Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، کامران باقری‌لنکرانی شنبه‌شب در جمع مردم نکا در مسجد جامع این شهرستان با قدردانی از حضور مردم اظهار کرد: در شهرستان نکا توفیق حضور دارم که شهرستان شیعیان واقعی مولای ما امیرالمومنین(ع) است.

وی افزود: خیلی‌ها صحبت از تشیع می‌کنند و هزینه نمی‌دهند، اما شهرستان نکا در جنگ و اکنون در مقام دفاع از حرم، بیشترین ایثار را در ساحت مقدس شریعت انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت دولت نهم با بیان اینکه عده‌ای به حساب قدرت‌طلبی خود، ایثارگری‌های جوانان و فرزندان این سرزمین را نادیده گرفتند، گفت: عذرخواهی می‌کنم که برخی فکر می‌کنند آسایش ما مرهون نشست و برخاست با خارج است که امیدواریم چشم‌ها و دل‌ها باز شود.

این سیاستمدار اصولگرا افزود: سرمایه بزرگ ما مردم هستند که دارای ارزش بالایی هستند که نباید حرفی زده شود که نتوان از عهده آن برآمد و کاری نکنیم که تاوان بدهیم.

باقری‌لنکرانی با اعلام اینکه وعده الهی حق است، یادآور شد: وعده الهی است که کسی که با دوستان خدا دوستی کند محبوب و کسی که با دشمنان باشد در مسیر دیگری قرار می گیرد.

وی گفت: ما قدردان شهدا و خانواده مدافع حرم هستیم که این شهدا در این دنیایی که برای همه ما عزیز است، پشت پا زدند به دنیا و زندگی راحت و هزاران کیلومتر آن طرف‌تر مدافع حرم شدند و مدافع مرزهای دینی ما شدند.

وزیر اسبق بهداشت و درمان ادامه داد: متأسفیم که عده‌ای در این ایام داعشی‌های اول انقلاب را خواستند تطهیر کنند و ما یادمان نمی‌رود که در اوایل انقلاب در همین استان بودند منافقینی که افراد بی‌گناه را ترور می‌کردند و امروز برخی‌ها اتاق عملیات مشترک با داعشی‌های فعلی دارند و تلاش دارند جنگ را به داخل بیاورند.

این فعال سیاسی بیان کرد: اگر قرار بود برجام ما را مصون نگه دارد که شغالان نمی‌آمدند و باید بدانیم حضور و وجود شهدای مدافع حرم، مانع حضور شغالان در منطقه شده است و افرادی که نمی‌خواهند این مسائل را بازگو کنند باید استغفار کنند.

باقری‌لنکرانی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: این انتخابات هم مثل همه انتخابات است و اما چه شده است که در این انتخابات اتفاقی افتاده که رژیم صهیونیستی بیانیه می‌دهد که چنین رئیس جمهوری خوب است و وزیر امور خارجه قبلی آمریکا و کارشناسان خارجی برای ما تعیین تکلیف می‌کنند؟

وی افزود: دشمنان ما طوری حرف می‌زنند که انگار این انتخابات گلوگاهی شده است که اگر درست عبور کنیم، انقلاب حفظ می‌شود.

وزیر اسبق بهداشت و درمان ادامه داد: آنچه ما می‌دانیم نظام ما این است که نظام به دلیل قدرت بازدارندگی و وجود با خیر و برکت شهدای مدافع حرم در جهان جایگاه قدرتمند پیدا کرده است و کرنش به کدخدایان و تسلیم در مقابل مستکبران را نمی‌خواهد.

این مسؤول بیان کرد: باید بدانیم دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند و اکنون بهترین راه را در این می‌داند که مشکلات اقتصادی را افزایش دهند و با نشان دادن در باغ سبز تلاش دارد تا مردم برای رسیدن به بهترین‌ها کوتاه بیایند و کرنش کنند.

باقری‌لنکرانیادامه داد: اکنون فشار اقتصادی در حال ایجاد نارضایتی در کشور است که طبیعی نیست؛ ما در مجموعه منابع نفت و گاز مورد استحصال، رتبه اول دنیا را داریم و از نظر معادن بالاترین معدن با ارزش افزوده داریم و 10 میلیون نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی داریم و 4 میلیون در حال تحصیل و 40 درصد نیروی ما جوان است که همه از سرمایه‌های ما هستند اما همچنان مشکل اقتصادی داریم که این مسأله طبیعی نیست.

این فعال سیاسی با اشاره به مخارج دولت قبل و فعلی یادآور شد: مخارج دولت در آخر دولت دهم کمتر از 100 هزار میلیارد تومان بود و این در حالی است که در سال گذشته این مخارج به 290 هزار میلیارد تومان رسیده است و سه برابر شد.

باقری‌لنکرانی بیان کرد: چه شده است؟ آیا یارانه، حقوق و پرداخت به مردم هم با این مخارج دولت، سه برابر شده است که خرج دولت بالا رفته است؟ یک جای کار اشکال دارد و باید ببینیم چرا دولت گران شد در حالی که اثری بر زندگی مردم نداشته است؟

وی با اعلام اینکه ما می‌گوییم حجت‌الاسلام رئیسی اصلح است، گفت: ما این مسأله را بیان می‌کنیم چون رئیسی می‌خواهد عیب کار را برطرف کند.

وزیر اسبق بهداشت و درمان با اشاره به اینکه یک فساد سازمان یافته در دستگاه‌ها وجود دارد، افزود: فساد تنها در اختلاس نیست بلکه کمبود بهره‌وری، دور ریختن پول و بی‌برنامگی‌ها همه فساد است.

این مسؤول با اشاره به آمار و ارقامی در دو دولت گذشته و فعلی یادآور شد: 16 هزار میلیارد تومان هزینه بهداشت دولت در دولت نهم بوده است که این مبلغ در سال گذشته 58 هزار میلیارد تومان و 3.5 برابر شد.

باقری‌لنکرانی خاطرنشان کرد: امسال در بخش بهداشت و درمان گفتند 10 هزار میلیارد تومان از بیمه طلب دارند که توقع داریم رئیس جمهور در مناظره در این مورد توضیح دهد نه اینکه حمله کند، تحقیر کند و حرف دو پهلو بزند.

وی گفت: توضیح دهید این پولها چه شد؟ این که ندانید پول‌ها چه شده است و چگونه هزینه شده است، این بی‌تدبیری و سلیقه‌ای عمل کردن است.

این فعال سیاسی افزود: با توجه به اینکه بودجه سه برابری در بخش بهداشت و درمان انجام شد اما باز هم پول کم آمد و وقتی سؤال می شود برخی می‌گویند فکر کردیم 4 میلیون بیمه نشده داریم در حالی که 10 میلیون نفر شدند و در جای دیگری اعلام می‌کنند که فکر کردیم تعرفه 2 هزار میلیارد تومان است در حالی که 6 هزار میلیارد تومان بوده است.

باقری‌لنکرانی گفت: باید بدانیم با این اوضاع کار وزیر بعدی بسیار سخت‌تر است و باید بدهی‌های این دولت را به سختی جمع کند.

وی اظهار کرد: در شرایط حساسی قرار داریم و باید بدانیم وظیفه داریم وقتی به اصلح رسیدیم مردم را تشویق کنیم برای حضور بیشتر در انتخابات و از ناامیدی را از بین ببریم و بقیه را با خود همراه کنیم.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردمسالاری دانست و بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات 11 اسفند 1402 تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

ایت الله رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکارهای جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهرهای آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کودهای مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات ۲۵۰ هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن راه‌اندازی شده که تا ۲۰۰ هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا ۳۷ میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

کد خبر 749690

دیگر خبرها

  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد