Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@02:53:25 GMT

جهت گيري سه نفر کانديداي جبهه انقلابي يکي است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۷۷۸۴۶

خبرگزاري آريا - کرمان - نماينده سابق مردم تهران در مجلس گفت: جهت گيري سه نفر کانديداهاي جبهه انقلابي يکي است؛ اما نوع برنامه، سوابق و سليقه مختلف دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حميد رسايي ظهر شنبه در نشست خبري در کرمان اظهار داشت: اصل انتخابات نعمت بزرگ جمهوري اسلامي به مردم است و براساس اين نعمت که امام راحل (ره) پايه گذاري کردند، مردم تصميم گير اصلي در انتخابات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي عنوان کرد: اين در حالي است که قبل از انقلاب مردم نقشي در سرنوشت خود نداشتند، انقلاب اين نقش اصلي را به مردم داد و از آنها خواست در چارچوب دين و براساس قانون که مبتني بر ملاک هاي ملي و ديني است، تصيم بگيرند.
رسايي افزود: نعمت جمهوري اسلامي اين است که هر چهار سال يکبار مي توانند اولين گام را در اصلاح تصميمي که گرفتند، بردارند و مي توانند تصميم خود را تجديد کنند و يا اگر ديدند کسي را که براي مجلس، خبرگان، شوراي شهر و به ويژه رياست جمهوري انتخاب کرده اند، به وعده هاي خود عمل نکرده تجديد نظر کنند.
وي با اشاره به اينکه وقتي مردم ببينند کسي ناتوان بوده و نتوانسته از اين فرصت استفاده کند و فرصت سوزي کرده مي توانند تجديد نظر کنند، بيان کرد: اين انتخابات نعمتي است براي اينکه مردم آينده خودشان را خودشان رقم بزنند.
رسايي با اشاره به مناظره روز گذشته نامزدهاي رياست جمهوري گفت: آنچه که براي من در اين مناظره برجستگي داشت اين بود که اگر ما دال مرکزي موضوع اقتصاد و آشفتگي اقتصاد را سلامت مديران بدانيم و معقتد باشيم که سلامت اقتصادي مديران اجرايي نقش به سزايي در اصلاح امور خواهد داشت، کسي که پيروز اين ميدان بود، از کانديداهاي اصلي و مطرح رئيسي بود و تنها کسي بود که در مورد او مخالفين و رقباي جدي اش نتوانستند موضوعي را به عنوان لکه سياه مطرح کنند.
رسايي بيان داشت: از سوي جهانگيري و روحاني ادعاهايي مطرح شد که سند نداشت و اين ادعاها بدون استناد بود، اما در مورد روحاني و جهانگيري مسائلي به همراه سند مطرح و مستندات در جلسه به مردم ارائه شد و همين حکايت بر اين مي کند که اگر اين تيم فعاليت هاي خود را ادامه دهد، با توجه به سابقه اي که دارند، مردم نبايد توقع گشايش اقتصادي يا تغيير رفتار در حوزه اقتصاد داشته باشند زيرا با دستمال کثيف نمي شود جايي را تميز کرد.
وي تصريح کرد: يکي از نکات مهم مناظره ديروز، اقرار و اعتراف رقباي رئيسي به حساب مي آمد، مطالبي بود که روحاني مطرح کرد و گفت «شما در دادگاه ويژه برخوردهايي کرده ايد» اين نشان مي دهد رئيسي در جايگاه هايي که بوده، ملاحظه روابط و اينکه کسي هم لباس او باشد را نداشته و اگر کسي در لباس روحانيت دچار مشکلاتي بوده، به عنوان دادستان ويژه روحانيت آنچه که مرّ قانون بوده را اجرا کرده است.
رسايي با اشاره به اينکه در مجموع مناظره ديروز به عقيده من جريان انقلابي که سه کانديدا دارد، سربلند بود، گفت: ميرسليم هر چند جزو نامزدهاي مطرح در افکار عمومي نيست، اما جزو کانديداهايي است که مطالب خود را خوب، مستند و با برنامه عنوان کرد.
رسايي بيان داشت: جريان مقابل که در حقيقت يک گزينه بيشتر نيست و جهانگيري و هاشمي طبا به نوعي کانديداي پوششي هستند، نه تنها حاضر نشدند بنا به پيشنهاد قاليباف ليست اموالشان را اعلام کنند و گفتند ما يک خانه در تهران داريم در حالي که بحث در مورد خانه افراد نبود بلکه اموال آنها بود.
رقابت بين کانديداهاي جريان انقلابي واقعي است
نماينده سابق مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه رقابت بين کانديداهاي جريان انقلابي يک رقابت واقعي بوده و پوششي نيست، افزود: جهت گيري سه نفر کانديداهاي جبهه انقلابي يکي است؛ اما نوع برنامه، سوابق و سليقه مختلف دارند.
وي گفت: رقابت آنها واقعي است و کناره گيري يکي يا دو نفر از کانديداها به نفع ديگري قابل پيش بيني نيست و برخلاف طرف مقابل؛ جهانگيري فقط مي خواهد از فرصت تبليغات به نفع روحاني استفاده کند.
رسايي با اشاره با اينکه من نمي توانم پيش بيني کنم کدام يک به نفع ديگري کنار خواهد رفت، گفت: اين موضوع محتمل است که در روزهاي پاياني هفته جاري با توجه به استقبالي که در بين مردم نسبت به نامزدها صورت گرفته، اين اتفاق بيفتد و اين بستگي به جمع بندي کانديداها دارد.
وي تصريح کرد: وضعيت رئيسي در نظرسنجي ها و در استقبال هاي مردمي خيلي بهتر است اما باز تاکيد مي کنم اينکه قاليباف به نفع رئيسي کنار برود بستگي به تصميم خودش دارد، حتي در روزهاي آينده بايد بررسي کرد يکي شدن کانديداها نتيجه نهايي را به نفع ما خواهد کرد که بايد بررسي ميداني شود.
رسايي گفت: ما نه عقد اخوت با دولت هاي قبلي داشته ايم و نه عهد خصومت با دولت فعلي داريم آنچه که براي ما مهم بوده، جهت گيري دولت ها بوده و به تناسب اين جهت گيري حمايت کرده ايم، دولت قبل هم در آن جاهايي که فعاليت هايشان در راستايي جهت گيريهاي متناسب با آرمان هاي انقلاب و مطالبات رهبري بوده، حمايت کرديم و منتي سر دولت قبل نداريم و جاهايي که احساس کرديم دولت قبل از چارچوب خارج شده انتقاد کرديم.
نماينده سابق مردم تهران در مجلس گفت: معتقد بوديم دولت قبل در کل جهت گيري قابل دفاعي داشته و برخلاف آن، اين دولت از ابتدا جهت گيري اش برخلاف مباني امام راحل (ره) و انقلاب بود و در برابر دشمنان انقلاب به نوعي دچار يک عقب نشيني شد و کدخدامحوري را به جاي خدامحوري که اصل اساسي انقلاب بوده، پايه اصلي فعاليت هاي خود کرد.
رسايي با اشاره به اينکه برخلاف شعارهاي داده شده در اين دولت هيچ ميداني به عناصر جوان داده نشده است، عنوان کرد: از تيم و وزرايي استفاده شد که اکثر آنها ثروت هاي چند 10 ميلياردي و بلکه چند صد ميلياردي دارند و همه اين ها بر خلاف مباني انقلاب است و نتيجه آن بعد از چهار سال درجا زدن دولت بوده به طوري که دست دولت يازده خالي است.
وي گفت: مهم ترين دستاورد اين دولت در سياست خارجي که برجام بود، نتيجه اي نداشت و در نهايت نتيجه آن باقي ماندن تحريم ها، از بين رفتن دانش هسته اي و دستاوردهاي هسته اي و عزت ما بود.
رسايي گفت: حتي برجام زمينه فشار بيشتر را به انقلاب اسلامي فراهم کرده و مهم ترين انتقادات ما به دولت همين مسائل بود که متاسفانه تغييري هم ديده نمي شود و عليرغم اينکه بعد از چهار سال نتيجه اي در برنداشته همچنان دولت روي اين سياست ها و جهت گيري ها اصرار دارد.
انتخابات به مرحله دوم خواهد رفت
رسائي تصريح کرد: همه شواهد حاکي از اين است که انتخابات اين دوره به مرحله دوم خواهد رفت و اين براي اولين بار است که دولت مستقر بعد از چهار سال به دليل ضعف عملکرد، ناموفق بودن و اعتراضات عمومي که در بين توده ها و اقشار مختلف مردم است نمي تواند اکثريت جامعه را همراه و هم سوي خودش کند.
وي بيان داشت: در حال حاضر وزارت کشور در حال چاپ تعرفه هاي مرحله دوم است و تقريبا از هفته گذشته اين کار شروع شده و به تمام ستادهاي انتخابات کشور اعلام شده که آمادگي براي مرحله دوم داشته باشند.
رسايي ابراز داشت: مگر اينکه در روزهاي پاياني اين هفته اتفاقي در بين دو جريان موجود رخ دهد و در مرحله اول انتخابات تمام شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این فناوری انقلابی می‌توان درون سلول‌های سرطانی را مشاهده کرد!

