Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا باهنر در همایش احزاب و تشکل‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت:‌ در قدیم الیام فکر می‌کردم بر کشور ما سیاستی حاکم می‌شود که می‌توانیم امورات کشور را به درستی صورت بدهیم و البته توانستیم چندین منزل از این راه طی کنیم اما با نگاه به پشت سر می‌فهمیم که تا حدودی این امر محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باید توجه کرد که رهنمودهای رهبری می‌تواند این راه را برای ما روشن سازد.

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد:‌ غربی‌ها که پایه‌گذار دموکراسی هستند هم اشکالاتی بر آن می‌گیرند که قدرتنمایی یکی از آنها است. شورای نگهبان در این بین سعی کرد که بهترین‌ها را برای انتخابات گزینش کند اما متاسفانه قدرت‌نمایی برخی در این راستا نادرست است.

او ادامه داد:‌ یکی از اشکالات این است که پس از گذشت بیش از سه دهه نتوانسته‌ایم در محور نیروهای انقلاب چند حزب قدیمی و چارچوب‌دار و با برنامه تاسیس کنیم. از این جهت من نگرانم که اصل انقلاب و اسلام در این بین خراطی شده و دستخوش تغییر شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه متاسفانه نتوانسته‌ایم پیرامون یک تفکر و ارزش واقعی به یکدیگر کمک کنیم، اظهارکرد‌: در این اواخر به این جمع بندی رسیدیم که برای رهبری هیچ جبهه‌ای اعم از اصولگرا یا اصلاح‌طلب معنا ندارد و فقط نگاه ایشان به نیروهای خدمتگذار به کشور و نظام است.حال این طیف در میان مدافعان حرم باشند یا در میان کسانی که مشغول به بالا بردن دیواره‌های علمی کشور هستند.

او به مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود‌: در مناظرات اخیر احساس حامیان انقلاب تا حدود زیادی جریحه‌دار شد و اخلاق زیر سوال رفت و این دو اردوگاه را که سه به سه روبروی هم صف کشیدند را به دقت رصد کردند.

این فعال سیاسی اصولگرا مدعی شد: پاسخ‌هایی که دولتی‌ها دادند درست و متقن نبود و نتوانسته افکار عمومی را راضی کند. به عنوان مثال تورم یکی از این محورها بود که روی سفره مردم تاثیر گذار است. البته تورم مولفه های زیادی دارد مانند توسعه انسانی، اقتصاد و غیره که در تورم تاثیرگذار است.

باهنر یادآور شد: اگر خبرنگاران میکروفن را در این ایام در جلو شهروندان بگیرند و مطالبه آنها را جویا شوند هیچکس به امنیت اشاره نمی‌کند. چراکه کانون امنیت در منطقه ایران است و بانی آن رهبری است. اما باید دید که آیا با مذاکره امنیت به وجود می‌آید یا خیر؟

ادامه دارد

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌

تین نیوز

۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه به رهبر معظم انقلاب درخواست کردند:  بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌.

به گزارش تین نیوز، ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از سیاست های بانک مرکزی در حوزه سرکوب نرخ ارز صادرات و انتشار گواهی سپرده ۳۰ درصدی انتقاد کردند و خواستار واقعی‌ سازی نرخ ارز در سامانه نیما مبتنی بر نرخ شناور مدیریت شده نص صریح قانون شدند.

انجمن های مس، فولاد، پتروشیمی، پالایش نفت، سنگ آهن، پلیمر، آلومینیوم، سرب و روی، نساجی و صنعت کفش ایران این نامه را به رهبری نوشته اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!
  • اصلاح قانون کار امنیت شغلی کارگران، بزودی