Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت: در دوره جدید به جای اینکه مردم به صندوق رجوع کنند ما به سراغ آنها می‌رویم و از آنها درخواست می‌کنیم که مشکلاتشان را مطرح کنند.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، احسان مهدوی هزاوه عصر امروز در جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان مرکزی که در مرکز فنی و حرفه‌ای برگزار شد با اشاره به عملکرد صندوق کارآفرینی امید استان اظهار داشت: در سال 95 یک‌هزار و 129 فرصت شغلی با اعتباری معادل 17 میلیارد و 200 میلیون تومان توسط این صندوق در استان ایجاد شد و علاوه بر این یک‌هزار و 600 فرصت شغلی هم در قالب اعطای سرمایه در گردش ایجاد شد و درمجموع توانستیم در سال 95 سه هزار و 700 فرصت شغلی ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مدت سال‌های 88 تا 92 این صندوق 45 میلیارد تومان تسهیلات پرداخته که این رقم در سال‌های 92 تا 96 به 52 میلیارد تومان رسیده و نشان از رشد در پرداخت تسهیلات دارد، 13 میلیارد و 600 میلیون تومان هم برای ازدواج در این دولت تسهیلات پرداخت شده که در دولت قبل اصلا پرداخت نمی‌شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در استان مرکزی تصریح کرد: تسهیلاتی که در قالب اعطای سرمایه در گردش پرداخت می‌کنیم را با شرایطی متفاوت پرداخت می‌کنیم و فردی متقاضی سرمایه در گردش باید طبق فرمول ویژه پیش برود و باید خود فرد هم کمک کند.

مهدوی هزاوه بیان کرد: در کل کشور در دولت یازدهم 4 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات توسط صندوق کارآفرین امید پرداخته شده که نسبت به مدت مشابه در دولت قبل 50 درصد افزایش داشته‌ایم.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرین بعد از ابلاغ سیاست‌های مقام معظم رهبری و تاکید ایشان و اینکه در بخش‌های مختلف این سیاست‌ها اجرا شود، فرمودند یک رکن آن حمایت از تولید داخل است و در این زمینه حمایت از واحدهای کوچک و متوسط بسیار مهم است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی عنوان کرد: تمام هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ها در صندوق برمبنای همین سیاست‌ها بوده و دو رویکرد را دنبال می‌کنیم یک حمایت از محصولات بازارمحور و درواقع دنبال این هستیم که شغل پایدار ایجاد کنیم و دنبال این هستیم که با پرداخت وام به تولید محصولات منبع‌گرا بپردازیم.

مهدوی‌هزاوه اضافه کرد: دنبال این هستیم که از ظرفیت داخلی خود استفاده کنیم و اگر مواد اولیه محصولی را داریم خود به تولید آن بپردازیم، در این راستا دررابطه با صنایع بزرگ صحبت نمی‌کنم بلکه درمورد کسب و کارهایی که با 20 تا 30 میلیون تومان مشکلشان برطرف می‌شود صحبت می‌کنیم که الان خیلی از واحدها با این وام‌ها توانمند شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کار دوم اینکه ظرفیت‌های استان را شناسایی کردیم و از نظر ما راه‌اندازی کسب و کار یک کار تخصصی و فرابخشی است که در این راستا با همه دستگاه‌ها به منظور استفاده از ظرفیت‌هایشان تفاهمنامه امضا کرده‌ایم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی افزود: در دوره جدید به جای اینکه مردم به صندوق رجوع کنند ما به سراغ آنها می‌رویم و از آنها درخواست می‌کنیم که مشکلاتشان را مطرح کنند.

انتهای پیام/

R41371/P1377/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم جم اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید تمام انرژی و توان خود را مصروف خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات جامعه کنیم.

استاندار بوشهر افزود: دیدارهای چهره به چهره، فرصت مناسبی برای شناخت بهتر و نزدیک‌تر مشکلات مردم است که معاونان استاندار و مدیران استان بوشهر و فرمانداران نیز به طور مکرر این دیدارها را باید برگزار کنند.

در این برنامه ۲۷ نفر از مردم شهرستان جم، بی واسطه و مستقیم، مشکلات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح کردند.

در این ملاقات عمومی، مشکلاتی در حوزه اشتغال، مسکن، تسهیلات بانکی، درمان، آموزش، کشاورزی و صنعتی و … مطرح و استاندار نیز خطاب به مدیران مرتبط دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات صادر کرد.

کد خبر 6087926

دیگر خبرها

  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند