Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش خبری کیهان از تب و تاب انتخاباتی در بیست و سومین روز تبلیغات

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: سینه من پر از اسرار است اگر قرار باشد لب به سخن باز کنم هیچ‌کس نمی‌تواند حرفی بزند؛ اما اخلاق به من اجازه نمی‌دهد.

قطار انتخابات به ایستگاه‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و کاندیداها هر کدام مشغول استفاده حداکثری از فرصت باقیمانده تبلیغات انتخاباتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دیروز به شهرکرد، اردبیل و تبریز رفت و به سخنرانی در اجتماع مردم پرداخت. وی که در سومین مناظره انتخاباتی از سوی روحانی و کاندیدای کمک احوالی او جهانگیری مورد چندین تهمت و اتهام قرار گرفته بود، در شبکه سوم سیما به برخی از این اتهامات پاسخ داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در برنامه «پاسخ به پرسش جوانان» که از شبکه سه سیما پخش شد، خاطرنشان کرد: رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر، رئیس‌جمهور است اما وی تنها در دو جلسه در این ستاد حضورداشته، وقتی‌که پیگیری‌های من از نهاد ریاست جمهوری جواب نداد، به دفتر رهبر انقلاب رجوع کردم که چرا این جلسات باوجود چنین معضلاتی برگزار نمی‌شود. وی افزود: برخورداری جوانان از شغل مناسب وظیفه دولت است، برنامه ما در دولت کار و کرامت، کار کردن شبانه‌روزی است، نه تجارت و حضور در بخش خصوصی و عضویت در ۱۰ شرکت، ما به دنبال کار با کرامت و حفظ شأن جوانان هستیم.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: آنچه خط قرمز ماست، هم انحراف و هم فتنه است.
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به آخرین مناظره نامزدها در صداوسیما، گفت: در مناظره‌ها بداخلاقی‌ها صورت گرفت که اصلاً ربطی به موضوعات نداشت و دولت باید عملکرد و برنامه خود را ارائه می‌داد، اما نکاتی خارج از این چارچوب مطرح شد.
وی افزود: می‌گویند مردم را با اتوبوس به اجتماعی می‌آوریم، چرا به درک و فهم و انگیزه مردم اهانت می‌کنید، نباید دیر متوجه این صدای اعتراض مردم شوید؛ چراکه این امر عواقب بدی خواهد داشت.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: ما در قضایای فتنه اجتماعات زیادی داشتیم و شبکه‌های معاند گفتند مردم به خاطر آب‌میوه و ساندویچ آمده‌اند، درحالی‌که در ۹ دی مشخص شد که مردم حرف دارند، امروز نیز باید به اعتراض کارگران، بیکاران و مردم توجه کنید.
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: اجتماعات امروز مردم، اعتراض به عملکرد ریاست دولت است و اگر برای شنیدن آن‌ها گوش شنوایی نباشد، مثل سوابقی که در تاریخ هست، خواهد شد.
وی افزود: بنده پس از مناظره ساعت ۱۲ شب به ورامین رفتم و در آنجا جمعیت متراکم جوانان حضور داشت، شما کدام جلسه را سراغ دارید که در این ساعت پا بگیرد. کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: وقتی‌که بنده از تاریخ ۲۰ فروردین تصمیم به حضور در انتخابات گرفتم سعی کردم در مجموعه آستان قدس رضوی حضور پیدا نکنم تا آن مکان مقدس آلوده به دعواهای سیاسی نشود، لذا با چنین تقییدی آمدم تا هیچ شائبه‌ای نباشد و در شب میلاد امیرالمؤمنین(ع)، چون هنوز تبلیغات انتخابات شروع نشده بود، یک‌کلام نیز حرف انتخاباتی نزدم.
وی با بیان اینکه گروه‌بندی‌های موجود برای کشور مشکل‌گشا نیست، افزود: درحالی‌که ما می‌گوییم «اشتغال»، آن‌ها می‌گویند «دیوار»، درحالی‌که سخن ما مسئله مردم، مشکل بیکاران و زنان بی‌سرپرست است.
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: ما می‌گوییم آقایان! این کشور نیاز به مدیریت جهادی و انقلابی دارد اما شما در ۴ سال نشان دادید اهل این نوع مدیریت نیستید. حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در جمع مردم اردبیل تصریح کرد: سینه من پر از اسرار است اگر قرار باشد لب به سخن باز کنم هیچ‌کس نمی‌تواند حرفی بزند؛ اما اخلاق به من اجازه نمی‌دهد.
قالیباف: اظهارات بی‌سند جهانگیری در مناظره روز گذشته را پیگیری قضایی می‌کنم
محمدباقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما تأکید کرد: بنده حتما موضوع مناظره روز گذشته را که از سوی آقای جهانگیری مطرح شد، پیگیری قضایی خواهم کرد.
محمدباقر قالیباف همچنین درباره سخنان روز گذشته آقای جهانگیری درباره واگذاری املاک، توضیح داد: بنا نیست در مناظرات حرف‌هایی زده شود که سندیت ندارد.
وی یادآور شد: به هر حال ایشان عدد و رقمی را گفتند و حرفی را زدند که دادستان محترم کل و دادستان تهران قبلاً این حرف را رد کرده و گفته بودند این وجود ندارد، ولی متأسفانه ایشان دوباره آن را تکرار کردند. این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پایان خاطرنشان کرد: طبیعتا این تخلف آشکار و دروغ بزرگی بوده و این حرف‌ها غیرمنطقی است، نه سندی ارائه دادند و از طرفی خلاف نظر دادستان کل صحبت کردند.
میرسلیم: برخی وزرای دولت یازدهم برای کاسبی به سفارت سوئد می‌روند
سید مصطفی میرسلیم نیز در دانشگاه چمران اهواز ضمن انتقاد از دولت یازدهم، تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه شریف ماهواره خودشان را آماده پرتاب می‌کنند اما دولت یازدهم جلوی آن را می‌گیرد؛ آیا این بها دادن به علم است؟
وی با اشاره به اینکه سرمایه‌داران زیادی در دولت یازدهم وجود دارد، گفت: افرادی هستند که سرمایه و پول دارند و سرمایه شان هزار میلیارد تومان است؛ اگر من خواستم از آنها استفاده کنم باید به آنها بگویم کاسبی خود کنار بگذارید و بیایید سرکار. برخی وزرا مثل نعمت‌زاده که من در ابتدای انقلاب با آنها همکار بودم، عضو هیات مدیره 90  شرکت است. نمی‌توان در کابینه دولت کاسبی کردن و خدمت کردن را باهم جمع کنیم. کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید دولتی سرکار بیاید تا پرچمداری رهبر انقلاب را قبول داشته باشد، اظهار داشت: اگر وزیر من بخواهد مثل برخی وزرای دولت یازدهم به سفارت سوئد برود و برای کار و کاسبی خودش با آنها مذاکره کند قلم پایش را خرد می‌کنم و کاری هم با قوه قضائیه ندارم. بلافاصله از کار بیکارش می‌کنم.

-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست

جلسه کارگروه تخصصی رؤسای شعب دیوان عالی کشور با عنوان بررسی موضوع وکیل در مرحله فرجام خواهی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دیوان عالی کشور در این جلسه با گرامیداشت روز معلم، به بخشی از سخنان امام راحل (ره) درباره شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: "خدمتی که استاد شهید مطهری به نسل جوان و جامعه نموده کم نظیر است. آثاری که از او هست، بی استثنا، همه خوب است و من کس دیگری را سراغ ندارم که بتوانم بگویم: «بی استثنا آثارش خوب است». انسان ساز است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد: کلیات طرح اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی مدنی و کیفری در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصویب شده است و پیگیر هستیم که در این مجلس به تصویب نهایی برسد.

وی با تاکید بر لزوم اختصاص بودجه مستقل برای پیشبرد برنامه‌های دیوان عالی کشور، از تصویب ردیف بودجه مستقل برای بخشی از هزینه‌های دیوان عالی کشور خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه دیوان عالی کشور در قانون اساسی دو مسئولیت مهم و اساسیِ نظارت بر اجرای صحیح قوانین در محاکم و ایجاد وحدت رویه قضائی را برعهده دارد، اظهار داشت: این دو مسئولیت اطلاق دارد و عملکرد صحیح و ضابطه‌مند در این زمینه، با تعریف درست از نحوه نظارت و یا اصلاح قانون و اصلاح روش‌ها و اصلاح ساختار ممکن خواهد بود. چنانچه قضات محترم در این رابطه پیشنهاداتی به منظور پیشبرد هر چه بهتر امور دارند، ارائه دهند.

وی تصریح کرد: آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست، به طوری که وارده پرونده‌های ما در این زمینه فقط در فروردین ماه بیش از ۸۰۰ فقره بوده است که بخش عمده آن مربوط به اختلافات خانوادگی و طلاق بوده است و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی چهارگانه حقوقی، خانواده، جرائم ناشی از مواد مخدر و دیگر عناوین کیفری در دیوان عالی کشور و آسیب شناسی پرونده‌های مطروحه اظهار داشت: ان شاءالله خروجی این جلسات برای دستگاه قضایی و عموم جامعه مفید به فایده باشد؛ استفاده از نظرات، پیشنهادات و تجربیات همکاران قضایی در رفع اشکالات و مدیریت کلان دیوان عالی کشور مثمرثمر خواهد بود.

گفتنی است در این جلسه موضوع وکیل در مرحله فرجام خواهی در پرونده‌های حقوقی و کیفری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع)
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق (ع)