Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حیرت انگیز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات شناسنامه ای و کارت ملی در اداره ثبت احوال ارومیه و تمام شهرستان های استان با حداکثر سرعت انجام می شود.
وی اظهار کرد: چنانچه افراد نسبت به تعویض شناسنامه از روزهای گذشته درخواست داده باشند، این شناسنامه ها آماده تحویل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: متقاضیان هرچه زودتر برای اخذ شناسنامه های تعویضی خود به ادارات ثبت احوال استان مراجعه کنند.
وی بیان کرد: افرادی که در روزهای منتهی به انتخابات به دلایل مختلف مانند مستعمل بودن و عکس دار کردن شناسنامه درخواست تعویض شناسنامه بکنند، به تمام ادارات ثبت احوال استان ابلاغ شده است تا خدمات لازم در این زمینه را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند.
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی ادامه داد: شناسنامه های جدید در صورت امکان در همان روز درخواست و در همان لحظه صادر و ارائه می شود.
حیرت انگیز گفت: البته در مراکزی که با ترافیک کاری مواجه باشیم، حداکثر تا 48 ساعت شناسنامه ها صادر و به مردم تحویل داده می شود.
وی افزود:هر شهروندی که کارت ملی یا کارت هوشمند ملی ندارد می تواند با شماره ملی مندرج در شناسنامه در انتخابات شرکت کرده و رای دهد.
وی اضافه کرد: چنانچه بر روی شناسنامه افرادی شماره ملی وجود نداشته باشد، این افراد می توانند با مراجعه به نزدیکترین اداره ثبت احوال استان نسبت به دریافت شماره ملی اقدام کنند.
وی اظهار کرد: 24 اداره دائمی ثبت احوال آذربایجان غربی برای ارائه خدمات به متقاضیان در روزهای منتهی به انتخابات در آماده باش کامل هستند.
وی بیان کرد: در روز 29 اریبهشت سال جاری نیز تمام ادارات ثبت احوال استان آماده ارائه خدمات به مردم خواهد بود.
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: چنانچه متقاضیان از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولتی دارای مجوز ارائه خدمات ثبت احوال درخواست تعویض شناسنامه کرده اند، سعی کنند قبل از انتخابات با مراجعه به این دفاتر نسبت به اخذ شناسنامه هایشان اقدام کنند.
حیرت انگیز افزود: در صورتی که شهروندان در روز انتخابات به این دفاتر مراجعه کنند ما به دفاتر پیشخوان خدمات دولتی ابلاغ کرده ایم که در روز 29 اردیبهشت ماه برای تحویل شناسنامه کسانی که در خواست تعویض داده و شناسنامه جدید صادر شده و در این دفاتر موجود است، حاضر و خدمات لازم را ارائه دهند.
به گزارش ایرنا، شرکت در انتخابات و رای دادن نیازمند احراز هویت واجدان شرایط است و در این رابطه شناسنامه مهمترین سند هویتی محسوب می شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابت شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال جاری در ارومیه برگزار می شود.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت:  در حوزه معاونت بهداشتی با توجه به رایگان بودن خدمات در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، ۹۰۷ نفر جدید؛ دارای مشکلات روانپزشکی شناسایی شدند که برای این افراد سه هزار و ۴۰۰ خدمت روانشناختی توسط روانشناسان مراکز خدمات جامع سلامت ارائه شده است.

دکتر محمد سالاری افزود: با توجه به اهمیت ارتقای سواد سلامت روان و تاثیر آن بر بهزیستی و کیفیت زندگی انسان ها برای حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر آموزش انفرادی و برای بیش از ۱۰ هزار نفر به صورت گروهی جلسات آموزشی مهارت های زندگی، مهارت های فرزندپروری، نوجوان سالم و خودمراقبتی توسط روانشناسان معاونت بهداشتی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مرکز مشاوره مبتنی بر سبک اسلامی– ایرانی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه حدود ۲ هزار خدمت روانشناختی، روانپزشکی، مددکاری، تحصیلی و آموزشی برای هزار و ۶۶۵ دانشجوی مراجعه کننده به این مرکز ارائه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: مرکز آموزشی درمانی واسعی به عنوان تنها بیمارستان دارای بخش روانپزشکی در غرب خراسان رضوی، با ۴۶ تخت فعال شامل ۲ بخش مجزای روانپزشکی زنان و مردان، در زمینه بستری بیماران روانپزشکی خدمت رسانی می کند.

دکتر سالاری افزود: در سال گذشته هزار و ۶۶۰ بیمار در این ۲ بخش بستری و از خدمات روانپزشکی بهره مند شده اند که تمامی این خدمات برای تسریع در روند درمان اختلالات، افزایش مهارتها و کاهش احتمال عود بیماری صورت گرفته است.

به گفته وی در بیمارستان فوق تخصصی حشمتیه سبزوار نیز خدمات روانشناختی و سلامت معنوی به بیماران بستری در بخش‌های مختلف از جمله اطفال و قلب با تشخیص و درخواست پزشک ارائه می شود و در کلینیک ویژه دانشگاه نیز سه هزار و ۳۸۲ بیمار به صورت سرپایی از خدمات روانپزشکی بهره برده اند.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است