Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده، رئیس عقیدتی و سیاسی، رئیس حفاظت ‌اطلاعات، معاون اجتماعی مرزبانی استان ایلام یا حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا، زحمات و تلاش‌های مرزبانان استان را تشریح کردند.

سرهنگ «یحیی الهی» با حضور در دفتر ایسنا، با اشاره به اینکه سینه مرزبانان سپر هرگونه ناامنی در مرزهااست،اظهار کرد: رسانه نقش بسیار مهم و حائز اهمتی در تأمین امنیت هر جامعه دارد و در این راستا مرزبانی استان ایلام با تعامل خوبی که با رسانه‌های استان دارد تاکنون در اهداف خود موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش شبانه -روزی مرزبانی برای حراست از مرزها

وی بابیان اینکه مردم باید بدانند که فرزندان آن‌ها در مرزبانی برای حفظ و حراست از مرزها زحمات زیادی می‌کشند و شبانه -روز بیدار هستند تا امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورند، افزود: مرزبان با تلاش در مرزها با خدای خود معامله کرده‌اند و آماده جانفشانی هستند.

نعمت امنیت، مدیون تلاش مرزبانان

الهی با تأکید بر اینکه نعمت امنیت باید قدر دانسته شود، خاطرنشان کرد:همه نیروهای مسلح، نظامی و اطلاعاتی و امنیتی به‌خوبی در راستای ایجاد امنیت تلاش می‌کنند و مرزبانی در نقطه صفر مرز و تعاملات بین دو کشور هستند و اگر ناامنی در کشور مقابل رخ دهد مرزهای کشور دیگر مصون نخواهند ماند.

فرمانده مرزبانی استان ایلام ادامه داد: نگهداری مرزها بسیار با اهمیت است و مقام معظم رهبری بر این مهم تاکید جدی دارند و در استان ایلام که 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور ناامن عراق داریم مرزبانی استان با تمام توان به‌صورت شبانه -روزی مراقب امنیت مرز است.

مرزهای ایلام امن‌ترین مرز کشور هستند

وی بابیان اینکه اعتقاد به دین مبین اسلام و رساندن نظام اسلامی به دست صاحب اصلی آن امام زمان (ع)، انگیزه مرزبانان برای حفظ و حراست از مرزها است، تصریح کرد: مرزهای استان ایلام امن‌ترین مرز کشور هستند.

الهی با اشاره به اینکه حضور مقتدرانه و فیزیکی مرزبانی در کل مساحت مرزهای استان موجب ایجاد امنیت پایدار شده است، خاطرنشان کرد: در استان ایلام مرزبانی به‌تنهایی حضور فیزیکی در مرز دارد و با تعامل دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی از مرزها حراست و حفاظت می‌کند.

مرزبانی استان به تجهیزات و امکانات روز مجهز است

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: مرزبانی استان ایلام به تجهیزات و امکانات روز مجهز و آماده مقابله با هرگونه ناامنی و برخورد قاطع با متجاوزان است و هرکسی به بخواهد به مرزهای استان ایلام کوچکترین تجاوزی بکند پاسخ دندان‌شکن خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه در ایام اربعین میلیون‌ها زائر از مرز مهران به عتبات عالیات مشرف می‌شوند و تامین امنیت این زائران کار آسانی نیست بلکه با تدابیر مقامات ارشد کشور و حضور هماهنگ و مقتدرانه نیروهای مسلح ایجاد می‌شود، افزود: در ایام اربعین مرزبانی شبانه -روز بیدار هستند و بدون توجه به خستگی‌ها و شب‌خوابی‌ها امنیت زائران را تامین می‌کنند.

الهی با بیان اینکه بسیای از زحماتی که مرزبانان در مرزها می‌کشند را فقط خود شخص می‌داند و خدا، تصریح کرد: مرزبانان استان با توجه به موقعیت جغرافیایی استان با تحمل گرما و سرما در فصول مختلف سال و مشقت‌های کوه‌ها و دره‌ها امنیت کامل را در مرزها حاکم کرده‌اند و گوش‌به‌فرمان رهبری و سلسه مراتب فرماندهی آماده هرگونه جان‌فشانی برای حفظ مرزها در استان شهیدپرور ایلام هستند.

رصد و کنترل آنلاین مرزها در ایلام

وی بابیان اینکه مرزبانی به عنوان شاخه‌ای از ناجا در برگزاری انتخابات آنچه در توان داشته باشد برای کمک به برگزاری باشکوه انتخابات انجام می‌دهد، افزود: در ایام برگزاری انتخابات کامل مرز تحت کنترل و و به صورت آنلاین رصد می‌شود و مرزبانی با حضور صددرصدی در پای صندوق‌های رای آماده همکاری در برگزاری انتخاباتی دشمن‌شکن است.

حضور گسترده در پای صندوق‌های رای تکلیف شرعی است

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: حضور گسترده در پای صندوق‌های رای یک تکلیف شرعی و دینی است و از مردم درخواست داریم در روز 29 اردیبهشت به دشمن ثابت کنند که همه پشتیبان نظام هستند.

مهران دروازه عتبات عالیات

وی بابیان اینکه مهران دروازه عتبات عالیات بوده و مهمان‌نوازی و پذیرایی‌های مردم موجب تشدید تردد زائران از مرز مهران شده و هرچند امکانات مرز مهران کافی نیست اما با تلاش شبانه- روزی مرزبانان کمبودها جبران می‌شود تا زائران راحت و در ارامش تردد کنند، خاطرنشان کرد: برای بازگشایی مرز «چیلات» مرزبانی استان ایلام آمادگی کامل دارد اما همکاری طرف مقابل کشور عراق مهم است.

مرزبانان چشمان بیدار کشور هستند

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید «جواد جلالی» رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان ایلام گفت: مرزبانی دارای سابقه تاریخی بوده و جایگاه مرزبانی از صدر اسلام مورد تاکید جدی قرارگرفته است و در سطور خاص در ایران این مهم جدی گرفته‌شده است.

وی افزود: با مدیریت و تدبیر شبانه- روزی مرزبانان امنیت بسیار خوبی در استان ایلام حاکم است.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان ایلامبا تأکید بر اینکه مرزبانان چشمان بیدار کشور هستند تا مردم با خیال راحت به زندگی معمولی بپردازند، تصریح کرد: هر گونه غفلت و کوتاهی موجب سوء استفاده دشمنان برای ناامن کردن مرزهای کشور می‌شود لذا باید به صورت جدی به مرزها توجه کرد.

جلالی ادامه داد: با تدابیر امام راحل و رهبر انقلاب در کنار امور امنیتی کارهای فرهنگی و سیاسی هم در نیروها مرزبانی صورت می‌گیرد و عقیدتی سیاسی در این راستا در مرزبانی فعالیت می‌کند و به عنوان بازوی کمکی در خدمت مرزبانان است.

حضور پرشور در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام می‌شود

وی بابیان اینکه آگاه‌سازی پرسنل، تحلیل مسائل روز و منطقه، برگزاری مراسمات مذهبی و ملی،تقویت و گسترش بحث‌های اعتقادی توسط حوزه عقیدتی سیاسی مرزبانی در بین نیروها صورت می‌گیرد،گفت: حضور پرشور و گسترده در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمان نظام و انقلاب می‌شود و انتخاب فرد اصلح و حضور در پای صندوق‌های رای مهر تاییدی بر پشتیبانی از نظام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر

فرمانده مرزبانی استان کردستان، گفت: مرزبان هنگ مرزی در درگیری با یکی از عناصر گروهک معاند در "هنگه ژال" بانه به شهادت رسید. - اخبار استانها -

سردار محمدعارف سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان، از جزئیات جدیدی از شهادت مرزبان "هنگ ژال" بانه خبر داد و اظهار داشت: شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و مراقبت از نوار مرز، با گروهک معاند درگیر شدند که این سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند. 

وی افزود: با مقاومت کم‌نظیر و ایثار نیروهای جان برکف مرزبانی، ضمن دفع حمله این جنایتکاران از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری بعمل آمد که اقدامات اطلاعاتی به صورت ویژه جهت دستگیری آنان ادامه دارد. 

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: در این درگیری سرباز وظیفه "فرزین بلیان" با رشادت و مقتدرانه در برابر اشرار مسلح و ضد انقلاب ایستادگی کرد و به شدت مجروح شد که اقدامات پزشکی اولیه و تلاش برای احیا مؤثر وقاع نشد و این مرزبان دلاور و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 

وی عنوان کرد: علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به بیمارستان شهرستان بانه منتقل شدند. 

سپهری با بیان اینکه شهید بلیان مجرد و اهل شهرستان کرمانشاه بود، بیان کرد: افراد ناشناس عضو گروهک‌های معاند بودند، البته بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی و زمان و محل تشییع شهید، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان کردستان در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، تصریح کرد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع کرده و قطعاً راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد. 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه شهید شد
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • شهادت یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه شهید شد
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر