Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رييس‌جمهور تاکيد کرد: راه انتخاب ما در روز جمعه راه اخلاق و احترام به همه مردم است.
حسن روحاني با حضور در ورزشگاه آزادي در جمع هواداران خود عنوان کرد: لحظه با شکوهي است که شما جوانان مصمم و سرافراز را در اينجا مي‌بينيم.ما در استانه يک تصميم بزرگ تاريخي هستيم ملت ما در اين هفته مي‌خواهد اعلام کند که آيا به سال 91 برمي‌گرديم يا به سال 1400 مي‌رويم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: ملت ما در روز جمعه اين هفته مي خواهد اعلام کند که آيا مسير آرامش را ادامه مي‌دهد يا مي خواهد مسير تنش را انتخاب کند.
رييس‌جمهور تاکيد کرد: جوانان عزيز دانشجويان عزيز ورزشکاران هنرمندان ما مي‌خواهيم با صراحت بگوييم صاحب اين کشور مردم ايران و راي ملت ايران است. خواست جوانان ما امروز اين نيست که به جوان فقط احترام گذاشته شود بلکه اين است که کشور با فکر جوانان اداره شود من در مقدمه کتاب دولت دوازدهم و برنامه آن نوشته‌ام که نسل‌هاي گذشته ما ساليان دراز طفره رفتند تا تسليم فکر جوانان شوند اما جوانان ما امروز مصمم‌اند که فکر آنها راه آينده کشور باشد .
او ادامه داد: ما در شرايطي هستيم که بايد به همه جهانيان اعلام کنيم براي ساختن آينده‌مان مصمم هستيم نه براي فروختن آينده ايران. جوانان عزيز ما با هم راهي را در سال 92 انتخاب کرديم عليرغم ميل يک اقليت و آن را تا امروز ادامه داديم و مي‌خواهيم اين راه را 4 سال ديگر ادامه دهيم. راه انتخاب ما در روز جمعه راه اخلاق و احترام به همه مردم است. جدايي ملت را نمي‌پذيريم.
روحاني خاطرنشان کرد: نه اينکه آنچه تاکنون انجام داده‌ايم و پيموده‌ايم به صد درصد مطلوب دست يافته‌ايم نه اينکه از آنچه ما اکنون انجام داديم رضايت کامل داريم اما مي‌خواهيم بگوييم مسير را درست انتخاب کرديم و بايد اين مسير درست را با حرکتي بسيار پرشتاب‌تر و با تحولي بالاتر و با تغييري که شايسته ملت ايران است راه آينده را ادامه دهيم ما در گذشته سه سال و نيم در برابر قدرت‌هاي جهاني کاري کرديم که در مقام عمل دشمن نتواند از فرصت ايجاد شده در سال‌هاي گذشته عليه ملت ما استفاده کند.
او تصريح کرد: ما کاري کرديم که با ايجاد فرصتي نو براي کشور جوانان و چهره ايران از آن چهره‌اي که جهان از آن افراط و تفريط مي‌ديد، فاصله بگيرد.
رييس‌جمهور تاکيد کرد: ما شکاف بين ملت بزرگ ايران را نمي‌پذيريم ما جوانان ايراني با هويت اسلامي ايراني محلي مي‌خواهيم با هويتي که با جهان امروز تعامل و همزيستي مسالمت‌آميز داشته باشد. من به صراحت اعلام مي‌کنم ادامه دولت اعتدال و اصلاحات دولت همه 100%مردم ايران خواهد بود و به فرهنگ و هويت ايراني خود احترام مي‌گذارد.
روحاني گفت: ما اين‌ها را به چهره اميد و اعتدال تبديل کرديم. من در اينجا مي‌خواهم اعلام کنم راه انتخاب ما در روز جمعه راه اخلاق و احترام به همه مردم است راهي که ما مي‌خواهيم انتخاب کنيم احترام به حقوق شهروندي همه ايرانيان است ما جدايي ملت را نمي پذيريم. من بايد راجع به بيانيه بيست سي که اين روزها برخي به ناروا از آن استفاده مي‌کنند، بگويم تعهد مي‌دهم به ملت ايران و رهبر بزرگ ايران که در اين سند تصريح کرديم که در چارچوب قوانين ايران به آن پايبند باشد.
او تاکيد کرد: من از مردم ايران مي‌خواهم اين روزها هشياري خود را در برابر توطئه برخي گروه‌ها داشته باشند و با هشياري در برابر اين‌ها بياستند و ايستادگي کنند ما بايد به فکر پيشرفت و اميد ايران باشيم نه فريب ايران. مردم ايران در شهر و روستا مردان و زنان هنرمندان جوانان، ورزشکارها کارگران و اساتيد بايد همه در اين روزهاي حساس مردم را براي انتخابي سرنوشت‌ساز دعوت کنند.

روحاني خاطرنشان کرد: سرنوشت ما در اين هفته مشخص خواهد شد. در طول دولت يازدهم تلاش ما بر اين بوده راهي را که با هم انتخاب کرديم اين راه را با صداقت ادامه دهيم بسياري از موارد مشکلاتي بود که من نتوانستم اين مشکلات را براي شما بيان کنم به خاطر حفظ آرامش در جامعه به خاطر حفظ امنيت جامعه. مردم آنچه به شما در خرداد 92 قول دادم به آنها يا عمل کردم يا نگذاشتند اين اراده عملياتي شود.
او ادامه داد: آنچه در اين مدت انجام شد در سايه حمايت و حضور شما بود جوانان و دانشجويان عزيز شما به خوبي مي‌دانيد در آن روزهايي که ما با قدرت‌هاي جهاني در حال مذاکره بوديم برخي منافع ملي را قرباني مسائل جناحي کردند از پشت خنجر زدند اما ما صبوري کرديم و با حمايت مردم راه را ادامه داديم ما به همه احترام مي‌گذاريم به افکار مخالف خود احترام مي‌گذاريم اين دولت به مخالفان خود احترام مي‌گذارد.
روحاني افزود: اين دولت انتقاد را راه نجات کشور و حل مشکلات کشور مي‌داند، اما بدانيد تخريب مسير درستي براي ملت ايران نيست. با فناوري هاي نو مقابله نکنيم، فناوري هراسي نکنيد. دولت در طول مدت سه سال و نيم مبارزه کرد تا شبکه‌هاي اجتماعي را فيلتر نکنند. چرا با شبکه اجتماعي و آزادي اينترنتي و پهن‌باند مبارزه مي‌کنيد. براي اينکه نتوانيم املاک نجومي را بر ملا کنيم براي اينکه شما مي‌دانيد با فساد مقابله مي‌کنيم.
او عنوان کرد: ما مي‌خواهيم فضاي افکار عمومي ما باز باشد ما مي‌خواهيم جوانان ما با صداي بلند سخن بگويند دوراني که فقط يک صدا و سيما بخواهد بر افکار مردم حاکم باشد تمام شده است. جوانان عزيز و غيور بدانيد با زير ساخت‌هاي شبکه ارتباطي کاري خواهيم کرد که تک تک شما با موبايل‌تان بتوانيد صدا و سيما باشيد ما نمي‌توانم از تحولات دنياي امروز جدا باشيم ما هويت و فرهنگ خود را حراست مي‌کنيم اما نمي‌گذاريم ايران بار ديگر منزوي شود.
رييس جمهور يادآور شد: ما مي‌خواهيم با دنيا در تعامل سازنده موثر باشيم و ادامه دهيم ما به رفع تحريم هسته‌اي قانع نيستم بايد همه تحريم‌هاي ديگر برداشته شود در دولت دوازدهم با اجماع ملي همکاري قواي ديگر و مشورت و رهنمود‌هاي رهبري راه شکستن تحريم را ادامه مي‌دهيم. آيا تحريم‌هايي که تاکنون برداشته شده به صرف ما نبوده؟ اما کاسبان تحريم ناراحت هستند. روحاني همه زندگي و آبرويش را فداي شما خواهد کرد.
او ادامه داد: جوانان عزيز و ورزشکارها ما سرنوشت آينده ايران و قرن جديد ايران را روز جمعه مي‌سازيم. جوانان عزيز من به شما بگويم در طول مدت سه سال و نيم من براي منفعت هيچ فردي و هيچ نفر و هيچ نامه و سفارشي و هيچ دستگاه، دانشگاه و قوه‌اي يا هر ارکان ديگر در کشور کاري انجام نداده‌ام فقط يک نامه به قوه قضاييه نوشتم و گفتم به چه دليل و با چه قانوني سيد محمد خاتمي ممنوع التصوير است. البته تا امروز جواب نامه مرا ندادند. مردم، جوانان عزيزان عهد من با شما اجراي حقوق شهروندي است، بعضي مي‌گويند حقوق شهروندي انشا است.‌ بعضي‌ها با همه تلاش و توان آمدند تا حقوق و منشور شهروندي اجرا نشود مي‌دانيد چرا چون در منشور حقوق شهروندي حقوق تمام افراد ايراني مساوي است. جوانان عزيز براي اينکه پيشرفت ايران را شاهد باشيم ، اشتغال جوانان را شاهد باشيم بايد رقابت آزاد به وجود بيايد.
روحاني با بيان اينکه بنگاه خصولتي اقتصاد ما را در مسير انحراف قرار مي‌دهد، گفت: ما علاقه داريم همه دنبال ثروت و تلاش باشند به شرط اينکه فضا را براي بقيه تنگ نکنند و همه از حقوق مساوي برخوردار باشند مي‌خواهم از روح بلند هاشمي رفسنجاني ياد کنم. آقاي هاشمي ما مي‌دانيم تهمت بزرگي به تو زدند و چه بلايي سر تو آوردند اما اين ملت قدردان، جاي تو را در ميان خود خالي مي‌بينند روحت آرام باشد راه تو را ادامه مي‌دهيم.
او ادامه داد: من در اينجا مي‌خواهم باز هم شعاري را باهم تکرار کنيم. به فريب‌کاري بگوييم هرگز، به ريا کاري بگوييم هرگز، به فساد سازمان‌يافته بگوييم هرگز به کساني که براي منافع گروهي خود اعتقادات مردم را دست مايه قرار مي‌دهند بگوييم هرگز، به کساني که انحصار اقتصادي و سياسي را انجام مي‌دهند بگوييم هرگز. به باندهاي قدرت غير پاسخگو بگوييم هرگز. به املاک نجومي بگوييم هرگز. البته به حقوق نجومي هم در مقام عمل گفتيم هرگز و در برابر آن ايستادگي کرديم.
رييس‌جمهور تاکيد کرد: ما مي‌خواهيم دوباره بگوييم ويژه‌خواري و تنش‌آفريني سياسي هرگز. ترس و دشمني هرگز. بيکاري و فقر و اعتياد هرگز ايجاد فاصله در ميان ملت ايران هرگز. فاصله‌هاي قومي و مذهبي هرگز. از طرف ديگر مي‌خواهيم همه با هم با صداي بلند دوباره به دوستي بگوييم سلام. به آشتي بگوييم سلام. به همبستگي بگوييم سلام. به آزادي بگوييم سلام. به پيشرفت بگوييم سلام. به اسلام رحمت و رحماني بگوييم سلام. به اعتدال بگوييم سلام. به اصلاحات بگوييم سلام به رهبر فرزانه بگوييم سلام به سيد محمد خاتمي بگوييم سلام. به توليد و اشتغال بگوييم سلام. به قرن آينده بگوييم سلام به ايران بزرگ بگوييم سلام. به شما جوانان و همه جوانان اين سرزمين زن و مرد سلام.
او خاطرنشان کرد: مردم و جوانان روز جمعه قرار ما يک به علاوه يازده است. انتخابات دوازدهم است. همه دست دوستان خود را مي‌گيريم و صبح جمعه وعده ما پاي صندوق آراست. من لازم مي‌دانم از حضور برادرم دکتر جهانگيري که حضورش با اصرار جريان اصلاحات بود، تشکر کنم. دوباره ايران. دوباره اسلام. دوباره اميد. دوباره اعتدال.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شوراها از ارکان مهم تصمیم‌سازی و یکی از بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: بی‌تردید خدمتگزاری به همشهریان فرصت مغتنمی است، امیدوارم با نگاه مدبرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم را فراهم کرده باشیم.

وی با بیان اینکه همراهی با شورا و شهرداری همراهی با مردم است، افزود: موظف هستیم در شورا برای رفاه حال عموم شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شورای شهر ناظر بر عملکرد شهرداری است و برای اجرای مصوبات خود باید در مقابل شورای شهر پاسخگو باشد تا انتظار شهروندان، مبنی بر ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد شهرداری در خدمت به مردم را محقق کند.

ایزدیار تصریح کرد: امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شورای دوره ششم شهر، مدیریت شهری و همراهی دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید و مشارکت مردم» نامیده شده است گام‌های اجرایی برداریم؛ بنابراین هر دستگاهی باید وظایف خود را برای تحقق شعار سال به‌درستی انجام دهد.

کد خبر 748688

دیگر خبرها

  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند