Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@13:38:41 GMT

آزادی منطقه «حاوی الکنیسه» در غرب موصل

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۷۹۰۴۹

آزادی منطقه «حاوی الکنیسه» در غرب موصل

نیروهای عراقی امروز توانستند منطقه وسیع «حاوی الکنیسه» در غرب موصل را به طور کامل آزاد کنند.

خبرگزاری فارس: سرلشگر ستاد «عبدالامیر رشید یارالله» فرمانده عملیات موصل، در بیانیه‌ای از آزادی کامل منطقه «حاوی الکنیسه» در غرب موصل خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری الفرات، نیروهای لشگر شانزدهم ارتش عراق توانسته‌اند در این منطقه خود را به رود دجله برسانند و بیش از پیش تروریست‌های داعش را در محاصره قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سوی دیگر نیز نیروهای پلیس فدرال عراق و نیروهای واکنش سریع و ارتش عراق توانستند منطقه «الهرمات» را به طورذ کامل پاکسازی کرده و خود را به دیگر نیروهای عراق یدر منطقه 17 تموز برسانند.

تروریست‌های داعش در یک هفته گذشته با عملیات وسیع نیروهای عراقی مواجه شده و در حال حاضر به جز چند منطقه، تمامی موصل را واگذار کرده‌اند.


آخرین تحولات میدانی موصل

عملیات نیروهای پلیس و ارتش عراق در داخل شهر موصل در حالی است که نیروهای الحشد الشعبی نیز از صبح دیروز (جمعه) عملیات وسیعی در غرب استان نینوی در منطقه «القیروان» آغاز کرده‌اند و تا کنون توانسته‌اند 10 روستا را آزاد کرده و ذخایر مهمات داعش در این منطقه را منهدم کنند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند / عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه عملیات وعدۀ صادق با رمز یا رسول‌الله با موفقیت انجام شد، ادامه داد: علت این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز ایران بود.

باقری ادامه داد: ما این عملیات را منتج به نتیجۀ کامل می‌بینیم و قصدی بر ادامۀ عملیات وجود ندارد اما اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگ‌تر خواهد بود.

سرلشکر باقری تأکید کرد: از طریق سفارت سوییس به امریکا پیام دادیم که اگر با اسراییل در اقدامات احتمالی بعدیشان مشارکتی کند پایگاه هایشان هیچ امنیتی نخواهد داشت و با آن نیز برخورد خواهیم کرد.

در حال تکمیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: در آمادگی کامل قرار داریم/ در انواع موشک‌ها و رادارها و تسلیحاتی که بر بالگردها نصب است از هوش مصنوعی بهره می‌گیریم/ رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است
  • اقدام نیروهای مسلح، تحقق اراده ملی بود
  • دعوت آیت الله مکارم‌ شیرازی از مردم برای حمایت همه جانبه از نیروهای نظامی
  • حسین انتظامی: مصاحبه سرلشکر باقری درباره عملیات تنبیهی یکی از بهترین مصاحبه‌های یک مقام ارشد نظامی است!
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • عباسی: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی یک نوع عملیات جدید را در دنیا رقم زد
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل به‌سر می‌برند/ عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر است
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند / عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود
  • آماده باش کامل در اسرائیل / تعطیلی فعالیت‌های آموزشی از فردا