Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@03:24:07 GMT

زاهدی: جهانگیری انشای زیبایی در مناظرات قرائت کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۲۲۸۰

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مناظرات انتخاباتی و سئوالی که از معاون اول روحانی در هفته گذشته در مورد علم و فناوری پرسیده شد نشان داد که این تیم هیچ برنامه‌ای در حوزه علم و فناوری ندارد.

خبرگزاری تسنیم: محمدمهدی زاهدی در جمع هواداران حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی که شامگاه امروز در مسجد جامع محمدشهر کرج برگزار شد، با اشاره به مناظرات انتخاباتی بین کاندیداهای ریاست جمهوری و حمله معاون اول رئیس جمهور به حجت‌الاسلام رئیسی اظهار داشت: مناظرات انتخاباتی و سئوالی که از معاون اول روحانی در هفته گذشته در مورد علم و فناوری پرسیده شد نشان داد که این تیم هیچ برنامه‌ای در حوزه علم و فناوری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جهانگیری در پاسخ به سوالی در مورد علم و فناوری شروع به خواندن انشا کرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تخلفات گسترده‌ای در صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه انجام شده است، بیان کرد: در طول 2.5 سال گذشته 7 مدیرعامل در بانک سرمایه عزل و نصب شده است.

وی با بیان اینکه سوال ما از معاون اول برنامه‌گرای دولت این است که چرا در مورد علم و فناوری یک کلمه سخن نمی‌گوید ولی انشا می‌خواند،گفت: مردم از سخنان شما می‌فهمند که شما برای حوزه علم و فناوری برنامه‌ای در گذشته نداشتید و در آینده هم برنامه‌ای در این حوزه ندارید.

زاهدی با بیان اینکه رئیس جمهور در پاسخ به سوال قالیباف در مورد موسسات مالی و عدم توانایی دولت در رفع مشکلات سپرده گذاران این موسسات موضوع بانک شهر را مطرح کرد، بیان کرد: این دولت برای اولین بار در دنیا رکورد جابه جایی 7 مدیرعامل در طی2.5 سال را به نام خود ثبت کرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرمایه این بانک متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان و معلمان فهیم و زحمتکش است، عنوان کرد: بعد از تحقیقات در مورد وام‌های پرداختی این بانک مشخص شد که 8 هراز میلیارد تومان وام مشکوک‌الوصول بوده و به این معنی است که هیچ تضمینی برای بازپرداخت آن وجود ندارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور در مجلس اعلام کرد که این وجوه اختلاس نبوده و مطالبات معوق است، عنوان کرد: آقای رئیس جمهور تنها خواسته ما از شما برای اینکه به شما رای بدهیم این است که این مطالبات معوق را وصول کرده و مردم را در این مورد در جریان قرار دهید و یا زمانی برای بازگشت این معوقات به صندوق اعلام کنید.

زاهدی با بیان اینکه درمورد سخنانی که بیان می‌کنم مستندات دارم و با مدرک سخن می‌گویم، افزود: به بهانه کمک و در نقش خیر به افرادی معتاد قول پرداخت کمک و بازگشت به جامعه دادند و این افراد را با خرید کت و شلوار و بردن به آرایشگاه و بردن به حمام و رنگ کردن مو از این فرد به بهانه کمک امضا می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این فرد کارتن خواب دلیل این امضاها را از این افراد جویا می‌شود، ادامه داد: این امضاها برای این بود که این فرد درخواست تاسیس شرکتی را داشته و بعد این فرد کارتن خواب مدیر عامل این شرکت شود و بعد از مدیرعاملی از این فرد امضا می‌گیرند و تقاضای دسته چک می‌کنند و بعد از این دسته چک برای این فرد کارتن خواب تقاضای وام 100 میلیارد تومانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در طی دو سال و نیم گذشته 8 هزار میلیارد تومان وام مشکوک الوصول به برخی پرداخت شده است که از محل صندوق متعلق به فرهنگیان بوده است، تصریح کرد: چرا در این مدت این تعداد مدیرعامل عوض شده و دست اندرکاران تعویض مدیران و رئیس بانک چه کسانی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه اطلاعات مربوط به این موضوع مشخص شده اما منع قانونی برای بیان آن داریم،گفت: در زمانی که دولت را تحویل گرفتند اعلام کردند که صندوق دولت خالی است و با این سخن به بیگانه پالس دادند که بیایید برجام را امضا کنید تا مشکل اقتصادی حل شود.

زاهدی با بیان اینکه دشمن با موضع عزت به دلیل سخنان برخی به پای میز مذاکره آمد و ما عزتمندانه وارد مذاکرات نشدیم، عنوان کرد:در مناظره به گونه‌ای وانمود می‌کنند که آزمایش موشکی و جمله نوشته شده مرگ بر اسرائیل بر روی موشک سبب ناراحتی طرف مذاکره شد که تا جایی که به دنبال قهر در مذاکرات بود.

وی با بیان اینکه گناه افرادی مانند آقایان رئیسی و قالیباف در این موضوع چیست تصریح کرد: با این سخنان اقتدار موشکی کشور زیر سوال می‌رود و اگر مجلس در موضوع موشکی برجام نبود و ایستادگی نمی‌کرد ما موشکی را هم داده بودیم رفته بود.

زاهدی با بیان اینکه متن برجام به گونه‌ای تنظیم شده بود که تا عمق تاسیسات نظامی و امنیتی ما می‌توانستند رخنه و نفوذ کنند، تاکید کرد: در مصوبه مجلس و نامه‌ای که رهبری خطاب به رئیس جمهور نوشتند جلوی این کار گرفته شد و اجازه ندادیم که وارد تاسیسات نظامی و موشکی ما بشوند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)

معاون تبلیغات اسلامی حرم رضوی، گفت: به مناسبت فرارسیدن شهادت رئیس مذهب شیعه، حضرت امام جعفر صادق(ع)، ویژه برنامه‌هایی از سوی معاونت تبلیغات اسلامی حرم رضوی در این آستان ملکوتی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) به تشریح برنامه‌های حرم مطهر رضوی به این مناسبت پرداخت و اظهارداشت:ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق(ع) با محوریت رواق بزرگ امام خمینی(ره) از شامگاه جمعه و همزمان با شب شهادت این امام همام با قرائت زیارت امین‌الله و مرثیه‌سرایی توسط مداح و ذاکر نام‌آشنای اهل بیت(ع)، آقای احمد واعظی، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: سخنرانی پیرامون شخصیت ششمین امام شیعیان توسط حجت‌الاسلام والمسلمین علی اوسطی، مرثیه‌سرایی و عزاداری با نوای ذاکران اهل بیت(ع)، آقایان سید محمود علوی و مرتضی اسلامی‌نژاد، از دیگر برنامه‌های شب شهادت این امام همام خواهد بود.

شریعتی‌نژاد افزود:در شامگاه شهادت امام جعفر صادق(ع) همچنین زائران و مجاوران حریم ملکوتی رضوی میهمان محفل شعرخوانی با حضور جمعی از شاعران آئینی از جمله حجج‌الاسلام سید ابوالفضل مبارز، سید رضا یعقوبی آل، علیرضا خاکساری و علی مقدم خواهند شد.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی به تشریح ویژه برنامه صبح شهادت امام صادق(ع) پرداخت و اظهار کرد: این مراسم روز شنبه پانزده اردیبهشت، ساعتی قبل از اذان ظهر با قرائت زیارت امین‌الله و عرض سلام و ارادت به محضر امام مهربانی‌ها با صدای کبیر قلندرزاده آغاز می‌شود و با بیان احکام دینی توسط حجت‌الاسلام مصطفی رنجبر ادامه می‌یابد.

وی عنوان کرد: اجرای برنامه سرود و همخوانی توسط گروه گلدسته‌های حرم، شعرخوانی آئینی با نوای شاعر و مدیحه‌سرای اهل بیت(ع)، آقای مصطفی جلیلیان مصلحی، و مرثیه‌سرایی و عزاداری در سوگ شهادت صادق آل محمد(ع) از دیگر برنامه‌های روز شهادت امام صادق(ع) خواهد بود.

شریعتی‌نژاد اضافه کرد: در این مراسم، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی به ایراد سخنرانی می‌پردازد و سپس زائران حریم ملکوتی رضوی با قرائت زیارت‌نامه امام صادق(ع) که توسط آقای قاسم پناهی قرائت می‌شود، به محضر این امام همام عرض ارادت خواهند کرد.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق(ع) در شامگاه شهادت این امام بزرگوار نیز ادامه دارد و این مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با قرائت زیارت امین‌الله با نوای احمد واعظی، شعرخوانی شاعر آئینی، علی زمانیان، سخنرانی آیت‌الله سید علیرضا صدر حسینی و عزاداری و مرثیه‌سرایی جعفر ملائکه و امیر عارف همراه خواهد بود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • اعلام زمان پخش مناظرات انتخاباتی مشهد و کلات
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • سوسک شب رو به این زیبایی! (عکس)
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه