Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@23:41:03 GMT

بررسی مشخصات و بازار خودروی جک S5 +جدول

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۳۵۵۶

بررسی مشخصات و بازار خودروی جک S5 +جدول

به گزارش جام جم آنلاین، گذشته از مزایا و معایب آن، این مطلب درصدد معرفی این شاسی­‌بلند چینی و ارائه قیمت مدل­های مختلف آن است.

قطعاً یکی از فاکتورهای مهم در خرید خودرو، نمای بیرونی و ظاهری آن است و می­‌توان اذعان داشت که باوجود تشابه و یا به عبارتی کپی­ برداری از ix35 هیوندای، S5 دارای ظاهری جذاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی این خودرو به‌عنوان یک خودرو مستقل می­توان گفت که خطوط طراحی متعدد روی دماغه‌ خودرو، در کنار سپر و دیفیوزرها (ورودی هوا) نمایی متمایز به S5 بخشیده است.

ترکیب قرارگیری این خطوط با دیفیوز ذوزنقه‌ای شکل بزرگ سپر در کنار چراغ‌های کشیده با فرم خاص خود و خطوط متعدد روی سپر و کاپوت نمایی جالب و البته جسور و قدرتمندی به این خودرو بخشیده است.

خطوط موازی موجود در داخل دیفیوزر سپر هم به چشم‌نوازی و هم‌خوانی بیشتر اجزای طراحی‌شده در نمای جلوی S5 کمک شایانی کرده است.

در نمای جانبی شاید شباهت زیاد این خودرو به هیوندای بیشتر نمایان شود. در مورد این بخش از خودرو نیز می‌توان گفت که در مقابل نمای جلوی شلوغ، این نما ساده به نظر می‌رسد، هرچند این سادگی حس قدیمی‌شدن یا از مد افتادن خودرو را به بیننده منتقل نمی‌کند.

تنها المانی که در طراحی جانبی آن به چشم می‌خورد وجود یک خط ممتد است که از بالای چراغ عقب خودرو شروع‌شده و تا ابتدای گلگیر جلو ادامه دارد.

داخل این خودرو نیز تا حد بسیار زیادی شبیه هیوندای ix35 است، به‌خصوص در قسمت داشبورد و کنسول میانی که به‌جز نوار باریک نقره‌ای سرتاسری که از صفحه‌نمایش و کلید‌های تنظیم کنسول میانی می‌گذرد، چراغ هشدار قرمزرنگ، دقیقاً در مرکز این نوار قرارگرفته است، در باقی قسمت‌ها این شباهت به چشم می‌خورد.

این امر سبب شده است تا S5 دارای یک فضای داخلی زیبا و ارگونومیک در مقایسه با سایر هم‌وطنان خود بشود. استفاده از روکش مشکی و نارنجی در صندلی‌ها و همچنین بر روی درب­ها، روکش کرومی دستگیره‌های درب‌ها و فرم شیب‌دار کنسول در جلوی دنده، همه و همه به آراستگی و یکپارچه‌تر شدن فضای داخل S5 کمک شایانی کرده­‌اند. کیفیت مواد بکار رفته در این خودرو را نیز می‌توان مناسب توصیف کرد.

طراحی خوب و زیبای این خودرو چه در نمای داخل و چه در نمای خارجی دید مثبتی را نسبت به این خودرو در نگاه اول ایجاد می‌کند. اما برای رانندگی مطمئن با یک خودرو نیاز است تا خودروی موردنظر علاوه بر زیبایی ازلحاظ ایمنی، رفاهی، قدرت، سرعت کیفیت قطعات نیز مورد تأیید باشد.

این خودرو دارای سطح امکانات ایمنی خوبی است هرچند که استفاده از تنها دو عدد کیسه هوا چندان مناسب به نظر نمی‌رسد. ازلحاظ رفاهی و امکانات جانبی نیز در سطح متوسطی قرار دارد و نمی‌توان در رده خودرو‌های تاپ قرار داد به‌طوری‌که حتی مجهز به دوربین عقب نیست. قدرت و شتاب خودرو نیز با توجه به استفاده از موتور ۲ لیتری تا حد قابل قبولی هست.

نکته قابل‌توجه که در حین رانندگی با این شاسی‌بلند خوش استیل توجه شمارا جلب خواهد کرد انتقال کم‌صدا به اتاق است که علت این امر عایق‌بندی صوتی خوب داخل خودروست. فرمان بسیار نرم جک S۵ نیز از نقاط قوت این خودروست.

قیمت مدل­های مختلف این خودرو به‌صورت جدول زیر است.

درمجموع می‌توان این خودروی چینی را خودرویی مناسب در رده خودروهای شاسی‌بلند و در رده قیمتی زیر ۱۰۰ میلیون دانست.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2841032534718314241 برچسب‌ها : خودرو جک لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها امدادرسانی دردسرساز مجری دورهمی! رسوایی بزرگ ستاره فوتبال ایران: رانندگی در حال مستی! این مرد روزی 32 قرص می خورد +عکس کشف موجود عظیم الجثه در اندونزی +عکس فیس آپ دیدنی هنرمندان + تصاویر از این 6 معجزه باورنکردنی آب غافل نشوید! میوه هایی مخصوص عضله سازی! کدام مردان بیشتر در خطر سکته قلبی هستند؟ سقوط پژو به دره +عکس 2 فوتبالیستی که ماهی 10 میلیون خرج موهایشان می‌کنند! +عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده ها بررسی مشخصات و بازار خودروی جک S5 +جدول پیروی نامزدها از سیره عملی امام(ره) و رهبری انقلاب مینا به اتهام رابطه شیطانی محکوم به کار در غسالخانه شد + عکس جلد یک هفته نامه با موضوع انتخابات در دوره پهلوی+عکس کارت دعوت مراسم عقد در دوره قاجار+عکس 2 کهکشان به هم برخورد می کنند + عکس هجوم خفاش ها به یک منزل مسکونی 405 اس‌ال‌‌ایکس بخریم یا نه!؟ +جدول قیمت کارکرده پیش‌فروش خودروهای خیالی زنجان، چهار‌ راه فرهنگ‌های بزرگ آخرین مطالب همه سایت 08:00 بررسی مشخصات و بازار خودروی جک S5 +جدول 07:57 برانکو در انتظار دربی آسیا / منشا و طارمی تکرار دایی و پیوس! +تصاویر 07:57 کدام نامزدها امروز از رسانه‌ ملی با مردم سخن می‌گویند؟ 07:52 عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است 07:44 نجات 3 محکوم به مرگ از چوبه دار 07:44 هیچ وقت برای ادامه تحصیل دیر نیست 07:38 اعدامی بخشیده شده دوباره آدم کشت +عکس 07:36 خطر در کمین 3000 خانوار حاشیه‌نشین تبریزی 07:35 پیروی نامزدها از سیره عملی امام(ره) و رهبری انقلاب 07:35 مناظره‌؛ شفاف‌سازی مرزبندی‌های نامزدهای انتخاباتی فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول

قیمت برخی از خودروهای موجود در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو در بازار آزاد امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بر اساس معاملات انجام شده نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته به شرح زیر است.

خودرو قیمت به تومان
پژو پارس سال (LX) ۱۴۰۲ ۸۶۰،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ TU3 مدل ۱۴۰۳ ۶۸۰،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۲ ۶۶۰،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU5P مدل ۱۴۰۳ ۱،۰۸۰،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۳ ۸۰۵،۰۰۰،۰۰۰
تارا اتوماتیک v2 مدل ۱۴۰۳ ۹۷۵،۰۰۰،۰۰۰
تارا دنده ای v1 مدل ۱۴۰۲ ۸۲۵،۰۰۰،۰۰۰
رانا پلاس سقف شیشه‌ای ۱۴۰۳ ۶۴۵،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آبشنال مدل ۱۴۰۳ ۹۶۰،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس ۵ دنده‌ توربو ۱۴۰۲ ۸۲۰،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس۶ دنده توربو چهار ایربک ۱۴۰۲ ۹۲۵،۰۰۰،۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ۱۴۰۲ ۸۲۰،۰۰۰،۰۰۰
اطلس G دنده‌ای ۱۴۰۳ ۵۸۵،۰۰۰،۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۲ ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰
ساینا s دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ ۴۴۰،۰۰۰،۰۰۰
سمند سورن پلاس ۱۴۰۳ ۸۲۰،۰۰۰،۰۰۰
تیبا صندوق دار sx بنزینی ۱۴۰۱ ۳۹۷،۰۰۰،۰۰۰
تیبا ۲ (رینگ فولادی) ۱۴۰۱ ۴۰۲،۰۰۰،۰۰۰
شاهین G مدل ( ۱۴۰۳)اتومات

۸۵۰،۰۰۰،۰۰۰

کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۲ ۴۳۵،۰۰۰،۰۰۰
زامیاد وانت نیسان بنزینی آپشنال ۱۴۰۱ ۵۷۵،۰۰۰،۰۰۰
زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال ۱۴۰۲ ۶۲۰،۰۰۰،۰۰۰

جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار

مدل خودرو قیمت به تومان
رنو کولیوس ۲۰۱۸ ۵،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰
رنو تالیسمان E3 مدل ۲۰۱۸ ۵،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰
میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ ۲۰۱۸ ۵،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سونت ۱.۵ لیتر ۲۰۲۳ ۳،۲۵۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا۲k۵لیتر

۵،۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰

کیا سورنتو ۴ سیلندر GT لاین مدل ۲۰۱۷ ۵،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سراتو ۲.۰ لیتر اتوماتیک ۲۰۱۸ ۳،۷۵۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سراتو (مونتاژ) ۲.۰ لیتر آپشنال ۱۳۹۸ سایپا ۲،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای النترا ۱.۶ لیتر مدل ۲۰۲۳ ۳،۰۵۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای سانتافه (ix45)۴ سیلندر. دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ ۶،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای توسان (ix35) ۲ لیتر. دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ ۵۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰
لکسوس NX300 H هفت کلید مدل ۲۰۱۷

۱۰،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)