Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حیدر مصلحی روز شنبه در نشستی با عنوان ناگفته هایی از انتخابات در دانشگاه اراک افزود:استفاده از انتخابات برای براندازی نظام جمهوری اسلامی از اهداف دراز مدت دشمنان به ویژه استکبار جهانی است.
وی گفت: حدود 40 سال انواع توطئه و فتنه با هزینه های سنگین را به جمهوری اسلامی تحمیل کردند اما، نتیجه بخش نبود و دشمنان از این وضعیت ناخرسند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: امنیت در جمهوری اسلامی ایران با هزینه گزافی به دست آمده و شهدای زیادی برای کسب این امنیت فدا شده و می شوند.
وزیر اطلاعات دولت نهم گفت: توطئه های انتخاباتی 2 بازیگر خارجی و داخلی دارد که در بخش خارجی به 2 دسته منطقه ای و فرامنطقه ای تقسیم می شوند و عربستان و تکفیری ها در بخش منطقه ای جا گرفته اند.
حجت الاسلام مصلحی افزود: در بخش فرا منطقه ای، اتحادیه اروپا و آمریکا قرار دارند که مجموعه این کشورها استکبار جهانی را شکل می دهند.
وی در ادامه اظهار کرد: سطح دانش اطلاعاتی جمهوری اسلامی به دلیل استفاده از افراد ارزشمند و حزب اللهی بسیار بالا است.
وی گفت: در 2 ماه اخیر توسط دستگاه ارزشی کشور شماری افراد سلطنت طلب و ضد انقلاب دستگیر شدند و دراعترافات خود اعلام کردند عربستان به ما پول داده و ماموریت ما این است تا درانتخابات ایران جریان سازی کنیم.
وی در تشریح اهداف دشمنان فرا منطقه ای اظهارکرد: هدف اتحادیه اروپا و آمریکا در مقابله با انقلاب اسلامی مشترک است اما درنوع مقابله با ایران اختلاف نظر دارند.
حجت الاسلام مصلحی افزود: اختلاف نظر باعث شده تا آنان تقسیم کار انجام دهند اما، ما به نفع دشمنان در مقابل هم ایستاده ایم.
وی اظهار کرد: دشمنان در انتخابات سه هدف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را دنبال می کند و در هدف کوتاه مدت، نفوذ به دستگاه های نظام برای حفظ جریان همسو را مورد توجه قرار داده اند.
وی توضیح داد: دشمنان در هدف میان مدت مشروعیت زدایی از انقلاب اسلامی و نظام را مورد توجه قرارداده اند و این نشان دهنده عقبه اطلاعاتی و استکباری است و در آن هیچ تعارفی وجود ندارد.
وزیر اطلاعات دولت نهم، در ادامه درباره جریان پرونده بابک زنجانی گفت: نهایت پرونده این مفسد اقتصادی به سازمان جاسوسی ام آی سیکس انگلستان منتج شد.
مصلحیهمچنین افزود: در طراحی براندازی جمهوری اسلامی در فتنه 88 به گونه ای عمل شد تا در کنار افراد و به ویژه مدیران کسانی را قرار دادند و از جایگاه آنان سوء استفاده شد.
وی اظهار کرد: در اهداف میان مدت دشمنان با استفاده از پروژه نفوذ در موضوع انتخابات می کوشند سه طیف مردم، مسئولان و نخبگان را در تصمیم گیری دچار اشتباه محاسباتی کنند.
وزیر اطلاعات دولت نهم گفت: دشمنان با استفاده از رسانه های آمریکایی و اروپایی، به داخل کشور القا می کند 2 قطبی شدن انتخابات در کشور در چهار جهت به نتیجه می رسد.
حجت الاسلام مصلحی افزود: به وضوح در مناظره های تلویزیونی انتخاباتی 2 قطبی بودن جنگ و صلح راه افتاد و همگی شاهد آن بودیم.
وی در ادامه گفت: آنچه در دنیای آمریکایی و اروپایی به اسم پیشرفت وجود دارد تنها 20 درصد پیشرفت علمی است و 80 درصد آن تکرار است.
وی افزود: جوانان ایران اسلامی امروز در دانش و فناوری نوین رتبه علمی بالایی کسب کرده اند و این موفقیت برای دشمنان قابل هضم نیست و شاهد بودیم که در چند سال اخیر این پیشرف علمی جوانان به عقب بازگشته است.
وی ادامه داد: 13 میلیون مقاله توسط اندیشمندان آمریکایی درباره فروپاشی آمریکا توسط دانشمندان مطرح به نگارش درآمده که در موتورجستجوی اینترنتی گوگل قابل مطالعه است.
وی اظهار کرد: آنچه باعث شده آمریکا در حالت فروپاشی قرار بگیرد، انقلاب اسلامی ایران است و تمام تلاش رئیس جمهور فعلی آمریکا این است که این فروپاشی را به تاخیر اندازد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی همزمان 29 اردیبهشت امسال در سراسر کشور برگزار می شود.
6991/ 6037
خبرنگار: معصومه ابراهیمی ** انتشاردهنده: عبدالحمید راجی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی بعدازظهرشنبه در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه (س) که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه، اخلاق و فقه سه عامل تحول آفرین در علم و دانش هستند و تحقق آنها مسلتزم اهتمام به لایه‌های عملیاتی می‌باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: امروز متاسفانه در برخی از حوزه‌ها از جمله معماری و شهرسازی اسلامی از الگوی اسلامی علی رغم وجود افراد فرهیخته در تاریخ همچون شیخ بهایی بی بهره هستیم.

امام جمعه قم ابراز کرد: زن و خانواده را مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است ضمن اینکه انقلاب اسلامی منطق قابل اجرایی در جهان دارد.

این عضو شورای نگهبان تصریح کرد: انقلاب اسلامی الگوهایی را در موضوع زن خلق کرده و دشمنان نیز با تمرکز به این مسائل قصد کمرنگ نمودن یکسری دستاورها را دارد.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: تعهد به ارزش‌ها و الگوهای مبنی بر اسلام و انقلاب منطق یک زن مسلمان می‌باشد و این الگوها باید در جامعه نهادینه شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اذعان کرد: دانش فنی و بنیه علمی باید در دانشگاه حضرت معصومه (س) و سایر دانشگاه‌ها تقویت بشود ضمن اینکه حضور موثر حوزه علمیه و دانشگاه در عرصه‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 6090460

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد