Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@12:40:52 GMT

دستگیری 14 متکدی تبعه خارجی در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۷۷۶۸۰

دستگیری 14 متکدی تبعه خارجی در تبریز

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حسن استوار آذر در جلسه کودکان خیابانی و متکدیان استان افزود: دو نفر از این تعداد را کودکان تشکیل می دادند و 12 نفر دیگر بزرگسال بودند.

وی با اشاره به انتقال اتباع بیگانه به اردوگاه ورامین ادامه داد: این افراد پس از طی تشریفات قانونی از طریق پلیس اینترپل به کشورهای خود در شرق کشور بازگردانده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استوارآذر با تاکید بر اینکه حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد، یکی از مهم ترین اهداف دولت یازدهم است، گفت: افراد مستحق از سوی دستگاه های حمایتی مورد حمایت قرار می گیرند.

وی اظهار کرد: سیمای فعلی شهر تبریز به دلیل وجود کودکان کار قابل قبول نیست و باید نهادهای مسئول در این زمینه اقدامات عملیاتی انجام دهند.

وی ادامه داد: تعداد کودکان کار تبریز و برخی از شهرستان های استان در سال 95 نسبت به سال قبل، افزایش یافته بود و پیش بینی می کنیم اگر اقدامات عملیاتی تری از سوی متولیان امر در این خصوص انجام نشود، با روند روبه افزایش کودکان کار در آینده نزدیک مواجه خواهیم شد.

آذربایجان شرقی به ویژه کلان شهر تبریز به رغم حضور فعال نهادهای حمایتی دولتی و مردم نهاد همچون صندوق حمایت از مستمندان و خیریه نوبر با ناهنجاری متکدیان خارجی مواجه است.

انجمن حمایت از مستمندان تبریز در یک سال اخیر بیش از 150 نفر از متکدیان تبع کشورهای خارجی را در سطح استان جمع آوری و برای بازگرداندن به کشورشان به نهادهای مسوول تحویل داده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی زنجان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای نهضت ملی مسکن در استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که از این تعداد برای یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده‌اند.

وی گفت: بر اساس آمارهای موجود درخواست دو هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

قزوینیان تصریح کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

کد خبر 748031

دیگر خبرها

  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • اینفوگرافیک/ همه دستگاه‌هایی که درباره حجاب وظیفه دارند؟
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی تبعه ایرانی حمله کننده به بخش کنسولی
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان