Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@06:03:43 GMT

رمضانی: فصل‌ آینده هدف‌مان صعود به لیگ برتر است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۷۶۵۸۰

مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر گفت که او به شخصه مذاکره‌ای را با مهدی پاشازاده نداشته است.

خبرگزاری تسنیم: عبدالحمید رمضانی، در خصوص شرایط باشگاه نساجی برای فصل ‌آینده لیگ دسته اول اظهار داشت:‌ هفته گذشته با آقای صنیعی‌فر مالک باشگاه جلسه داشتیم و صحبت‌هایی در مورد برنامه تیم برای فصل آینده انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
الان مالک باشگاه خارج از کشور حضور دارد و به محض بازگشت او کار اصلی‌مان برای بستن تیم آغاز خواهد شد و با گزینه‌های که مد نظر باشگاه است مذاکره خواهیم کرد.
وی افزود: آنطور که از شواهد پیداست مالکان باشگاه قصد دارند تیم را از این وضعیت خارج و با جذب بازیکنان خوب و بستن تیم قوی، آرزوی چند ساله مردم قائمشهر را برای صعود به لیگ برتر برآورده کنند. تمام نام‌هایی هم که در مورد پیوستن به نساجی مطرح می‌شود گمانه‌زنی است و همه چیز بعد از بازگشت مالک باشگاه مشخص خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر در مورد اینکه گفته می‌شود مهدی پاشازاده هدایت این تیم را در فصل آینده بر عهده خواهد داشت، خاطرنشان کرد: پاشازاده دوست قدیمی من است، اما من به شخصه هیچ مذاکره‌ای با پاشازاده انجام نداده‌ام. احتمال دارد آقای صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی با او مذاکره کرده باشد. با افرادی دیگری هم در این مورد صحبت شده اما اینکه پاشازاده سرمربی تیم باشد یا خیر، بستگی به نظر مالک باشگاه دارد. در هفته جاری تکلیف سرمربی تیم مشخص خواهد شد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده، در جلسه‌ای که با حضور عوامل بخش آزمایشگاه امور آب و فاضلاب این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه پیک مصرف آب در فصول گرم سال قرار گرفته‌ایم، لازم است نظارت و مدیریت دقیق برای کنترل بهداشت آب، آزمایش و نمونه‌برداری از چاه‌های آب انجام شود.    وی با تاکید بر اینکه تمامی چاه‌های آب باید از استاندارد لازم برخوردار باشند، افزود: با تلاش و کنترل‌های مستمر، باید آب شرب سالم و بهداشتی را در دورترین و نزدیک نقاط شهری و روستایی به دست مشترکان برسانیم.    پاشازاده به فرارسیدن فصل گرما و خطر انتقال بیماری در تابستان اشاره و عنوان کرد: کیفیت آب خط قرمز مجموعه آب و فاضلاب است و از این رو نباید در زمینه کنترل کیفی آب شرب با جدیدت پیگیری و با نمونه برداری صحیح از خطا‌های آزمایش آب جلوگیری شود.    در ادامه این جلسه عوامل مجموعه آزمایشگاهی امور آب و فاضلاب ارومیه، مشکلات و دغدغه‌های مربوط در این حوزه را مطرح و بر رفع آنها تاکید شد.

دیگر خبرها

  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری