Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@20:27:27 GMT

فعاليت درانتخابات با اخلاق همراه باشد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۴۰۰۸

خبرگزاري آريا - زنجان-فرماندار زنجان گفت: بايد فعاليت در دو انتخابات شوراهاي شهر و روستا و رياست جمهوري با اخلاق انجام شده و اخلاق در اولويت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول بيات شامگاه شنبه در جمع بازرسان و ناظران انتخاباتي در سالن هلال احمر، به دو انتخابات شوراهاي شهر و روستا و رياست جمهوري اشاره کرد و افزود: انتخابات سالم ودرست در پاي صندوق هاي راي شکل مي گيرد و در اين ميان عوامل اجرايي نقش بسيار مهمي را دارند و عوامل اجرايي به موقع صورت جلسات را تهيه و تاييد کرده و به موقع ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار زنجان گفت: عوامل اجرايي کار را جدي گرفته و دقيق باشند و مسائل اجرايي و تخصصي را مورد توجه قرار دهند چرا که هر صندوق 18 الي 20 نفر عامل اجرايي دارد و نماينده فرماندار، فرماندار شعبه است.
بيات تاکيد کرد: متاسفانه اشتباه در صندوق هاي راي در دوره گذشته باعث شد برگه هاي راي اشتباهي در صندوق هاي ديگر ريخته شد و بهتر دقت کنيد و قبل از برگزاري انتخابات شب به طور کامل استراحت کنيد.
وي افزود: در ايام انتخابات ما را ارزيابي مي کنند و در گذشته اشتباهاتي انجام دادند و عوامل اجرايي بايد دقت لازم را داشته باشند.
فرماندار زنجان تصريح کرد: انتخابات پرشور و باشکوه وبا امنيت در استان زنجان بايد برگزار شود و تحقق اين امر مهم نياز به اين دارد که عوامل اجرايي نسبت به برگزاري انتخابات سالم و درست تلاش کرده و دقت کنند و اصل نخست، حفظ سلامت و رعايت قانون است و بايد به اجراي قانون در انتخابات توجه شود.
وي ياد آورشد: ا خلاق انتخاباتي يکي از مصاديق اخلاق کاربردي است و اگر ما به دنبال اخلاقي کاربردي هستيم بايد قواعد و ملاحظات کلي درباره انتخابات را مد نظر قرار دهيم.
بيات گفت: اخلاق انتخاباتي يعني جريان و ناظران انتخابات ملتزم به رعايت رفتار انتخاباتي بوده و رفتار ملتزم به اين امر باشد، چرا که در اين شرايط است که خشونت کاهش مي يابد.
فرماندار زنجان به دو انتخابات حساس رياست جمهوري و شوراهاي شهر و روستاها اشاره کرد وافزود: اين دو انتخابات بسيار مهم است و بايد فعاليت در اين دو انتخابات با اخلاق انجام شده و اخلاق در اولويت باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی

ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار عامل اجرایی برگزاری انتخابات دور دوم را عهده‌دار هستند
  • چرخش ۱۸۰ درجه‌ای یک کاندیدا در زنجان؛ یکباره اصلاح‌طلب شد!
  • اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی
  • ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی
  • تبلیغات صوتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در نرم افزار ایران صدا فراهم شد
  • اعضای اجرایی انتخابات حق جانبداری از نامزدها را ندارند
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند