Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@15:36:45 GMT

موبایلی که قهوه‌تان را تامین میکند+عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۷۶۶۳۶

موبایلی که قهوه‌تان را تامین میکند+عکس

تحریریه پارسینه:دو مخترع خلاق ایتالیایی به نام های «لوئیجی کارفورا» و «کلمنته بیوندو» قاب گوشی ای موسوم به «موکاسه» را اختراع کرده اند که علاوه بر محافظت از موبایل ها، آنها را به یک قهوه سازکامل مبدل می کند.

قاب موکاسه مجهز به پاکت هایی نفوذناپذیر است که در آن ها می توان قهوه مایع تهیه و نگهداریکرد. جالب است که کل این فرآیند به سادگی شارژ کردن موبایلانجام می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کافیست برای اپلیکیشن جانبی موکاسهمعین کنید چه موقع نسبت به تهیهقهوه اقدام کند؛بعد باید فقطمنتظر نتیجه کار بمانید. پس از تنها پنج الی هشت ثانیه انتظار، اسپرسوی شما آماده است.

اگر نگران داغ شدن بیش از حد موبایل خود هستید، نگرانی شما کاملاً بیهودهاست.دو مخترع ایتالیایی موکاسه تدبیری اندیشیده اند تا چنین مشکلی هرگز بروز پیدا نکند. قاب موبایل به گونه ای طراحی شده که در مقابل حرارت بالا مقاوم بوده و تولید هیچ گونه ماده سمی نمی کند. با این وصف، می توانید در عین خنک ماندن موبایل، از نوشیدن قهوه داغ لذت ببرید.

شرکت پشتیبان موکاسه در صدد این است که طعم های متنوع تر قهوه را برای محصول خود تدارک ببیند اما در حال حاضر تنها می توانید «قهوه کلاسیک»، «قهوه بوداده» و «قهوه عربی» توسط موبایل خود بنوشید.

ناگفته نماند که طبق اعلام سازندگان، قاب موکاسه با موبایل های «آیفون»، «سامسونگ»، «هوآوی» و «ال جی» سازگار خواهد بود.



منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ گفت‌وگوی محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس

ابوالفضل رهبری زاده محیط بان حوزه مناطق حفاظت شده البرز مرکزی چالوس در این فیلم با گویش محلی در فاصله نزدیک با خرس قهوه ای گفت و گو و از حیات خلوت آن فیلمبرداری کرد.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ گفت‌وگوی محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند