Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-18@22:35:21 GMT

احسان‌پور، رشیدی، کریمی و محبی حریفان خود را شناختند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۷۹۳۶۵

احسان‌پور، رشیدی، کریمی و محبی حریفان خود را شناختند

به گزارش وانانیوز، به نقل از فدراسیون کشتی، نتایج وزن کشی کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند بهنام احسان‌پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف جی هون یون از کره جنوبی می‌رود و در صورت پیروزی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده دولت نیازبیکوف از قزاقستان و عبدالقاسم فیضی‌اف از تاجیکستان کشتی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 70 کیلوگرم حامد رشیدی در دور نخست با ین لو از چین کشتی می‌گیرد و در دور بعد به مصاف برنده اختیار نورزاف از ازبکستان و لی گون وو از کره جنوبی می‌رود. در این وزن 11 نفر به روی باسکول رفتند.

در وزن 86 کیلوگرم که 14 کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند، علیرضا کریمی در دور اول با نایریسیگا از چین مسابقه می‌دهد وی در دور بعد به مصاف برنده گوانگ اوک کیم از کره جنوبی و سوم ور از هند می‌رود.

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در کشتی نخست با های شانگ از چین روبرو می‌شود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان یرموخامبت اینکار از قزاقستان و زولبو ناتساگسورن از مغولستان پیکار می‌کند.

رقابت‌های اوزان فوق از ساعت 9 صبح فردا (یکشنبه) به وقت ایران برگزار می‌شود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردوخاک گرمسیری در راه نیمه‌نهایی 

نماینده کشورمان در وزن ۸۲ کیلوگرم مقابل کشتی‌گیر کره جنوبی پیروز شد و به نیمه‌نهایی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل سیجین یانگ از کره جنوبی روی تشک رفت که با اجرای ماهرانه بارانداز هشت بر صفر پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه یافت.

پیش از این نیز سعید اسماعیل در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن ۷۲ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به نیمه‌نهایی رسیده بودند.

کد خبر 745056

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • در گزینشی المپیک حریفان را دست کم نگیرید
  • کسب سهمیه کشتی آزاد و فرنگی/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • کشتی گزینشی المپیک؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • کشتی انتخابی المپیک؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • ساروی مقتدرانه فینالیست شد
  • گردوخاک گرمسیری در راه نیمه‌نهایی