ایتنا - محققان موفق به ابداع فناوری تصویربرداری جدیدی شده‌اند که امکان مشاهده درون سلول‌های سرطانی به صورت زنده و مطالعه نحوه تعامل آن‌ها با محیط اطراف را فراهم می‌کند.
این دستاورد می‌تواند گام مهمی در درک بهتر بیولوژی سرطان و توسعه درمان‌های موثرتر باشد.

این فناوری توسط تیمی از دانشگاه ساری انگلستان توسعه یافته که به دنبال مشاهده و مطالعه محتوای چربی یا لیپیدهای موجود در سلول‌های سرطانی بوده است. لیپیدها اجزای کلیدی در رشد، تکثیر و متاستاز سلول‌های سرطانی هستند.

در این روش، ابتدا سلول‌های سرطانی منفرد زنده از محیط کشت استخراج شده و با رنگ فلورسنت رنگ‌آمیزی می‌شوند. سپس با کمک طیف‌سنجی جرمی، ساختار دقیق لیپیدهای داخل سلول تعیین می‌گردد. در نهایت، پژوهشگران قادر به مشاهده تغییرات و تکامل سلول‌های سرطانی در پاسخ به تغییرات محیطی خواهند بود.

یوهانا فون گریشتن از دانشگاه ساری می‌گوید: "مشکل سلول‌های سرطانی این است که هیچ دو سلولی شبیه به هم نیستند. همین مسئله طراحی یک درمان مناسب را دشوار می‌سازد. توانایی مشاهده و مطالعه سلول‌های زنده منفرد بسیار هیجان‌انگیز است."

کارلا نیومن از GSK نیز معتقد است این روش جدید راه را برای مطالعه سلول‌های سرطانی با جزئیاتی که قبلا ندیده بودیم، هموار می‌کند و می‌تواند درمان‌های جدید و هدفمندتری را فراهم آورد.

علاوه بر کمک به درک بهتر سرطان، این فناوری می‌تواند بینش‌های ارزشمندی در مورد چگونگی پاسخ انواع سلول‌ها به پرتودرمانی و تشعشع نیز ارائه دهد. پژوهشگران امیدوارند این دستاورد بتواند به توسعه درمان‌های کارآمدتری برای سرطان و حتی سایر بیماری‌ها مانند بیماری‌های ایمنی و عفونی نیز کمک کند.

این تحقیقات که با همکاری کالج دانشگاهی لندن، شرکت‌های داروسازی GSK، یوکوگاوا و سایکس انجام شده، در مجله Analytical Chemistry منتشر گردیده است.

دیگر خبرها

  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • ۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • با این فناوری انقلابی می‌توان درون سلول‌های سرطانی را مشاهده کرد!
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی