Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:13:42 GMT

توسعه زیرساخت‌های مناطق شمالی استان بوشهر ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۷۹۶۷۵

توسعه زیرساخت‌های مناطق شمالی استان بوشهر ضروری است

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: توسعه زیرساخت‌های مناطق شمالی استان بوشهر ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر شنبه در دیدار با امام جمعه، بخشدار و مسئولان بندر امام حسن اظهار داشت: تاکنون آنگونه که باید و شاید به منطقه امام حسن توجه نشده است و باید برای توسعه همه جانبه این منطقه تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم توجه به حوزه‌های صنعت نفت، ایمنی، نظامی و فضای مردمی منطقه امام حسن، خاطرنشان کرد: مردم این منطقه دارای شایستگی بالایی هستند و تاکنون به حق خود به خوبی نرسیده‌اند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه توسعه فوق‌العاده‌ای را در آینده در منطقه امام حسن شاهد خواهد بود، اضافه کرد: مردم منطقه امام حسن افرادی مؤمن، متدین، با استعداد و چهره‌های بسیار خوبی هستند.

وی با اشاره به ظرفیت فرهنگی و دینی در منطقه امام حسن، افزود: مناطق شمالی استان بوشهر تاکنون بارها مورد تعرض دشمنان بوده است و با مقاومت مردم، علما و سرداران، اجازه نداند که این منطقه تحت استعمار قرار گیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه برخی اقدامات برای توسعه زیرساخت‌های بندر امام حسن انجام شده است، تصریح کرد: وضعیت کنونی بندر امام حسن با آن حالت آرمانی توسعه و پیشرفت بسیار فاصله دارد.

وی خواستار تدوین سند چشم‌انداز ۱۰ ساله بندر امام حسن شد و ادامه داد: دستیابی به پیشرفت و توسعه در این منطقه نیازمند برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و جامع و نوشتن سند چشم انداز است.

این دیدار به مناسبت اولین سالگرد اقامه نماز جمعه در شهر امام حسن شهرستان دیلم برگزار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها را مشهود دانست و گفت: منابع حاصل از فروش نفت نباید وارد بودجه جاری کشور شود.

عباس آرگون در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه منابع نفت و گاز یکی از مزیت‌های اصلی کشور به‌ شمار می‌آید، بیان کرد: باید بتوانیم از این منابع خدادادی حداکثر بهره را برای رشد و توسعه اقتصادی کشور ببریم.

وی با تأکید بر اینکه منابع حاصل از فروش نفت را نباید وارد بودجه جاری کشور کرد، افزود: این منابع باید صرف توسعه زیرساخت‌ها و رشد و توسعه دیگر صنایع تولیدی کشور شوند که البته این نقش پارسال مشهود بود.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: درصورتی‌که سرمایه‌گذاران بدانند سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز سودآوری مطلوبی دارد و اعتمادسازی لازم نیز انجام شود، بی‌شک وارد این بازار می‌شوند و سرمایه‌های سرگردان به این بخش تزریق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • تجلیل از معلمان بهادرانی
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • تاکید امام جمعه اهل سنت ارومیه برتکریم کارگران و معلمان