Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله نوار تفلون قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله نوار تفلون قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ حمید امیرخانی در گفت و گویی اظهارکرد: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده هوو مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد دو هزار و 119 کارتن انواع نوار تفلون خارجی فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص راننده کامیون دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه ای نیسان در خمینی شهر
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری یک سارق حرفه ای وانت نیسان و کشف یک خودروی سرقتی خبر داد.

سرهنگ علی جعفری نژاد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : ماموران گشت انتظامی شهرستان خمینی شهر حین گشت زنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو به دستور ماموران توجهی نکرد و اقدام به فرار کرد که ماموران وارد عمل شدند و در اقدامی ضربتی خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در استعلام از سوابق خودرو مشخص شد سرقتی می باشد که سارق دستگیر شد.

سرهنگ جعفری نژاد با اشاره به اینکه سارق به سرقت خودرو اعتراف کرد اظهار داشت : در این خصوص پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان از دارندگان وسایل نقلیه خواست ، هنگام ترک اتومبیل از بسته بودن درب‌ها و شیشه‌های خودرو اطمینان حاصل نمایید ، هرگز کلید های خود را در اتومبیل بدون سر نشین رها نکنید ، اتومبیل خود را به دزد گیر مجهز کنید.

تصادفات جاده ای اصفهان 3 کشته و یک مجروح برجای گذاشت
رئیس پلیس راه استان از وقوع دو حادثه رانندگی طی 48 ساعت گذشته در جاده های اصفهان و فوت سه نفر و مجروحیت فرد دیگری خبر داد.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت وگویی گفت: روز گذشته ماموران پلیس راه “اصفهان-نائین” از واژگونی یک دستگاه سواری پژو مطلع و به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی که به علت عدم توجه به جلو اتفاق افتاد سرنشین خودرو فوت و راننده مجروح شد.

این مقام انتظامی بیان کرد : همچنین ماموران پلیس راه “اصفهان-نائین” از تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت و یک سواری پژو در جاده انرژی اتمی مطلع و به محل اعزام شدند.

سرهنگ پورقیصری با اشاره به اینکه در اثر این حادثه رانندگی دو نفر از سرنشینان موتورسکیلت که جوانی 23 ساله و یک کودک پنج ساله بودند فوت شدند اظهار کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی عدم رعایت حق تقدم توسط موتورسیکلت اعلام شده است .

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان از رانندگان خواست با سرعت مجاز و مطمئنه و رعایت حق تقدم رانندکی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث جاده ای نباشیم.

تصادف در بزرگراه خرازی اصفهان با 2 کشته و یک مجروح
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان از برخورد یک دستگاه سواری پژو 206 با موانع فیزیکی در بزرگراه خرازی اصفهان و فوت دو سرنشین و مجروحیت راننده آن خبر داد.

سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: روز گذشته ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان از وقوع یک حادثه رانندگی در بزرگراه شهید خرازی اصفهان مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه رانندگی ماموران مشاهده کردند یک دستگاه سواری پژو 206 به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به شدت با موانع فیزیکی سمت راست بزرگراه برخورد کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: دراین حادثه یکی از سرنشینان خودرو که جوانی 20 ساله بود در دم جان باخت و دیگر سرنشین خودرو در اثر پرتاب شدن به بیرون از خودرو و برخورد با یک سواری آردی درلاین مخالف بزرگراه فوت و راننده 19 ساله به شدت مجروح شد.

کشف 150 میلیون ریال سرقت از اماکن خصوصی
کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان یک سارق حرفه ای اماکن خصوصی را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ خسروی افزود:کارآگاهان تحقیقات خود ر ادر این زمینه آغاز و یک سارق حرفه ای را در این زمینه شناسایی وپس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت:با دلالت متهم به پلیس آگاهی تحقیقات از وی صورت گرفت و متهم در تحقیات بعمل آمده به 150 میلیون ریال سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد، به همشهریان توصیه کرد: در صورتی که محوطه ساختمان و کارگاه ها فاقد روشنایی کافی است روشنایی لازم را تامین و برای کلیه درب ها به ویژه درب ورودی از قفل های مطمئن استفاده نمایید و قفل هایی که کلید یدکی آن ها گم شده و یا برای مدتی در اختیار دیگران بوده است را تعویض کنید.

برپایی 557 جلسه آموزش همگانی در مساجد
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از برپایی 557 جلسه آموزش همگانی طی سال 95 در مساجد کلان شهر اصفهان خبر داد و گفت: به ضرورت امر آگاه سازی و هشدارهای انتظامی در راستای پیشگیری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در این بازه زمانی 83 هزار شهروند تحت آموزش های پلیس قرار گرفتند.

سرهنگ حسن یاردوستی اظهارکرد : در راستای پیشگیری از وقوع جرائم که موجب جلب اعتماد و مشارکت همگانی می شود یکی از اولویت های مهم پلیس در سال 96 حضور و برقراری تعامل با مساجد می باشد.

وی ادامه داد: در سال گذشته 557 جلسه آگاهسازی در مساجد و در بین نمازگزاران برگزار و 83 هزار و 550 نفر از شهروندان تحت آموزش کارشناسان پلیس اصفهان قرار گرفتند.

رئیس پلیس مرکز استان گفت: به ضرورت امر آگاه سازی و هشدارهای انتظامی در راستای پیشگیری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه 557 کارگاه آموزشی و آگاه سازی با موضوعات آسیب های اجتماعی و راههای پیشگیری از آن توسط کارشناسان پلیس اصفهان در سال گذشته به اجرا در آمد .

این مقام انتظامی افزود: آموزش همگانی به عنوان عامل ارتقا سطح آگاهی های عمومی در پیشگیری از جرائم و کنترل مجرمان نقش تاثیرگذاری داشته و می توان با آگاه سازی مردم، خانواده و نهاد های مردمی فرصت ارتکاب جرم را در جامعه از بین برده و یا محدود ساخت.

وی با اشاره به استفاده حداکثری از کلیه امکانات آموزشی و کارشناسان مجرب و اهل فن انتظامی در برگزاری این جلسات عنوان کرد: با برنامه ریزی و برگزاری جلسات متعدد در مساجد و 83 هزار و 550 شهروند از آموزش های پلیس بهرمند شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف مقادیر چشمگیر کالای قاچاق در نوار مرزی استان گفت: مرزداران استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، در عملیاتی دقیق و منسجم موفق شدند تعداد چهار هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو  و چندین قلم کالای قاچاق دیگر  به ارزش 17 میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

سردارمحمد احمدی افزود: مرزداران استان در این عملیات سه نفر متهم را دستگیر و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند و متهمان را پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی