Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، حجت الاسلام پناهیان عصر امروز در همایش انقلابیون جوان در دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: این مناظره ها تبدیل شدن به تکه انداختن و نیش زدن شده و کاندیداها از زاویه تمسخر وارد می شوند.

وی با بیان اینکه باید به تبیین مبانی انقلابی گری بپردازیم، بیان کرد: یکی از غریب ترین مفاهیم در کشور ما مفهوم انقلابی است برخی انقلابی بودن را به احساسی بودن تعریف کردند و پیرامونش مطلب ها نوشتند که بعد از چند سال گفتند باید از انقلابی بودن عبور کرد و با عقلانیت با مسائل کشور برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام ادامه داد: در گفتگوهایی که در مناظرات صورت می گیرد با همه نقدها می بینید که اشتباهات فاحشی در مورد انقلابی بودن دارند مدیریت انقلابی یعنی استفاده حداکثری از حداقل امکانات مدیریت کم خرج و پرکار و به سمت خصوصی رفتن.

حجت الاسلام پناهیان خاطرنشان کرد: هزینه ستاد این دولت چند برابر ستادهای دولت های گذشته بوده چرا باید هزینه جاری دولت جز حقوق کارمندان و معلمان افزایش یابد؟ این هزینه کجا خرج شده است؟

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی باید چه ویژگی داشته باشد؟ بیان کرد: در صدر اسلام برای رفتن به جنگ خود فرد باید اسب و شمشیر تامین می کرد اما اکنون فضایی شده که همه چیز باید ترمیم شود.

وی ادامه داد: نقطه مقابل مدیریت انقلابی مدیریت آمریکایی است ببینید آمریکا چه قدر هزینه می کند و چه قدر نتیجه می گیرد برای داعش چه قدر هزینه کرد و چه قدر نتیجه گرفت.

وی گفت: چرا ما در صنایع دفاع و هسته ای پیشرفته ترین تجهیزات را می توانیم تولید کنیم اما در صنایع خودرویی و ساخت موتور یک ماشین درمانده می شویم چه مدیریت در آنجا و چه مدیریت در اینجا بود. انقلابی گری یعنی مدیریت پیشرفته و کم هزینه.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو ادامه داد: اگر بخواهیم انقلابی گری در انتخابات جواب دهد باید چه ویژگی داشته باشد اما علی علیه السلام می فرمایند اولین ویژگی یک مسئول این است که او اهل تجربه باشد.

وی گفت: اشکال ما از انقلابی گری این دولت چیست؟ شما یکبار با غرب مذاکره کردید و آنها به عهدشان وفادار نبودند در مذاکره دوم ضمانت لازم را از غرب گرفته اید یا نه که اگر وفادار نبودند بتن را یک جوری جبران کنید.

حجت الاسلام پناهیان تاکید کرد: ما می گوییم دولت اهل تجربه نیست.

وی ادامه داد: فضای انتخابات را باید فضایی کرد که بشود حرف زد و انقلاب را از غربت بیرون آورد کسی که اهل تجربه باشد به دنبال کوتاه کردن دست رانت خواران از بیت المال خواهد رفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام بیان کرد: مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود اگر گزیده شود باید به ایمان او شک کرد حال اگر کسی به تجربه اعتنا نکرد چه می شود؟

پناهیان افزود: طوری باید انقلاب را تفسیر کنیم که مسیحی، زرتشتی و ضد انقلابی و کسانی که برایشان سوء تفاهم شده دست از اشتباهات و سوء تفاهمات خود بردارند و بگویند این ها درست می گویند. من برخی از کسانی را که انقلاب را قبول ندارند و با گرایشات غرب زده هستند می شناسم که می گویم در طول تاریخ ایران قراردادی مثل برجام به این کشور تحمیل نشده است.

وی در ادامه سخنانش مناظره دیروز کاندیداها را مناظره اخلاق و بی اخلاقی دانست و بیان کرد: مناظره بر سر توان مدیریتی بود و یک لطیفه غم انگیز که باید برایش گریه کنیم این است که گفتند ما می خواهیم کار برای محرومین ایجاد کنیم ولی برخی گفتند منابعش کجاست؟ این هنر مدیریت است که از حداقل امکانات بیشترین استفاده را ببرد ما اگر در دفاع مقدس به دنبال امکانات بودیم اکنون نوامیس ما دست بعثی ها بود چرا برخی به دنبال اثبات نیست و نمی شود می گردند؟ چون دانش آنها از مدیریت کم است.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام با تاکید دوباره بر اینکه انقلابی گری یعنی مدیریت کارآمد که از کمترین امکانات بیشترین استفاده را ببرد، گفت: راه این انقلابی گری چیست؟ راهش این است که در کشور به یک مدیر زیاد حقوق ندهیم البته اندازه اضافه کارش مزد دریافت کند مانعی ندارد ولی محل طمع نباشد و اشرافی گری را باب نکنیم بعضی مدیران در سطح کلان ساعت 10 سر کار می آمدند و ساعت 3 به خانه می رفتند و یک سال است که برخی از مدیران کلان می خواهند با برخی مدیران کلان تر جلسه بگذارند که مسائل یک وزارتخانه را حل کنند.

پناهیان تاکید کرد: مدیریت انقلابی یعنی رصد دقیق امکانات و رسیدگی به محرومین.

وی در ادامه بیان کرد: فضای انتخابات فضایی است که باید انقلابی گری در آن توضیح داده شود ما به این دولت اعتراض داریم چون اهل تجربه نیست و انقلابی گری یعنی توجه به عقلانیت و تجربه.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام ویژگی دیگر یک مسئول را خانواده صالح دانست و گفت: امام علی علیه السلام می فرمایند یک مسئول اهل خانواده صالح باشد که ما ماشاالله برادر داریم که پدیده هستند!

وی با طرح این سوال که چرا باید مسئول از خانواد خوب باشد بیان کرد: چون این فرد با مسائل عاقلانه برخورد و دوراندیشی می کند قدرت پیش بینی دارد اگر آقایان پیش بینی می کردند آمریکا بدعهدی می کند ساده لوحی کردند که ضمانت لازم را از او نگرفتند.

پناهیان گفت: افراد ساده به زور دعواهای ساختگی اصلاح طلب و اصولگرا می خواهند قدرت داشته باشند.

وی با بیان اینکه انقلابی یعنی اهل عدد و رقم، عقلانیت و محاسبه خاطرنشان کرد: رای دادن به انقلابی گری یعنی رای دادن به تجربه و عقلانیت.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام در پایان با اشاره به برجام گفت: برای نتیجه گرفتن در برجام باید کسی باشد که کمی هم به دشمن اخم کند دیدیم هنگامی که ترامپ کره شمالی را تهدید کرد رئیس کره شمالی به آمریکا گفت در صورت حمله نظامی از بمب هیدروژنی استفاده می کند آن گاه ترامپ با کره جنوبی مانور نظامی راه انداخت و در همین حین کره شمالی یک موشک آزمایش کرد من در جایی خواندم البته نمی دانم چه قدر سندش درست است که ترامپ ترسو و احمق گفته است افتخار است برای من که با رهبر کره شمالی دیداری داشته باشم که صد سال سیاه این را در مورد رئیس جمهور ما بگوید باید در برابر قلدری، قلدری کرد. ما می توانیم از اقتدارمان آمریکا را به زانو دربیاوریم ولی مردش را نداریم که کمی در مقابل آنان اخم کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟

ایتنا - اگر صاحب آیفون هستید، احتمالاً بدون اینکه متوجه شوید، ویدیوهایی ضبط کرده‌اید.
برخی از کاربران آیفون ممکن است صدها یا هزاران ویدیوی مخفی در گوشی خود داشته باشند که هرگز آنها را ندیده‌اند.

این ویدیوها به لطف ویژگی «Live Photos» یا «تصاویر زنده» وجود دارند که می‌توان هنگام گرفتن عکس‌های معمولی فعال شود.

این ویژگی ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا بهترین عکس را بگیرید که ۱.۵ ثانیه قبل و بعد از گرفتن عکس را ضبط می‌کند.

هنگامی که عکس را با این ویژگی گرفتید، به این معناست که آن تصویر ۱.۵ ثانیه قبل از عکس اصلی شاتر و ۱.۵ ثانیه بعد از آن به وسیله‌ی دوربینتان ذخیره می‌گردد.

طبق گزارش روزنامه «میرور»، شما می‌توانید بدون استفاده از هیچ برنامه دیگر، این ویدیوهای کوتاه را با هم ترکیب و یک ویدیوی کامل را درست کنید.

کافیست همه عکس‌های زنده‌ مورد نظرتان را انتخاب سپس روی «حفظ به عنوان ویدئو» کلیک کنید. پس از آن همه این تصاویر با هم ترکیب شده و به عنوان یک ویدیو در آلبوم دوربین ذخیره می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! | ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب یعنی پول بده و کشف حجاب کن! | انتقاد تند حسین شریعتمداری
  • این دو عامل احتمال پارکینسون را افزایش می دهد
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
  • آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • آیا غذا‌های دریایی سرطان زا هستند؟