Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب‌الله فضل الله پور شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: اگر چه بر اساس ماده 68 قانون انتخابات، استفاده از امکانات و اماکن دولتی، له یا علیه نامزدهای انتخاباتی ممنوع است، اما طبق ماده های 62 و 63 همان قانون، استفاده برابر و یکسان نامزدهای ریاست جمهوری از امکانات دولتی بلامانع است.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری افزود: این تصمیم بر اساس مصوبات کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات و زیر نظر هیات مرکزی اجرایی انتخابات (به ریاست وزیر کشور) اتخاذ می شود، که اعضای این کمیسیون مطابق ماده 63 قانون، دادستان کل کشور، وزیر کشور، دبیر هیات اجرایی مرکزی انتخابات، رئیس سازمان صدا و سیما و نماینده شورای نگهبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: نظر هیات نظارت بر انتخابات استان و سازمان بازرسی خوزستان معطوف بع آن دسته از اقداماتی است که ناظر بر ماده 68 قانون است و این در حالیست که مواد 62 و 63 مشروط به استفاده یکسان از این امکانات، آن را بلامانع دانسته است.
فضل الله پور گفت: ادارات دولتی بر اساس این بخشنامه با توجه به ضوابط و مقررات خود می توانند به صورت مساوی امکانات خود را در اختیار نامزدهای ریاست جمهوری و یا نمایندگان آنها قرار دهند.
بر اساس این گزارش، پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
7151/6064
خبرنگار: نادره وائلی زاده** انتشار دهنده: محسن بهاروند

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز(سه‌شنبه) در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده‌ بودند.

پوتین که در انتخابات ماه مارس با کسب ۸۷.۲۸ درصد آراء، قاطعانه به پیروزی رسید، دقایقی پیش با ادای سوگند، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری‌اش را شروع کرد.

کد خبر 6099399

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • خروج معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی
  • خروج شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده 141 قانون تجارت
  • خروج ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس