Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای منویات مقام معظم رهبری نسبت به سبک زندگی اسلامی و ترویج ازدواج آسان ، جشن بزرگ ازدواج دانشجویی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار گردید .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز جشن بزرگ ازدواج دانشجویی با حضور 50 زوج، مسئولین دانشگاه، خانواده های زوجین و بیش از 700 نفر از دانشجویان در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم جشن به همت کانون هنری و ادبی یاس و معاونت محترم فرهنگی با همکاری دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دائر گردید.

این مراسم در ابتدا با برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه وسپس تجدید میثاق با شهدای گمنام دانشگاه آغاز گردید .

مراسم جشن با تلاوت قرآن کریم ، خیرمقدم مسئول محترم دانشگاه جناب آقای دکتر مصلح وبا حضور کارشناسان مجرب در زمینه ی فرهنگ ازدواج آسان ادامه یافت و بعد از قرائت عقد نمادین ، از تمامی زوجین تقدیر و هدایای ویژه ای تقدیم گردید .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰۰ میلیون تومانی دانشگاه آزاد بردسکن به ازدواج دانشجویی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن با بیان اینکه انجام و برگزاری کارهای فرهنگی نیاز به بودجه دارد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن در راستای فعالیت‌های فرهنگی اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

دکتر میثم واحدیان با بیان اینکه انجام و برگزاری کارهای فرهنگی نیاز به بودجه دارد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن در راستای فعالیت‌های فرهنگی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

وی گفت: به منظور کمک به تامین بخشی از شهریه های دانشجویان طرح کار دانشجویی اجرا شده است و دانشجویان در فعالیت‌های دانشگاه همکاری لازم را انجام و بخشی از هزینه‌های شهریه خود را تامین می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن پویش دانشجویی و تجلیل از نخبگان فرهنگی ورزشی علمی را از دیگر فعالیت‌های فرهنگی این واحد آموزشی اعلام کرد و افزود: به همت امور بانوان واحد دانشگاه نمایشگاهی از صنایع دستی، محصولات کشاورزی، شیرینی و خشکبار دست سازه‌های دانشجویان برای اولین بار به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • مشکل اصلی نظام وجود مدیران بی مدیریت است
  • راه افزایش ایمان و امید مردم توسل و تمسک به آیات قرآن است
  • مدیران به دنبال رفع مشکلات مردم باشند
  • ضرورت بازخوانی کتاب «طرحی کلی اندیشه اسلامی» مقام معظم رهبری از نگاه حجت الاسلام قنبریان + صوت سخنرانی
  • ویژگی‌های آیت‌الله ری‌شهری از زبان حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی
  • نگاهی به مهمترین فرازهای پیام‌های نوروزی مقام معظم رهبری در ۱۰ سال گذشته
  • تبیین جوانی جمعیت در دانشگاه‌ها
  • آخرین آمار ثبت شده ازدواج دانشجویی در سامانه همرسان اعلام شد
  • کمک ۱۰۰ میلیون تومانی دانشگاه آزاد بردسکن به ازدواج دانشجویی
  • سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در تهران برگزار می شود