Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ۲۹ دی ماه و تا ۲۰ اسفند ماه سال گذشته بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال گردید که از این تعداد ۱۱۵ اثر به مرحله نهایی راه یافت.

به ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ، محمد محبوب معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری در گفتگویی با اعلام خبر برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی ایرانی آوا و نوا گفت: با تشکیل کارگروه موسیقی در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری با حضور کارشناسان و اساتید این رشته ،جشنواره موسیقی ایرانی آوا و نوا در ۱۱ رشته مختلف و دو رده سنی نوجوان و جوان برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: از ۲۹ دی ماه و تا ۲۰ اسفند ماه سال گذشته بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال گردید که از این تعداد ۱۱۵ اثر به مرحله نهایی راه یافت.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری هدف از برگزاری این جشنواره را استعداد یابی و پشتیبانی شهرداری ساری از نهادهای ذیربط در زمینه موسیقی دانست و با اشاره به برنامه های متعدد شهرداری مرکز استان در حوزه فرهنگ و هنرادامه داد: برگزاری جشنواره آوا و نوا ادای دین به موسیقی استان مازندران است.

محبوب با اشاره به اولین جشنواره بازی کودک شهر رویایی در بوستان ملل گفت:این جشنواره با همکاری کارگروه آموزش شهروندی و کودک حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری برگزارشد.

وی عنوان کرد: در این جشنواره کودکان جمله من دوست دارم شهرم.... را دربرگه های نقاشی خود با مضمون شهر رویایی تکمیل نمودند و در پایان به برگزیدگان جوایزی اهدا گردید.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: طی روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت سال‌جاری، ۲٠ هزار و ۶۲۶ نفر از اماکن تاریخی شهرداری بازدید کرده‌اند.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به اینکه کاشان دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی است که هریک منحصربه‌فرد محسوب می‌شود، اظهار کرد: خانه تاریخی طباطبایی، خانه عباسیان و حمام سلطان امیر احمد از بناهای تاریخی شهرداری کاشان است که در حال حاضر تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه خانه تاریخی طباطبایی به عنوان عروس خانه‌های ایران با استقبال کم‌نظیر گردشگران در تعطیلات اردیبهشت و همزمان با پیچیدن عطر گل سرخ و موسم گلاب‌گیری روبه‌رو شده است، افزود: بیش از ۱۲ هزار گردشگر داخلی و خارجی از این مکان بازدید کرده‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: با توجه به فصل بهار و همزمانی تعطیلات اردیبهشت و موسم گلاب‌گیری، شاهد استقبال هموطنان از اقصی نقاط کشور از اماکن گردشگری شهرداری کاشان بودیم، به نحوی که طی این دو روز ۳۹۰۳ نفر گردشگر داخلی و خارجی از حمام سلطان امیر احمد و ۴۵۴۶ نفر گردشگر داخلی و خارجی از خانه عباسیان بازدید داشته‌اند.

فرجی اضافه کرد: هنرمندان نمایشگاه صنایع‌دستی، عرقیات و سوغات کاشان در قالب غرفه‌ها و ایستگاه‌هایی در خانه‌های تاریخی طباطبایی و عباسیان مستقر بودند و راهنمایان گردشگری نیز با ارائه اطلاعات و معرفی هر بنا به انجام وظیفه پرداختند.

وی افزود: طی این مدت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به عنوان متولی مدیریت پارکینگ‌های موقت شهرداری خدماتی را به گردشگران ارائه کرد.

کد خبر 750994

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • برگزاری اولین جشنواره ی خوشنویسی امیرنظام گروسی
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • شیراز؛ اولین شهر ایرانی که صاحب یک روز در تقویم شد
  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است