Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حسن سواریان اعتبار اولیه احداث اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر را 35 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:طرح توسعه اورژانس بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر با مساعدت سازمان منطقه آزاد اروند و دانشکده علوم پزشکی آبادان از سال 94 آغاز شد.وی درصد مراجعان بیماران به اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته را 79 درصد عنوان کرد و گفت:با توجه به اجرای سازی طرح نظام سلامت، میزان رضایت بیماران از خدمات بخش دولتی نسبت به سال ما قبل از 69 درصد به 79 درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سواریان، تعداد بیمارانی که سال گذشته به اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر مراجعه کردند را 143 هزار نفر عنوان کرد و گفت:پنج هزار و 100 بیمار مراجعه کننده به اورژانس بستری شده یا عمل جراحی و 90 احیای موفق انجام شده است.رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش، پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی طرح احداث درمانگاه تخصصی بیمارستان را 70 درصد عنوان کرد و گفت:درمانگاه تخصصی در سه طبقه در حال احداث است و تا نیمه دوم سال جاری بهره برداری می رسد.سواریان افزود:درمانگاه تخصصی بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر به صورت موقت در مرکز شهر مستقر شده و تا پایان طرح احداث درمانگاه جدید، به بیمارستان منتقل می شود.وی تعداد مراجعه بیماران درمانگاه تخصصی ولیعصر (عج) در سال 95 را 53 هزار و 586 نفر عنوان کرد.رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر همچنین در بخش دیگری از سخنانش درصد پیشرفت فیزیکی بخش زنان و زایمان را 70 درصد عنوان کرد و گفت:پروژه عمرانی بخش زایمان، نیمه اول سال جاری بهره برداری می شود و با راه اندازی این بخش 30 تخت به تخت های بیمارستان افزوده می شود.سواریان افزود:مجوز ساخت ICU با شش تخت با اعتبار دو میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان اخذ شد و به زودی عملیات ساخت آن آغاز می شود.وی اجرایی عملیات اجرایی ساخت بخش شیمی درمانی در بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر را یادآورشد و گفت:عملیات ساخت بخش شیمی درمانی با مساحت 264 متر مربع و مشارکت موسسه خیریه امدادگران عاشورا زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی آبادان و شبکه بهداشت خرمشهر در حال اجرا است و تا پایان شهریور ماه بهره برداری می شود.بیمارستان ولیعصر (عج) تنها مرکز شبانه روزی دولتی در شهرستان خرمشهر دارای 162 تخت فعال و ظرفیت 240 تخت بیمارستانی به صورت یک بیمارستان جنرال تمامی بخش های اورژانس، بخش داخلی، جراحی زنان و مردان، اطفال، نوزادان، زنان و زایمان، آزمایشگاه، رادیولوژی به صورت 24 ساعته به بیماران خدمات رسانی می کند.انتهای پیام /د

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۷۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سیداسماعیل نصراللهی نخبه معلول ساروی به همراه پدرش براثر مسمومیت با مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری جان خود را از دست داد. امروز بالگرد اورژانس مازندران برای انتقال مصدوم مسمومیت با مونوکسید کربن در آسمان دودانگه به پرواز درآمد که حامل خبر تلخ و غم‌انگیزی بود.

زکریا اشک‌پور سخنگوی اورژانس مازندران اظهار کرد: امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز درآمد. وی افزود: مورد خانم ۴۴ ساله‌ای بود که به‌دلیل مسمومیت با مونوکسیدکربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود و با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که خوشبختانه با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: در این حادثه متاسفانه دو آقای ۵۰ و ۱۸ ساله به مسمومیت با مونوکسید کربن جان باختند. مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن به زندگی سید احمد نصرالهی (جراح دندانپزشک) و فرزند نخبه‌اش در ویلای شخصی در روستای پاجی منطقه دودانگه پایان داد.

همچنین خانم پری حجی‌زاده پرسنل زحمتکش بیمارستان امام ساری هم به بخش آی سی یو بیمارستان منتقل شد. سیداسماعیل باوجود معلولیت شدید تا حدی که حتی توان ورق زدن کتاب را نداشت توانست در کنکور سال گذشته رتبه ۲۵ کنکور را بدست آورد از آن زمان نام سیداسماعیل روی زبان‌ها افتاد.

بعد از این موفقیت و همکاری وزیر علوم با تحصیل آنلاین سیداسماعیل در دانشگاه تهران موافقت شد، درحالی‌که به رویاهایش نزدیک و نزدیک‌تر می‌شد. تحصیل در رشته فلسفه و نویسنده شون جز رویاهای اسماعیل بود که برایش هر لحظه و ثانیه تلاش می‌کرد. مادرش هم باوجود اینکه پرستار بیمارستان امام خمینی ساری است نه تنها پرستار بلکه دست و پای پسرش شد و روزهایش در کنار سیداسماعیل و شب‌هایش در کنار سپری شد چون شیفت شب بیمارستان شد تا در کنار پسرش باشد و به سیداسماعیل به رویایش برسد.

خبر موفقیت سیداسماعیل در کنکور سراسری باوجود شرایط خاصش اشک همه را درآورد و اکنون خبر فوت این جوان نخبه...

دیگر خبرها

  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند