Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@09:26:10 GMT

ایران در سال 2016 بیشترین شتاب علمی را داشته است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۲۸۳۶

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه‌ها به عنوان مراکز علمی و فرهنگی می‌توانند در تشویق مردم به حضور در انتخابات نقش‌آفرین باشند.

به گزارش ایسنا - منطقه چهارمحال و بختیاری - محمد فرهادی، روز شنبه، 23 اردیبهشت در جمع خبرنگاران در دانشگاه شهرکرد، با اشاره به این‌که ایران در سال 2016 بیشترین شتاب علمی را داشته است، گفت: رشد شتاب علمی کشور در دولت یازدهم 16.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 درصد بوده است.

وی اظهار کرد: ارتقای علمی ایران ناشی از تعاملات علمی بین‌المللی با دیگر دانشگاه‌های جهان، تولید مقالات علمی و چاپ مقالات دانشگاهیان ایران در مجلات علمی معتبر دنیاست.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به این‌که رتبه نوآوری ایران از 113 به 78 در دولت یازدهم ارتقاء یافت، افزود: این ارتقای رتبه نشان از افزایش تبدیل دانش به محصول در کشور است.

وی با اشاره به برگزاری سخنرانی‌ها، مناظرات دانشجویی، تریبون‌ها و کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های کشور با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، اظهار کرد: در 10 روز گذشته 90 نشست با موضوع انتخابات در دانشگاه‌ها برگزار شده است که انتظار می‌رود در این هفته نیز افزایش یابد.

فرهادی با اشاره به تهیه کارت رفاه دانشجویی برای بهره‌مندی بیشتر دانشجویان از خدمات رفاهی دانشگاه‌‎ ها، تصریح کرد: این کارت 37 نوع خدمت را دربر دارد و تا قبل از پایان ترم جاری آماده می‌‎ ‎ شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها به عنوان مراکز علمی و فرهنگی می‌توانند در تشویق مردم به حضور در انتخابات نقش‌آفرین باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس خبری که خبرگزاری مهر منتشر کرده است، روز گذشته در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیسی به عنوان عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی شد.

محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران همچنین در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901914

دیگر خبرها

  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • دانشمندان جوان این مرز و بوم زمینه ساز پیشرفت های علمی شده اند
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • وعده صادق نتیجه دانشگاه‌های ما است
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!