Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@20:57:36 GMT

مراسم خواستگاری در اهرام مصر!

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۱۲۳۸

به گزارش جام نیـوز، شاهزاده سعودی یکی از پرهزینه ترین مراسم خواستگاری را برگزار کرد. وی برای اینکه از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند، منطقه باستانی اهرام جیزه در مصر را کرایه کرد و تعداد زیادی از دوستان و نزدیکانش را برای شرکت در مراسم خواستگاری اش دعوت کرد. این شاهزاده سعودی برای برگزاری این مراسم با شرکت کوینت اسنشیالی قرارداد بست تا کار انتقال مهمانان و برنامه ریزی مراسم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهزاده سعودیگفته می شود شرکت اسنشیالی ۶۰ شعبه و حدود ۲۵۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد و خدماتی از قبیل گردشگری، تنظیم کنسرت، ارائه مشاوره به مشتریان در خصوص خرید املاک و مستغلات و … ارائه می دهد. منطقه باستانی اهرام در مدت برگزاری مراسم خواستگاری به روی گردشگران بسته بود. هزینه اجاره این منطقه باستانی به تنهایی حدود ۴۰ میلیون دلار است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته‌‌اند

زی‌سان- مهدی نصیری که در کاناداست در مصاحبه‌ای با بی بی سی فارسی ضمن بیان انتقادات و ادعاهایی درباره‌ی شرایط کشور خواستار تحقق اتحاد میان آنچه طیف‌های مختلف اپوزیسیون می‌خواند شد.

این مصاحبه‌ی مدیر مسئول پیشین روزنامه‌ی کیهان با واکنش‌هایی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس همراه شد.

سید محمد علی ابطحی در کانال تلگرامی اش نوشت: آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزوسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش وهم برای امروزش توهم مضر است.

- نه بولتن نویسی واظهار نظرهای تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزوسیونی اش مورد قبول اپوزوسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند. گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود.

- خودش می داند نه شاهزاده می تواند به تاجزاده نزدیک شود ونه تاجزاده علاقمند به همکاری با شاهزاده است.

مهندس موسوی و نرگس محمدی و فائزه هاشمی وتاجزاده هم  که اقای نصیری از آنها یاد می کند در ایران باقی مانده اند و در زندان وحصر هستند.

- در مورد این سفر خارج و طرح ایشان بد پوست خربزه ای زیر پای آقای نصیری انداخته اند تا تمامش کنند. هم از داخل حاکمیت و هم از خارج و از درون اپوزوسیون.

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته‌‌اند
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی (فیلم)