Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرهنگ نیوز»
2024-05-02@12:45:34 GMT

مناظره نمایندگان نامزدها برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۷۸۹۸۳

مناظره نمایندگان نامزدها برگزار می‌شود

به گزارش فرهنگ نیوز؛ سیداحسان قاضی زاده هاشمی درباره زمان برگزاری مناظره نماینده نامزد‌ها بیان کرد: برای مناظره نماینده نامزدها، مصوبه کمیسیون تبلیغات را داریم و در حال برنامه ریزی برای انجام این برنامه هستیم.

وی ادامه داد: ما برای انجام مناظره نماینده نامزد‌ها دنبال زمان مناسبی هستیم تا بتوانیم جدول پخش مناسبی را برای آن پیش بینی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری افزود: انتخاب زمان مناسب برای مناظره نماینده‌ها مستلزم اینست که این برنامه در ساعاتی باشدکه با برنامه‌های تبلیغاتی سایر نامزد‌ها همپوشانی نداشته باشد و با توجه به حضور ۶ نفر یک زمان ۶ ساعته برای این مناظره نیاز است.
قاضی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: برای برگزاری مناظره نماینده نامزد‌ها باید زمانی را انتخاب کنیم که در ساعت پرمخاطب تلویزیون و بدون همپوشانی باسایر برنامه‌های تبلیغاتی خودنامزد‌ها صورت بگیرد.
وی تاکیدکرد: برای این مناظره به هیچ یک از ستادهای نامزد‌ها نامه نگاری و مکاتبه‌ای مبنی بر معرفی نماینده نکرده ایم و هیچ نامه‌ای را از ستاد نامزد‌ها دریافت نکرده ایم مبنی بر معرفی و یا عدم معرفی به این دلیل که ما بایستی این برنامه را به صورت رسمی به آن‌ها معرفی می‌کردیم و بعد پیرو آن از آن‌ها نماینده‌ای را تقاضا می‌کردیم.
سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: این عدم نامه نگاری برای معرفی نامزد‌ها به این علت بود که ما باید ابتدا این موضوع را در صداوسیما به لحاظ جدول پخش زمانی مناسب و عدم همپوشانی با برنامه‌های تبلیغاتی دیگر هم تنظیم کنیم اگر این زمان حاصل شد، قطعا این برنامه ریزی هم صورت خواهد گرفت.

منبع: فرهنگ نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farhangnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرهنگ نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مستند نامزد‌ها از امروز سیزدهم اردیبهشت تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت هر روز ساعت ۱۳ پخش و ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از سیما و ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس می‌شود.
پخش مناظره هم در این بازده زمانی ساعت ۲۱ از سیما و ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس پخش می‌شود.
به گفته مدیر کل صدا و سیمای استان فارس فرصت یکسان و رایگان برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، در رادیو و تلویزیون مرکز فارس فراهم شده است.
پهلوانیان افزود: برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه سه مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.
از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.

دیگر خبرها

  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی