Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@05:31:30 GMT

هدف همیشگی ما پیروزی است/ فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۷۹۷۵۱

هدف همیشگی ما پیروزی است/ فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما پیروزی در هر بازی است و فرقی نمی کند با استقلال بازی کنیم یا با تیم های دیگر.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس نیمه شعبان، قهرمانی نفت و صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تبریک من به تیم خودم و شاگردانم است که موفق شدند دست به کار بزرگی زده و به جمع ۱۶ تیم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحالم که این اتفاق رخ داد و ما به اهداف‌مان رسیدیم.

وی با بیان اینکه هدف تیمش قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بود گفت: تقریباً به همه اهداف خود رسیدیم، البته به غیر از جام حذفی که در آنجا مرتکب اشتباه شدیم. این موفقیت‌ها باعث شد امسال یک فصل به یادماندنی را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در حال حاضر بازی با لخویا را پیش رو داریم، قهرمان مطلق لیگ ستارگان قطر که حتی به فینال جام حذفی نیز راه پیدا کرده است. ما می‌دانیم چه حریف سختی در انتظارمان است. برای این بازی ۱۰ روز فرصت داشتیم که سعی خواهیم کرد بهترین استفاده را از این وقفه ببریم.

وی ادامه داد: متأسفانه کمال کامیابی‌نیا را به دلیل مصدومیت برای بازی با لخویا در اختیار نخواهیم داشت. او باید کتفش را عمل جراحی کند و فقط می‌توانیم از او بابت اینکه در بازی با الوحده یک ساعت با کتف در رفته بازی کرد، تشکر کنیم.

برانکو در واکنش به این موضوعکه پرسپولیس اگر لخویا را ببرد ممکن است در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بااستقلال بازی کند گفت:برای ما فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کنیم، برای اینکه بهترین عملکرد را داشته باشیم، باید هر تیمی را که مقابل‌مان قرار بگیرد، ببریم. اگر این اتفاق رخ بدهد و ما مقابل استقلال قرار بگیریم یک بازی زیبا در یک فضای عالی را شاهد خواهیم بود که می‌توان آن را بزرگ‌ترین بازی لیگ قهرمانان آسیا دانست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گروه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا را گروه مرگ دانست و تصریح کرد: من بارها گفتم که گروه‌مان در لیگ قهرمانان آسیا گروه مرگ بود که توانستیم از آن بالا بیاییم. از لحاظ کیفیت گروه ما گروه نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود، اما ما نشان دادیم که دلیلی برای ترسیدن از هیچ تیمی نداریم. ما می‌دانیم که کارمان سخت است، اما انگیزه خیلی بالایی داریم. بازیکنان هم این موضوع را به خوبی می‌دانند که چقدر این بازی‌ها ارزشمند است.

وی در مورد شناختش از لخویا گفت: بازی‌های این تیم را دیده‌ام، مخصوصاً بازی‌شان مقابل الریان را، اما بازی اصلی آنها که می‌تواند تصویر اصلی از این تیم به ما بدهد، امروز مقابل همین تیم الریان در جام امیر قطر برگزار خواهد شد.

برانکو در مورد اینکه آیا تیم های ایران می توانند به مراحل بالاتر صعود کنند گفت: لیگ قهرمانان آسیا امسال نشان داد که تیم‌های قوی در آن حضور دارند، که کیفیت بازی‌های آن از بازی‌های لیگ‌های ما و سایر کشورها بالاتر است. استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران نشان دادند که می‌توانند رودرروی هر تیمی بازی کنند. بقیه مسائل به تمرینات تیم‌ها بر می‌گردد. ما باید افتخار کنیم که از یک کشور سه تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده‌اند.

وی در واکنش به این مسئله که از وزارت ورزش نامه‌ای مبنی بر این منتشر شده است که پرسپولیس نمی‌تواند بعد از این بازیکنی جذب کند، خاطر نشان کرد: شما توجه داشته باشید که ما با همین کادر قهرمان لیگ برتر ایران شدیم، ما کیفیت خودمان را نشان دادیم اما این که دستوری آمده و یا هر اتفاق دیگری افتاده من چیزی نمی‌دانم. تاکنون نه نامه‌ای به ما نشان دادند و نه چیز دیگری، من هم این موضوع را از این و آن شنیده‌ام و دلیلش را هم نمی‌دانم، اگر قرار است چنین اتفاقی رخ دهد باید به طور کتبی به ما اعلام کنند. من این موضوع را نمی‌دانم و نمی‌توانم هم در مورد آن اظهارنظر کنم. باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

برانکو با بیان این که در سال آینده باید با بازیکنان جدید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم، تأکید کرد: ما سال آینده باید با بازیکنان جدید در مسابقات حاضر شویم، اما باید قبل از آن در یکی دو مسابقه شرایط خودمان را به حد ایده‌آل برسانیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اینکه مالک جدید استقلال مدعی شد در صورت مغایرت نداشتن با موارد قانونی می‌خواهد پسوند خلیج فارس راهم به عنوان پسوند وارد نام این باشگاه کند، بحث‌های بسیار زیادی پیرامون موارد حقوقی آن مطرح شد و حتی عده‌ای مدعی شدند که اگر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند همین پسوند برایش مشکل ایجاد می‌کند.

اما مدیران باشگاه استقلال چنین نظری ندارند و معتقدند حتی اگر پسوند خلیج فارس اضافه شود، قضیه بیشتر جنبه مصرف داخلی خواهد داشت چون استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با نام خلیج فارس شناخته نمی‌شود بلکه تحت عنوان استقلال ایران ثبت نام خواهد شد همانطور که سپاهان را هم به نام سپاهان ایران می‌شناختند و در کنفدراسیون کسی از آن با نام فولاد سپاهان یاد نمی‌کرد.

به عبارت دیگر اگر تایید شود که پسوند خلیج فارس برای استقلال مشکل حقوقی درست نمی‌کند، قضیه در لیگ قهرمانان آسیا هم به این شکل مرتفع خواهد شد.

کد خبر 848525 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود