Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:24:08 GMT

تور تعالی نظام پیشنهادات برای ۳۰۰ سازمان اداری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۰۳۸۳

تور تعالی نظام پیشنهادات برای ۳۰۰ سازمان اداری برگزار شد

ساری - دبیر برترتر نظام پیشنهادات سال ۹۵ از برگزاری دوره های آموزشی ترویجی و تورتعالی نظام پیشنهادات برای بیش از ۳۰۰ سازمان اداری کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد کاظم نژاد عصر شنبه در جشن سالانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات وزارت نیرو در ساری با اشاره به کسب عناوین برتر شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در جشنواره های نظام پذیرش و پیشنهادها کشور، گفت: دوره های آموزشی ترویجی و تور تعالی نظام پیشنهادات برای بیش از ۳۰۰ سازمان اداری و اجرایی کشور برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نخستین کار ما طراحی مدل بومی استقرار نظام پیشنهادها مبتنی بر اهداف و برنامه های استراتژِیک شرکت بوده است.

دبیر برتر نظام پیشنهادات سال ۹۵، با بیان اینکه مدلی که ما در برق منطقه ای طراحی کردیم برای برنامه ریزی و استقراردو روش است، افزود: برای بهبود رفتار خود در سازمان مدل تغییرات kurt lewin و مدل تغییر رفتار سازمانی را انتخاب کردیم.

کاظم نژاد ادامه داد: در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان یک تیم هزار و ۲۰۰ نفره با مدیریت مهندس افضلی داریم که ایجاد حس ضرورت فوریت تغییر و تشکیل ائتلاف قدرتمندی مدیریت ، انتقال موثر چشم انداز میان افراد ، رفع موانع و ... از وظایف آنان است.

وی، با اشاره به دستاوردهای شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها ، اظهار کرد: در هفت دوره پیاپی در جشنواره های ملی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها که توسط جهاد دانشگاهی تهران برگزار شده است در بین دستگاه های اداری و اجرایی کشور رتبه برتر ، یک تندیس برنز ، دو تندیس سیمین و ۴ تندیس زرین را کسب کردیم.

مجری نظام پذیرش و پیشنهادات شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، در ادامه ضمن قدردانی از مهندس افضلی مدیر حامی برتر در نظام پیشنهادات کشور در ۴ دوره ، گفت: این شرکت در زمینه نظام پیشنهادات در کشور همواره چه در بخش دبیر نظام و چه پیشنهاد دهنده دارای رتبه برتر بوده و لازم است برای تبدیل نظام پیشنهادها به عنوان برند سازمانی فرهنگ سازی صورت گیرد.

کاظم نژاد، افزود: این شرکت دوره های آموزش ترویجی و تور تعالی نظام پیشنهادات را برای بیش از ۳۰۰سازمان اداری و اجرایی کشور برگزار کرده است .

عضو شورای سیاست گذاری همایش و جشنواره های نظام پیشنهادات کشور، ابراز کرد: امروز شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، با افتخار و اقتدار پرفروغ ترین ستاره خدمت در آسمان برق کشور است.

کاظم نژاد،افزود: امروز برای رسیدن به چشم انداز فعلی شرکت می خواهیم ظرف مدت ۵ سال دیگر متمدن ترین سازمان اداری در بین همه دستگاه های اداری و اجرایی کشور باشیم .

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه پزشکی با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی و رئیس سازمان بازرسی کل کشور، روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

در این جلسه، ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، ضمن اشاره به جایگاه مهم جامعه پزشکی در حفظ سلامت جامعه و خدمت به مردم، بر حفظ کرامت جامعه پزشکی و پاسداشت نیروی انسانی در حوزه سلامت تاکید کرد.

وی با اشاره به وضعیت دستیاران رشته‌های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب K، گفت: جامعه پزشکی کشور جزو قشرهای تخصصی مرجع و خدمتگذار کشور است که لازم است ضمن رعایت اخلاق پزشکی و حرفه‌ای و ارتقای توان علمی خود، همچنان در منطقه و دنیا افتخار آفرین باشد.

خدائیان افزود: رسیدگی‌به وضع دستیاران رشته‌های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب K باید از اولویت‌های حوزه بهداشت و درمان کشور باشد.

وی همچنین نسبت به پیگیری جدی مطالب مطرح شده توسط رئیس کل سازمان نظام پزشکی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جامعه پزشکی و چالش‌های پیش روی آن در آینده، وضعیت نیروهای تخصصی و طرحی را تشریح کرد و خواستار رسیدگی به نارسایی‌های مرتبط با این حوزه به ویژه در زمینه اقتصاد سلامت، زیرساخت‌های تأمین و آموزش نیروی تخصصی برای کشور به خصوص شرایط رزیدنتی و نیروهای طرحی شد.

وی همچنین نسبت به پیگیری ویژه پرونده‌های اخیر و نیز برخی برخوردهای صورت گرفته با اعضای جامعه پزشکی در برخی استان‌ها و مطب‌ها تاکید کرد.

کد خبر 6092115 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ۱۴ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران