Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۴ کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخابات در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فرید براتی ظهر امروز در نشست وزیر علوم با روسای دانشگاه‌های استان اظهار داشت: متاسفانه امروز بیکاری استان به وضعیت قرمز رسیده است از همین‌رو لازم است آسیب‌شناسی پایه‌ای برای رفع آن صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هدف‌گذاری راه‌اندازی مرکز توسعه کارآفرینی برای امسال، افزود: امیدواریم با تقویت فضای کسب و کار برای ایجاد اشتغال در استان گامی برداشته شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری به فعالیت 13 مرکز علمی و کاربردی در 34 هزار مترمربع فضای آموزشی و کارگاهی و 43 هزار نفر دانشجو اشاره و بیان کرد: هم اینک یک مرکز آبزیان، 3 مرکز چند ماموریتی، 2 مرکز کشاورزی و یک مرکز توانبخشی در استان پذیرش دانشجو دارند.

براتی با بیان اینکه علمی و کاربردی بزرگترین نهاد مهارت محور در کشور است، تصریح کرد: برای افزایش مهارت دانشجویان دانشگاه شهرکرد در برخی رشته‌ها در حال انجام رایزنی با این دانشگاه هستیم.

24 کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخابات در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

علیرضا آبرود، رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری در ادامه این نشست بیان کرد: در3 هفته گذشته 24 جلسه کرسی آزاد اندیشی و تریبون آزاد با موضوع انتخابات در استان برگزار شده است ضمن اینکه نشست‌های استانی با اعضای هیات علمی در قالب هم‌اندیشی اساتید و نشست با فعالان دانشجویی نیز برگزار شده است.

وی تعداد دانشجویان این دانشگاه را 10 هزار دانشجو در 11 مرکز واحد در سراسر استان عنوان و تصریح کرد: بیش از 95 درصد دانشجویان این دانشگاه بومی هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این دانشگاه 86 عضو هیات علمی و بیش از 800 نفر استاد مدعو دارد اما متاسفانه بیش از 24 نفر از استادیارها و مربی‌های این دانشگاه با وجود اینکه فرآیند تبدیل وضعیت را به صورت قانونی طی کرده‌اند بیش از 4 سال است که قراردادی هستند.

انتهای پیام/

R41350/P4001/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر جنگ غزه در انتخابات انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن؛ در پی برگزاری انتخابات محلی در روز پنج شنبه این هفته، کایر استارمر، رهبر حزب کارگر اعتراف کرد، جنگ اسرائیل – فلسطین، عامل مهمی در از دست رفتن اکثریت این حزب در شورای شهر اولدهام (Oldham) بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

با صداها:
فریزر نلسون: کارشناس سیاسی
لس لویدوف: عضو انجمن یهودیان
کریس وب: نماینده جدید مردم شهر بلک پول

مسلمانان و مخالفان صهیونیسم در انگلیس، در تظاهرات گسترده در این کشور بار‌ها اعلام کرده اند‎؛ کایر استارمر، رهبر حزب کارگر، در جریان حملات ۷ ماه اخیر اسرائیل به غزه، از هواداران جنایات جنگی اسرائیل بوده است. رهبر حزب کارگر، با حمایت از اقدام صهیونیست‌ها در قطع آب، برق، دارو و مواد غذایی به غزه، این اقدامات را که از نظر بسیاری از کارشناسان حقوق بین الملل، جنایات جنگی است، حق اسرائیل معرفی کرده است. دیلی میل نوشت رای دهندگان مسلمان، با رویگردانی از رای دهندگان با نامزد‌های حزب کارگر، مخالفت خود را سیاست‌های این حزب در حمایت از اسرائیل، نشان می‌دهند. به نوشته دیلی میل، حزب کارگر که اکثریت کرسی‌های شورای شهر اولدهام را در دست داشت، در انتخابات این هفته، این اکثریت را از دست داد. این روزنامه نوشت مسلمانان حوزه اولدهام می‌گویند با آرای خود، این حزب را تنبیه کردند و رهبر حزب کارگر، بسیار دیر به فکر آتش بس در غزه افتاده است.
به نوشته دیلی میل، حزب کارگر انگلیس، در شورای شهر منچستر، شماری از اعضایش را از دست داد و نامزد‌های این حزب می‌گویند سیاست حمایت از اسرائیل موجب شده است مردم از این حزب رویگردان شوند و به نامزد‌های مستقل رای دهند. کایر استارمر امروز در مصاحبه با بی بی سی گفت غزه، موضوع مهمی در شکست حزب کارگر در اولدهام بود و افزود در شمار دیگری از حوزه ها، غزه عامل مهمی است. دیلی میل نوشت پت مک فادن (Pat McFadden)، هماهنگ کننده سراسر حزب کارگر نیز در پاسخ به نتیجه ضعیف حزبش در اولدهام می‌گوید بحران غزه، "موضوعی" در انتخابات محلی بود. این روزنامه نوشت پروفسور جان کرتیس (John Curtice)، کارشناس انتخابات در انگلیس می‌گوید در همه حوزه‌هایی که مسلمانان انگلیسی ساکنند، حزب کارگر آرای خود را از دست می‌دهد.
بی بی سی گزارش داد یکی از اعضای حزب کارگر که در انتخابات پنج شنبه این هفته در اولدهام، شکست خورد می‌گوید علت اصلی ناکامی وی این است که حزب کارگر، بسیار دیر به فکر افتاد آتش بس در غزه را بخواهد. در شورای شهر اولدهام، نامزد‌های مستقل ۱۶ کرسی، حزب لیبرال دموکرات‌ها ۹ کرسی، حزب محافظه کار ۸ کرسی به دست آوردند. با این که حزب کارگر ۲۷ کرسی را هنوز در دست دارد، اکثریت کرسی‌های شورای این شهر را که ۱۳ سال در دست داشت، از دست داد. به نوشته دیلی میل، نیلا ابراهیم (Nyla Ibrahim) و اختر شواب (Akhtar Shoab) که قبلا عضو حزب کارگر بودند، در پی حمایت این حزب از اسرائیل، از حزب کناره گرفتند و به عنوان نامزد مستقل، در انتخابات شرکت کردند که نیلا ابراهیم روز پنج شنبه رای آورد.

 

دیگر خبرها

  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • تاثیر جنگ غزه بر انتخابات انگلیس
  • تاثیر جنگ غزه در انتخابات انگلیس
  • راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند
  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری