری وضعیت مطلوب‌تر خواهد بود.

گلیج گفت: دو مدرسه تک کلاسه در حال حاضر در روستاهای بالادست تنکابن وجود دارد که دانش آموزان در آنها مشغول تحصیل هستند.

این مسئول همچنین از راه اندازی دانشگاه فرهنگیان واحد خواهران در تنکابن نیز خبر داد.

کد خبر 6097594

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • سیل و آبگرفتگی در روستای جنت آباد گرمسار
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد