Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر بابک افقهی با اشاره به اینکه این شرکت تعاونی قرار است یکی از بزرگترین پروژه های امحاء پسماندهای بیمارستانی شهر تهران را اجرا کند ، گفت: این پروژه با سرمایه گذاری 100 درصد بخش خصوصی و مشارکت یک شرکت اروپایی در آینده ای نزدیک عملیاتی می شود.

وی یکی ازمهمترین مشکلات زیست محیطی امحاء اصولی پسماندها را دانست و افزود: سالیان مدیدی است سازمان محیط زیست، شهرداری ها و شبکه بهداشت با آن درگیر هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی ، یکی از مهمترین و مناسب ترین راهکارها برای امحاء اصولی این نوع پسماندها که از طریق سازمان جهانی بهداشت WHO توصیه می شود استفاده از زباله سوزهای استاندارد است.

دکتر افقهی در باره اهمیت امحاء زباله های بیمارستانی در تهران گفت: از آنجا که در شهر تهران روزانه فقط بیش از یکصد تن پسماند پزشکی از مراکز مهم بیمارستانی ، کلینیک ها و آزمایشگاه های بزرگ جمع آوری و به مرکز آراد کو (واقع در کهریزک ) منتقل می شود ، از این رو شهرداری تهران ، وزارت بهداشت و شورای شهر طبق محاسبات و تفاهمات متعدد به این نتیجه رسیدند که هر چه سریع تر با اقدامات مشترک با ایجاد سیستم های مدرن در شهر تهران اقدام کنند .

وی سپس در تشریح مراحل انجام فراخوان عمومی در خصوص طرح امحاء پسماندهای بیمارستانی گفت : سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری تهران و مدیریت پسماند شهرداری تهران طی انجام مقدمات کارشناسی اقدام به برگزاری فراخوان عمومی در خصوص انتخاب مناسب ترین و بهترین سسیستم های امحا کننده با سرمایه گذاری 100 درصد بخش خصوصی انجام دادند که هلدینگ شهریار توانست نظر کارشناسان را جلب کند .

دکتر افقهی افزود: شرکت تعاونی سرمایه گذاری هلدنیگ شهریار در این خصوص طی سال های گذشته به طور ویژه جلسات بسیار متعددی را با شرکت های مطرح و بنام شناخته شده در سطح جهان از جمله شرکت های ژاپنی و اروپایی برگزار کرد و قرار است با همکاری یکی از شرکت های معتبر اروپایی این پروژه اجرایی شود.

وی این موضوع را نیز یادآور شد که شرکت هلندی طرف قرارداد هلدینگ شهریار تاکنون بیش از 23 پروژه بزرگ را در حوزه امحاء پسماندهای بیمارستانی در اروپا و آمریکا انجام داده است و توانسته است با ارایه بهترین پیشنهاد فنی آخرین استانداردهای زیست محیطی و مناسب ترین پیشنهاد قیمت ، برنده این فراخوان شود .

وی ادامه داد : شهریار در حال حاضر درگیر یکی از موضوعات زیست محیطی کشور است و به دلیل داشتن بنیه علمی مناسب در این زمینه توانست در این بخش به نتایج بسیار خوبی برسد و امید است برای همه اعضا کارکنان شهرداری تهران که توانسته اند از طریق شرکت تعاونی خود در مهمترین پروژه های شهری و زیست محیطی کشور نقش خوبی را ایفا کند .

دکتر افقهی به برخی دیگر از پروژه های در دست اقدام هلدینگ شهریار پرداخت و افزود: امیدوار هستیم در کنار پروژه پسماندهای بیمارستانی ، پروژه بزرگ و عظیم فاز صنعتی میدان مرکزی میوه و تره بار و همچنین پروژه استحصال خاک و نخاله شهر تهران با هدف انجام سرمایه گذاری های درازمدت و تولید ثروت برای کارکنان اقدام نماییم و در این مسیر از هر گونه تلاش به منظور بهترین برند و روش ها کوتاهی نخواهیم کرد .

وی در پایان تاکید کرد: تمام هدف مدیریت جدید هلدینگ شهریارآن است که ضمن جلب اعتماد و ظرفیت های شهرداری تهران و کلیه کارکنان فصل جدیدی را در فعالیت های اقتصادی هلدینگ شهریار رقم بزند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج

سیدانور رشیدی ظهر امروز در نشست مدیران و معاونین شهرداری سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج به مناسبت روز شورا‌ها، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۵ اردبیهشت ماه جاری ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر اجرا خواهد شد.

شهردار سنندج، عنوان کرد: تمام توان خود را در راستای اجرای کامل ساماندهی دستفروشان انجام خواهیم داد و در این راستا نیازمند همراهی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف است.

وی بیان کرد: در اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش هرگز دنبال بریدن نان و منبع درآمد هیچ شهروندی نیستیم، بلکه هدف ما اجرای طرح‌های کارشناسی شده برای مدیریت و ساماندهی وضعیت وانت‌بار‌ها و دست‌فروشان است.

به گفته شهردار سنندج، در این راستا ۵ نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلا در نظر گرفته شده بود به ۱۰ نقطه افزایش یافته است.

پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شد

رشیدی ادامه داد: برخی اقدامات زیرساختی شهرداری مانند اجرای ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری برای هوشمندسازی و احداث سوله برای ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در آینده نتایج آن به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، افزود: تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی، کاهش فساد اداری و …خواهد بود.

رشیدی گفت: در راستا رفع مشکلات ترافیکی به عنوان یکی از دغدغه‌ها و مطالبات اصلی مردم، پروژه تعریض پل قشلاق، تکمیل بلوار سنجرخان و تکمیل بلوار ننله، انجام شده و پروژه تقاطع غیر همسطح محمدی، بلوار ۲۴ متری توس نوذر امسال اجرا خواهد شد.

شهردار سنندج بیان کرد: کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر با عرصه ۳ هزار مترمربع نیز انجام می‌شود.

 رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این دیدار گفت: امروز جامعه ما نیاز به کار و تلاش دارد هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید توان و تلاش خود را در مسیر انجام وظایف بکار گیرد و از ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها نهراسد.

وی خطاب به معاونین، روسای سازمان‌ها و شهرداران حاضر در جلسه گفت: از تخریب‌ها نترسید؛ زدن برخی تیتر‌های زرد در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلسوزی برای شهر نیست، اگر چه مجموعه شورا و شهرداری از انتقاد‌های سازنده استقبال می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج