Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@16:29:29 GMT

خوب بود به مناظره کنندگان دروغ سنج نصب مي شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۷۹۷۵۷

خبرگزاري آريا - دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اينکه خوب بود به آقاياني که مي خواستند مناظره کنند دستگاه دروغ سنجي نصب مي شد، گفت: البته برخي مانند آقاي رئيسي پا را از چارچوب ها فراتر نگذاشت.
به گزارش مهر، محمدرضا باهنر، دبير کل جامعه اسلامي مهندسين عصر امروز در نشست کميته احزاب و کميته هاي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي گفت: تصور مي کرديم انشاالله بر کشور ما يک اخلاق و اصولي حاکم مي شود که مي توانيم الگوي ساير کشورها باشيم؛ با وحدتي که وجود داشته در بسياري از امور البته توانستيم بسياري از اين منازل را طي کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با نگاه به پشت سر و راستي ازمايي قدم هايي که برداشتيم بايد خود و حزبمان را رسد کنيم.


دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري افزود: هدايت هاي مقام معظم رهبري اين کشتي طوفان زده و مورد هجمه شرق و غرب را جلو برده و روز به روز اقتدار نظام جمهوري اسلامي را افزايش داده است.


باهنر با بيان اينکه بايد مراقب باشيم برخي کشش هاي نفساني حرکت ما را تحت تاقير قرار دهد ادامه داد: غربي ها هم اشکالات زيادي بر دموکراسي وارد کردند اما براي اينکه مردم حاکم باشند و سرنوشت خود را در اختيار بگيرند فضاهاي باز به وجود مي ايد. وقتي مناظره ها را نگاه مي کنيم علي رقم اينکه شوراي نگهبان تلاش کرده کساني انتخاب شوند که صلاحيت هاي عمومي را داشته باشند اما باز مي بينيم هواي نفس برخي از اعتقاد آنها قوي تر است و لگام در دست هواهاي نفساني گرفتار مي شود.


وي گفت: متاسفانه ما هنوز چند حزب ضابطه مند در کشور نداريم و اين از اشکالات کشور ماست. معتقدم ما در نظام مردم سالار ديني اگر نتوانيم تا چند سال آينده چند حزب برنامه دار ايجاد کرده و از آن حفاظت کنيم بايد بر آينده نظام نگران باشيم که يا جمهوريت و يا اسلاميت اين نظام خراطي شود.


دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري تصريح کرد: هنوز در کنش هاي سياسي ما لنگ هايي وجود دارد به همين خاطر اسم و جريان ها را عوض مي کنيم. شامه ما اينگونه برداشت کرده که رهبري هم به اين معنا به تقسيم بندي هاي سياسي اعتقاد ندارند.


باهنر افزود: در چنين فضايي جبهه مردمي بر مبناي اسلام، قانون اساسي، خط امام و محوريت ولايت فقيه اي ايجاد شد.


وي گفت: قلب بسياري از علاقمندان به انقلاب با بداخلاقي هاي مناظره ها جريحه داردشد؛ خوب بود به آقاياني که مي خواستند مناظره کننده دستگاه دروغ سنجي نصب مي شد. اينها در بسياري موارد نتوانستند کاپ اخلاق را حفظ کنند، البته برخي مانند آقاي رئيسي تلاش، زيادي کرد و پا از چارچوب ها فراتر نگذاشت.


دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري ادامه داد: پاسخ هاي دولت يازدهم چيزي نبود که قانع شوم، اشکال آنجايي است که دولتي ها به عنوان قانون و قدرت از آن ياد کردند.


وي با بيان اينکه يکي از مواردي که دولتي ها بر آن تاکيد دارند کنترل تورم است، گفت: امروز شايد حتي 5 نفر هم اولويت اول خود را مسئله امنيت اعلام نکنند چون در کشور ناامني نديدند. اما اگر امنيت نباشد حتي انسان مالکيت بر جان و مال خود ندارد.


رئيسي افزود: بايد ديد مرکز اين امنيت کجاست آيا برجام و مذاکرات است يا اينکه محور و مديريت اين امنيت بر عهده ولي فقيه است که در سايه اين امنيت خيلي کارها مي توانيم انجام دهيم. ضد انقلاب هم اين مسئله را قبول دارند.


باهنر با اشاره به اينکه دولت تورم را کنترل کرده است، گفت: بايد ديد آثار جنبي اين اقدام چيست. اگر گردش مالي نباشد معلوم است که تورم صفر مي شود اما نقدينگي در کشور در ظرف 4 سال گذشته دو و نيم برابر شده است. 8 درصد رشد اقتصادي که اعلام مي کنند نشان مي دهد که از ايم روشن تر نمي شود به مردم دروغ گفت.


دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: اين تصميم از اول اشتباه بود که در رکود تورمي، تورم را تک رقمي کنيم. در مسئله برجام اينکه تمام ظرفيت ديپلماسي کشور صرف برجام شود پس تکليف بقيه کشورها چيست. ديپلماسي ما بايد ديپلماسي اقتصادي باشد سفير ما با دوستانش مي رود و در طول مدت فعاليت خود حتي يک قرار داد اقتصادي منعقد نمي کند. يکي از کانديداها گفت اصلا بايد وزارت خارجه ما به وزارت بازرگاني و خارجه تبديل شود.


وي گفت: دولت آدم هاي خوبي دارد اما خسته است و حال دويدن دنبال کار را ندارند. انشاالله با تصميمي که مردم در جمعه اين هفته مي گيرند تغييرات جدي را شاهد باشيم. چرا که بحران هاي بسياري از جمله بحران اشتغال، اقتصادي، محيط زيست، شدت مصرف انرژي درحال سرازير شدن به سمت ماست.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی طاغوت وعده صادق الهی است

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن موسایی مسئول موقوفات، منابع پایدار، امور بین‌الملل حوزه علمیه هرمزگان و نایب رئیس مجمع فضلا و علمای استان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در تبیین ویژگی‌های طاغوت، اظهار داشت: طاغوت در اسلام به معنای طغیان‌گر و تجاوز کننده از حدود الهی شناخته می‌شود، حدودی که سراسر منطبق با فطرت آدمی وضع شده است بنابراین افراد و قدرت‌هایی که بر خلاف فطرت رفتار کنند را باید طاغوت بدانیم.

وی افزود: بر اساس فطرت، همه ما از ظلم، قتل، دروغ، فحشاء، تزویر و ریا انزجار داریم؛ هیچکس را نمی‌توان پیدا کرد که بگوید از مورد ظلم واقع شدن لذت می‌برد یا دوست دارد به واسطه دروغ در معرض اطلاعات غلطی قرار بگیرد از این رو با توجه به اینکه این اعمالِ دارای منافات با سرشت آدمی، جامعه را از مسیر رستگاری دور می‌کند مؤمنین باید برای جلوگیری از انحرافات عمومی در مقابل طاغوت بایستند.

مسئول امور بین‌الملل حوزه علمیه هرمزگان، تأکید کرد: نتیجه سکوت در مقابل اعمال خلاف واقع، طاغوتیان رسیدن به موضعی است که جامعه اسلامی در سال ۶۱ هجران به آن رسید و در برابر سکوت عده‌ای و همراهی عده‌ای دیگر امام جامعه به بدترین شکل ممکن به شهادت رسید؛ شهادت رهبر جامعه مسلمین تاوان بی‌تفاوتی مسلمانان به اعمال ضد اسلامی و انحرافات بود و همین بی‌تفاوتی زمینه را برای جنایات بعدی هموار کرد.

موسایی عنوان‌کرد: شناختن منافق کار بسیار سختی است اما شناختن طاغوت سهل و دسترس پذیر است، کافیست به دقت به اطراف خود نگاه کنیم؛ امروز چه کسی کشورهای دنیا را به بهانه‌های واهی تحریم می‌کند؛ بازار اسلحه و سلاح‌های کشتار جمعی در دست چه کسانی است؟ چه کشوری قطعنامه‌ها را بر علیه رژیم منحوس صهیونیستی وتو می‌کند؛ حامی اصلی شبکه‌های دروغ‌پرداز معاند کدام کشور است؟ قطعاً پاسخ همه این سوالات ایالات متحده آمریکا است که امام امت به حق آن را شیطان بزرگ نامید.

نایب رئیس مجمع فضلا و علمای استان هرمزگان بیان‌کرد: رژیم منحوس صهیونیستی نیز مصداقی عینی برای طاغوت است که حافظ منافع شیطان بزرگ در غرب آسیا است اما این‌ها غافل هستند از اینکه خداوند وعده داده است ظالمین و طاغوت را نابود سازد.

وی ادامه داد: قرآن در آیه ۵۳ سوره ذاریات قوم حضرت نوح را پیرو طاغوت معرفی کرده، قومی که به بلای بد دچار شدند و صغیر و کبیرشان در طوفان الهی غرق شدند؛ وقتی به این ماجرا می‌نگریم می‌بینیم مقام و منزلت حیواناتی حضرت نوح علیه‌السلام جمع آوری کرد از انسان‌های پیرو طاغوت بالاتر بود چرا که آن‌ها لیاقت نجات پیدا کردند اما انسان‌های طغیان‌گر در سیل تعدی به حدود الهی غرق شدند.

استار حوزه و دانشگاه با اشاره به آیات ۲۱ و ۲۲ سوره نبا گفت: جهنم کمین‌گاهِ اهالی طاغوت است و پیروان طاغوت در واقع هم در این دنیا به جهنم کشیده خواهند شد و هم در آن دنیا چرا که نابودی طاغوت صادق‌ترین وعده الهی است و این نابودی با خار و خفیف شدن همراه خواهد بود چنانچه در هفتم اکتبر شاهد بودیم رژیم صهیونیستیِ مغرور و متکبر که به گنبد آهنینش می‌نازید در برابر یک گروه ساده از مقاومت فرو پاشید و جمهوری اسلامی ایران نیز در عملیات وعده صادق به همگان نشان داد که بُتی که از این رژیم در ذهن کشورهای جهان و منطقه ساخته‌اند حتی با یک هلُ در سیلاب جنایات خود و خون بی‌گناهان غرق خواهد شد.

کد خبر 6089460

دیگر خبرها

  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • نابودی طاغوت وعده صادق الهی است
  • (ویدئو) مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی
  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم
  • لاجوردی: مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!