Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:17:22 GMT

حضور 224 زندانی ارومیه در آزمون پایانی فنی و حرفه ای کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۴۷۵۷

حضور 224 زندانی ارومیه در آزمون پایانی فنی و حرفه ای کشور

میرعلی اکبر بنی هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امر در راستای اهداف تعیین شده برای کاهش ورود دوباره زندانیان به زندان و با هدف توسعه اشتغال و حرفه آموزی و جامه عمل پوشاندن به شعار سال تحقق یافت.
وی اظهار کرد: این آزمون به صورت جامع در 13 رشته مهارتی از جمله رایانه کار درجه یک و 2، کارآفرینی، پرورش زنبور عسل، تعمیر کار پکیچ و شوفاژ دیواری، نقشه و سیم کشی ساختمان، نقشه کشی سازه های بتنی و فلزی، تعمیرکار موتور سیکلت درجه 2، مهارت کار با دریل واره، هرس و پیوند زدن درختان میوه ای برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: به نفرات قبول شده در این آزمون گواهی نامه مهارت اشتغال از طرف سازمان فنی و حرفه ای کشور اعطا می شود.
به گزارش ایرنا، سالانه ده ها زندانی زندان مرکزی ارومیه آموزش های مهارتی را با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فرا می گیرند.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند

آفتاب‌‌نیوز :

کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرآیند میان ۲ کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • پایان باشکوه بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ایران
  • حضور برخی از سفیران در بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند