Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@19:47:48 GMT

دیدار حجت‌الاسلام رئیسی با آیت‌الله محمودی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۷۶۹۷۹

دیدار حجت‌الاسلام رئیسی با آیت‌الله محمودی

حجت‌الاسلام رئیسی که به شهرستان ورامین سفر کرده بود با آیت‌الله محمودی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه‌نقل ازتهران نیوزحجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی جمعه شب بعد از سومین مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شهرستان ورامین سفر کرد و از سوی وارثان قیام ۱۵۵ خرداد مورد استقبال باشکوه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست در حاشیه سفر به شهرستان ورامین با آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله محمودی در این دیدار بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت تاکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم و خلق حماسه‌ای دیگر خط بطلانی بر تمام توطئه‌های این روزهای استکبار جهانی و دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارشتهران نیوز, حجت‌الاسلام رئیسی در سفر خود به جنوب تهران با حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان قرچک با مردم این منطقه سخن گفت و پس از سخنرانی در مصلی حضرت صاحب الزمان عجل الله ورامین به شهرستان پیشوا سفر می‌کند.

تصویردیدار حجت الاسلام رئیسی با آیت الله محمودی

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر جریان حکمت ملی عراق در تهران، تعداد ۲۰۰۰ نسخه کتاب را برای استفاده اعضا و مخاطبان با پیوستن به پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی» به کتابخانه‌های عمومی کشور اهدا کرد.

«حبیب خدا؛ روایت تصویری از ۲۳ سال حضور آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم در ایران»، «روابط اجتماعی در اسلام؛ ابعاد و اصول (جلد اول)» از مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم؛ «حکومت اسلامی در اندیشه و عمل» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم، «شرح عهدنامه امام علی (ع) به مالک اشتر؛ آئین حکومت‌داری در اسلام» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم، «شرح رساله حقوق (جلد اول)» از مجموعه درس‌گفتارهای حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم و «حوزه علمیه بنیانی برخاسته از اسلام و تمدن» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم عناوین کتب اهدایی به کتابخانه‌های عمومی کشور است.

کد خبر 6090159 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/ تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود
  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی