Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشکاه خبرنگاران جوان؛محمد باقر قاليباف در بدو ورود به ساختمان صدا و سيما جهت حضور در برنامه گفت و گوي ويژه خبري در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه چه برنامه ضربتي براي مبارزه با فساد داريد، اظهار داشت: معتقدم كه بخش عمده مشكلات اقتصادي ما ريشه در فساد دارد و براي رفع آن بايد از مسئولان شروع كنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



كانديداي انتخابات رياست جمهوري با بيان اينكه در وهله اول بايد از بروز فساد پيشگيري كرد، ادامه داد: بنده پيشنهاد دادم كه مسئولان ثروت و دارايي هايي خود را به اطلاع مردم برسانند چرا كه معتقدم مديران حق ثروت اندوزي ندارند و مديري كه روحيه ثروت اندوزي داشته باشد آغاز انحراف است.

وي تصريح كرد: اگر مديري روحيه ثروت اندوزي داشته باشد آغازي است كه در مقابل ٤ درصدي ها كرنش كند، به آنها رانت دهد، دغدغه مالي خودش را پيدا كند و داراي شركت هاي متعدد شود و بعد نداند كه شركتش را اداره كند يا به دغدغه مردم عمل كند.

قاليباف اظهار داشت: چرا اميركبير قهرمان ملي شد؟ چون در عصر قاجار وقتي فساد همه جا را گرفته بود وي از خودش شروع كرد و اجازه نداد كسي فساد و تجارت كند و توانست موفقيت بزرگي هم پيدا كند البته هزينه اش را هم پرداخت كرد چون مبارزه با اين افراد حتما هزينه هايي چون تهمت زدن و تخريب كردن دارد.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه اولويت شما در مبارزه با تروريسم چيست، گفت: تروريست ها آنقدر بي رحم و شقي هستند كه به هيچ كس رحم نمي كنند و اصلا اهل مذاكره نيستند بلكه اهل خشونت هستند و ما طبيعتا بايد اولويت اول مان اين باشد كه قدرت دفاع از خودمان داشته باشيم.

كانديداي انتخابات رياست جمهوري افزود: بايد تلاش كنيم هم در سطح منطقه و هم در سطح بين المللي، با همه كشورهايي كه به طور واقعي با تروريست ها مخالف هستند، همكاري نزديكي در مسائل سياسي و امنيتي داشته باشيم تا بتوانيم تروريسم را از بين ببريم.

قاليباف خاطر نشان كرد: در برنامه امشب، قرار خودمان را با مردم خواهيم گذاشت كه چگونه دولت مردم با همكاري ملت مخصوصا جوانان مي تواند آينده را بسازد و مردم را از فشاري كه امروز بر آنان است خارج كند.

انتهاي پيام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان ‌اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد، گفت:‌ دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

خسارت سنگین آتش‌سوزی به 100 واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • لبه تیغ
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • چرا فنلاند شادترین کشور دنیاست؟