Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان هرمزگان از رد استعفای رئیس این هیئت خبر داد و افزود: دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای هرمزگان و اعضای هیئت نظارت شهرستان بندرعباس با اجابت درخواستم از استعفای خود منصرف شدند.

حسین هاشمی تختی در گفت‌وگو با ایسناافزود: از سوی محمد محمودی شاه‌نشین، رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور با استعفا احمد مرادی، رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان هرمزگان مخالفت شد و وی باقدرت به کار خود در این مسئولیت ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در خصوص استعفای مجیدی زاده فینی، دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان هرمزگان و اعضای هیئت نظارت شهرستان بندرعباس، خاطرنشان کرد: با تمامی اعضای مستعفی صحبت کرده و خواستار پس‌گیری استعفایشان شدم تا بتوانیم در یک فضای آرامش با تعاون و همکاری بتوانیم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هرمزگان را به‌خوبی برگزار کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پس از درخواست بنده از این دوستان مبنی بر تداوم فعالیت در این برهه زمانی حساس و عدم واردکردن خلل در امر برگزاری انتخابات و سرلوحه قرار دادن تأکیدات مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه در فضایی آرام و امن، این افراد استعفای خود را پس گرفته و کماکان به فعالیتشان ادامه خواهند داد که از این بابت از تمامی آن‌ها سپاسگزارم که این خواسته بنده را اجابت کردند.

هاشمی تختیاضافه کرد: امیدوارم روز 29 اردیبهشت مردم دریادل هرمزگان بار دیگر با خلق حماسه‌ای باشکوه، روز فراموش‌نشدنی در دفتر زرین هرمزگان رقم زنند تا بار دیگر نقشه‌های دشمنان خنثی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشانیم.

به گزارش ایسنا، پیش‌ از این احمد مرادی، رئیس و علی مجیدی زاده فینی، دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا استان هرمزگان به همراه پنج عضو هیئت نظارت شهرستان بندرعباس متشکل از غلامرضا خداپرستی، ایوب دبیری نژاد، عبدالرحیم سپهر تاج، محمد عسکری زاده و صمد حمزه‌ای نیز پنج‌شنبه 21 اردیبهشت طی نامه‌ای استعفای خود را از مسئولیتشان اعلام کرده بودند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

با اعلام مدیرعامل سهامدار اصلی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه تا پایان لیگ بیست‌وسوم به فعالیت خود در جمع سرخپوشان ادامه می‌دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر پس از برگزاری مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: امیدواریم با توجه به بنیه مالی بانک‌های حاضر در کنسرسیوم مالکیت پرسپولیس، آنها پشتوانه پرسپولیس باشند و دغدغه هواداران برطرف شود. امیدواریم پرسپولیس دغدغه‌ای بابت پرداخت دستمزدها نداشته باشد.

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ 5 درصد

مدیرعامل بانک شهر که بانک زیرمجموعه او مالک 30 درصد سهام باشگاه پرسپولیس خواهد بود، در مورد سمت مدیرعاملی این باشگاه گفت: در پنج هفته منتج به پایان سال در خدمت رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) و اعضای هیئت مدیره خواهیم بود. فقط هیئت مدیره متصدی ندارد و یک ناظر مالی کنار درویش می‌گذاریم تا نظام بودجه‌ریزی را جلو ببرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان