Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@21:40:38 GMT

دیدار دو عنصر خطرناک برای جهان!

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۴۲۶۳

دیدار دو عنصر خطرناک برای جهان!

روزنامۀ ایندیپندنت رئیس جمهور امریکا و وزیر دفاع عربستان را خطرناک ترین نردان جهان توصیف کرد که قرار است با یکدیگر دیدار کنند. به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛ پاتریک کاکبرن در مقاله ای در روزنامه ایندیپندنت نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دستور داد که از عربستان مقابل یمن و حملۀ نظامی این کشور به یمن، حمایتی ویژه ای شود در حالی که بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان به موضوعی فراتر از آن فکر می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن سلمان سعی دارد واشنگتن را به حمایت از ریاض برای مقابله با ایران وادارد.به نوشتۀ کاکبرن، بسیاری از ناظران، دونالد ترامپ را خطرناک ترین مرد در کرۀ زمین می دانند، و اکنون این مردِ خطرناک در حال برنامه ریزی برای سفر به عربستان در هفتۀ آینده است تا در این سفر 3 روزه، با دومین مردِ خطرناک جهان "بن سلمان" دیدار کند، شخصی که عامل برهم زدن ثبات در منطقه شده است.کاکبرن، بن سلمان را عملاً حاکم کنونی عربستان می داند، زیرا پادشاه 81 ساله این کشور به سبب کهولت سن قدرت انجام وظایف خود را ندارد. کاکبرن خاطر نشان کرد، بن سلمان، طی دو سال و نیم گذشته که عملاً اداره عربستان را به دست گرفت، بارها ثابت کرده علاوه بر بی پروایی، فاقد قدرت تدبیر سیاسی است. کاکبرن یکی از نمودهای خطرناکِ بودن بن سلمان را "درس نگرفتن از اشتباهات و اساساً اشتباه ندانستن اشتباهات خود" دانست.
دیدار سال گذشته این دو مرد خطرناک دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

دیگر خبرها

  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • زیباترین اما خطرناک‌ترین شهر ساحلی جهان
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • تصاویری از دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!