Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@23:31:17 GMT

صلاح دیدند برنامه «ثریا» در دوره انتخابات پخش نشود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۴۳۲۸

صلاح دیدند برنامه «ثریا» در دوره انتخابات پخش نشود

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی ثریا با ابراز امیدواری از خوب برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری، گفت: برنامه ثریا در دوره انتخابات پخش نمی‌شود.

به گزارش مشرق، محسن مقصودی تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی "ثریا" گفت: با توجه به برنامه‌های انتخاباتی سازمان صدا وسیما برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌های شبکه‌های مختلف در این زمان پخش نمی‌شود و در همین راستا برنامه "ثریا" نیز روی آنتن نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصودی تصریح کرد: مشخص نیست که سری بعدی برنامه "ثریا" چه زمانی پخش شود و ما خودمان هم اطلاعی در رابطه با این موضوع نداریم. وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: ما از چند هفته قبل برنامه آماده داشتیم که در کنداکتور هم قرار گرفته بود، اما صلاح به پخش این برنامه در دوره پیش از انتخابات ندانستند. تهیه کننده برنامه تلویزیونی "ثریا" یادآور شد: پیش از این رویداد نیز محدودیت‌هایی در حوزه موضوعات برای برنامه‌سازی ثریا" اعمال شده بود، اما در دوره انتخابات اینگونه تصمیم گرفته شد که این برنامه پخش نشود. وی افزود: امیدواریم پس از انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری برنامه "ثریا" دوباره روی آنتن برود.

مقصودی توضیح داد: درخواست ما این است که محدودیت موضوعی برای برنامه "ثریا" برطرف شود، اما هنوز نتیجه این موضوع مشخص نیست چرا که هم اکنون مسئولان درگیر انتخابات هستند و امیدواریم که انتخابات به خوبی برگزار شود. وی تصریح کرد: قرارداد " ثریا" در ۵ سال به طور مدام تمدید شده است و البته از قرارداد قبلی هنوز چند برنامه باقی مانده است و به طور معمول این قرارداد تمدید می‌شود. این تهیه کننده تلویزیون خاطرنشان کرد: امیدواریم پس ازانتخابات فضا به سمتی برود که از توان بچه‌های "ثریا" نهایت استفاده صورت بگیرد. منبع: میزان

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک از آمادگی کامل این شهرستان بر اجرای مرحله دوم انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد مولایی‌قرا، ظهر امروز_پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در بازدید از ستاد مرکزی انتخابات این شهرستان با اعلام آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این مرحله از انتخابات در شهرستان قائم‌شهر به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وی افزود: برای پیشگیری از خطاها و اشتباهات سیستمی و فنی احتمالی، همچنین آماده‌سازی هر چه بهتر فرآیند اجرایی تمام الکترونیک مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، مانور انتخابات با حضور فرمانداران شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، رئیس هیئت نظارت، دبیر ستاد و مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات بر انتخابات، اجرا شد.

فرماندار قائم‌شهر تصریح کرد: مطابق با مرحله اول انتخابات که به مردم قول دادیم، با تمام توان از آرای آنان که امانت الهی است، صیانت می‌کنیم.

مولایی‌قرا با تاکید بر اینکه در مرحله اول برگزاری انتخابات توانستیم با مشارکت خوب مردم و هماهنگی همه ارکان شهرستان و عوامل انتخابات، یک انتخابات سالم را برگزار کنیم و شرمنده مردم نباشیم، اظهار داشت: در این مرحله تمام تلاش می‌شود تا از آرای ملت صیانت شود.

کد خبر 750047

دیگر خبرها

  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد